3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
donderdag 2 september 2010 om 20:30
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 20:29:
[...]
Eigenlijk moeten we zien dat we dan op de 100 topics zitten.
dat lukt alleen als we Spukie en Zoebie samen aan de slag zetten, maar daar krijgen we geen leesbare topics door
[...]
Eigenlijk moeten we zien dat we dan op de 100 topics zitten.
dat lukt alleen als we Spukie en Zoebie samen aan de slag zetten, maar daar krijgen we geen leesbare topics door
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 2 september 2010 om 20:49
Owww.... ik switch even naar IBI dr topic.... met knikkende knieen!
Ja uitvergaderd Roos.. veeel bla bla bla... ik kan daar nooit wat mee, ik ben meer practisch ingesteld. Als iets niet goed is dan ga je zorgen dat het morgen wel goed is... en niet meenemen in evaluaties en bla bla bla
ben even naar IBI dr topic!
Ja uitvergaderd Roos.. veeel bla bla bla... ik kan daar nooit wat mee, ik ben meer practisch ingesteld. Als iets niet goed is dan ga je zorgen dat het morgen wel goed is... en niet meenemen in evaluaties en bla bla bla
ben even naar IBI dr topic!
donderdag 2 september 2010 om 21:06
Nee verder geen nieuws meer Gravi-buufje!
Ik las dat MiniGravin wel stralend uit school komt... dat is in elk geval goed om te zien!! Gaat echt vanzelf over hoor, met het wegbrengen. Ze moet gewoon gaan snappen dat je haar altijd weer op komt halen en dat school best leuk is!
Met mij is ie goed.. net thuis na supersaaie vergadering. Ik kan niet tegen management... daar ben ik wel uit! Dat gelul en geblaat, Sgaapie zou er jaloers op zijn
Ik las dat MiniGravin wel stralend uit school komt... dat is in elk geval goed om te zien!! Gaat echt vanzelf over hoor, met het wegbrengen. Ze moet gewoon gaan snappen dat je haar altijd weer op komt halen en dat school best leuk is!
Met mij is ie goed.. net thuis na supersaaie vergadering. Ik kan niet tegen management... daar ben ik wel uit! Dat gelul en geblaat, Sgaapie zou er jaloers op zijn
donderdag 2 september 2010 om 21:13
Precies Friezzz... vreselijk!! Maar om goeie wil te tonen ben ik maar geweest...
het is gewoon zo simpel (vind ik)...
2 bedrijven zijn aan het samengaan... systemen zijn nog niet gekoppeld, verschillende werknemers zitten wel al bij elkaar.
Komt er een klant voor een bepaald artikel (dure artikelen, zo rond de 1200 euro per stuk)... ziet dat ding in het magazijn staan... maar kan het niet kopen omdat hij klant is bij het ene systeem en niet bij het andere
Nou schiet mij maar in een kapotje... dat moet toch in tien minuten geregeld kunnen zijn??? Nee dus!! Debiteurennr aanmaken kost langer ivm kredietwaardigheidsonderzoek... echt klanten die al jaaaren (goeie) vaste klanten zijn bij bedrijf 1.. en dan niet kunnen kopen bij bedrijf 2.
Snap jij het?? Ik niet!
het is gewoon zo simpel (vind ik)...
2 bedrijven zijn aan het samengaan... systemen zijn nog niet gekoppeld, verschillende werknemers zitten wel al bij elkaar.
Komt er een klant voor een bepaald artikel (dure artikelen, zo rond de 1200 euro per stuk)... ziet dat ding in het magazijn staan... maar kan het niet kopen omdat hij klant is bij het ene systeem en niet bij het andere
Nou schiet mij maar in een kapotje... dat moet toch in tien minuten geregeld kunnen zijn??? Nee dus!! Debiteurennr aanmaken kost langer ivm kredietwaardigheidsonderzoek... echt klanten die al jaaaren (goeie) vaste klanten zijn bij bedrijf 1.. en dan niet kunnen kopen bij bedrijf 2.
Snap jij het?? Ik niet!