3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
donderdag 2 september 2010 om 22:17
donderdag 2 september 2010 om 22:18
donderdag 2 september 2010 om 22:18
Zal ik dan ook nog eens wat lulligs over Graaf vertellen? Ik was 3 maanden geleden jarig en ik heb niets gehad voor mijn verjaardag. We waren net terug van vakantie dus vooruit en hij zou diezelfde week wat kopen/verzinnen/whatever. Het is een hele laaaaaaaaange week blijkt. En ik hoef niet perse wat te hebben, qua cadeaus vind ik het allemaal niet boeiend maar zeg dat dan en niet beloven en niets doen. En een kleinigheidje kan toch wel, ontbijt op bed, bos bloemen of uit eten?
donderdag 2 september 2010 om 22:20
Oeiiii Gravin... dat is ook heel verdrietig!! Dat heb ik nu dus een paar keer met moederdag mee mogen maken. Zelfs op de eerste moederdag zonder mn eigen moeder... niks geregeld!! Niks verzonnen!! Nog geen croissantje, helemaal niks!!
Heeel minderwaardig vind ik dat, hoeveel moeite is het nou??
Ben je er boos om geworden?
Heeel minderwaardig vind ik dat, hoeveel moeite is het nou??
Ben je er boos om geworden?
donderdag 2 september 2010 om 22:22
Eerder verdrietig. En ook aangegeven wat jij dus ook ervaarde met moederdag. Dat ik me minderwaardig en niet belangrijk voelde, dat het vernederend is eigenlijk. Ik heb met zijn verjaardag best wat uit de kast gehaald, geen cadeau maar een leuk uitje (brunch in de Euromast) en was een complete verrassing voor hem want hij wist alleen dat hij die dag en tijd vrij moest houden. Samen met Minigravin geknutseld uiteraard. En dan krijg ik dus helemaal niets, voor minigravin vond ik dat dus ook lullig. Dat is toch leuk voor zo'n druif om een cadeautje voor mama uit te zoeken of wat te knutselen?
donderdag 2 september 2010 om 22:24
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:21:
Egel.... geen struisvogel hoor, dankje!!
Als ik ergens geen struisvogel voor zou willen is het daar wel voor... er lijkt me niks erger dan het feit dat iedereen het weet behalve ik! Dat lijkt me nog erger dan het feit op zich.
dat heeft mijn zus lang gehad, hoewel ik denk dat ze niet wílde weten hoor.
(mijn irl zus)
Egel.... geen struisvogel hoor, dankje!!
Als ik ergens geen struisvogel voor zou willen is het daar wel voor... er lijkt me niks erger dan het feit dat iedereen het weet behalve ik! Dat lijkt me nog erger dan het feit op zich.
dat heeft mijn zus lang gehad, hoewel ik denk dat ze niet wílde weten hoor.
(mijn irl zus)
donderdag 2 september 2010 om 22:25
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 22:24:
[...]
dat heeft mijn zus lang gehad, hoewel ik denk dat ze niet wílde weten hoor.
(mijn irl zus)Dat hadden onze exen toch ook... en mijn god wat waren er veel signalen... en wat hebben ze die (bijna vakkundig) genegeerd! Echt zielig en asociaal (van ons). Daar heb ik ook de meeste moeite mee gehad.... dat ik de intuitie van mn ex kapot heb gemaakt.
[...]
dat heeft mijn zus lang gehad, hoewel ik denk dat ze niet wílde weten hoor.
(mijn irl zus)Dat hadden onze exen toch ook... en mijn god wat waren er veel signalen... en wat hebben ze die (bijna vakkundig) genegeerd! Echt zielig en asociaal (van ons). Daar heb ik ook de meeste moeite mee gehad.... dat ik de intuitie van mn ex kapot heb gemaakt.