Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Hoi allemaal,

even een korte update van mij. Later doe ik nog wel uitgebreider verslag.

Gisteren om 16:00 is ons zoontje geboren. Hij is erg klein 2755 gram dus we moeten hem goed warm houden en opletten dat hij goed aan de borst drinkt. Vanmorgen thuisgekomen uit het ziekenhuis. Fijne kraamhulp.... en verder is het genieten. Heb wel een knip gehad bij het persen dus mijn onderkant is lekker beurs...

Ik ben zo gelukkig..... Hij is zo mooi. Ik zal in de komende dagen wat foto's en zijn naam op de mail zetten. Ik ga nu weer terug naar mijn geluksbubbel....

Boef
Oh wow, Boef! Je klinkt helemaal verliefd! We kijken uit naar de foto's. (Zelfs verkademan)
BOEF!!! Gefeliciteerd met jullie zoon. Wauw. Ik zou zeggen geniet ervan! en 2755 gram is inderdaad best klein maar fijn zou ik zeggen! (ikzelf woog 2600 gram bij geboorte).

Ben benieuwd naar de foto's.

Hier ook even een update. Gisteren weer voor controle bij gyn geweest. Opnieuw een uitgebreide echo. Zeer uitgebreid dit keer met doormetingen van placenta en bloedvaten naar de baby's. De situatie is stabiel dwz de baby's hebben beide voldoende vruchtwater en vocht in hun blaas. De ene is iets kleiner en dat is niet heel erg maar hij moet wel blijven doorgroeien anders word ik doorgestuurd naar Leiden. Dus nu wekelijks controle. Poeh, elke week weer spannend.

Huisje gaat goed.. wordt mooi!!! Slaapkamer is al bijna helemaal in de verf. En ik ga zo weer verder met sauzen (kom ik tot rust merk ik)... met een vriendin en schoonmams.

Sorry dat ik even niet op de andere reageer. heb niezo veel tijd.
@Boefje: gefeliciteerd! Het klinkt zo goed allemaal... (behalve van je beurse onderkantje ) Ben blij voor jullie, geniet.

@Janine: fieuw, dat is voorlopig goed nieuws, gelukkig. Succes met klussen.

@Assie: veel plezier met al je activiteiten. Heeft het oppassen geen aanleiding gegeven tot een gesprekje met Assieman in de trant van 'leuk he zo'n hummeltje, zouden wij niet ook...'

Morgen ga ik -als het goed is- voor het laatst mijn jurk passen. Ik knijp hem enorm omdat hij de vorige keer voor geen meter zat, maar de verkoopster zei dat dat 'bij het model hoorde' Yeah right. Duim voor me dus!
@Boef

Gefeliciteerd! Een kleine babyboef! En wat klinken jullie verliefd. Geweldig zeg!

@Janine

Yes, een goede echo! Wat superfijn. Al blijft het nog wel even spannend natuurlijk...

@pipo

Ik duim voor je jurk. Als jij vindt dat hij niet goed is en je dus ontvreden bent, moeten ze er iets aan veranderen. Je betaalt er genoeg voor! Laat je niet afschepen hoor.

Verder gaat het met mij even wat minder. Ben zo moe. Ik wil echt graag hier blijven schrijven, maar heb momenteel het gevoel dat alles een beetje te veel is. Trouwen, weggaan bij mijn werk, nieuwe baan, cm bij mijn zus... Hoewel allemaal leuk, vreet het energie.

Ik ben mijn interesse in jullie niet verloren hoor, maar schrijf ff wat minder vaak hier...
En Sprinstof van harte gefeliciteerd met je baan!

zou ik je toch bijna vergeten...
Boef, super, je klinkt inderdaad helemaal in de wolken en ontzettend 'mama'! Ben ook erg benieuwd naar de foto's

Janine, wat fijn dat alles goed gaat, voel je je ook een beetje opgelucht?

verkademeisje, spannend, je hoeft niet lang op je baby te wachten zo te horen. We leven allemaal met je mee, zoals je wel merkt bij boef

Pipo, eens met Frut, je betaalt genoeg voor je jurk, dus dan moet hij ook wel echt perfect zitten vind ik

Assie, heb je de baby nog wel terug gegeven aan de rechtamtige ouders, na het avondje knuffelen en kroelen?

@Frut; soms lijkt het forum wel een dagtaak te worden, kan me goed voorstellen dat je het even te druk hebt. Nagenieten van je bruiloft, spanning van een nieuwe baan, trouwen van je zus en dan ook nog ergens in je hoofd het baby-idee. Doe maar lekker rustig aan en schrijf wanneer je tijd en zin hebt, niemand neemt je dat kwalijk hoor!

Ik zal ook wat minder gaan schrijven vanaf maandag, want dan ben ik natuurlijk razend druk en is het gedaan met de vrije tijd.

Fijne dag allemaal, ik ga hier eens even het huis poetsen!

Liefs Springstof
@ Boef: Wat klinkt je verliefd!! Helemaal leuk, geniet maar lekker van je Babyboefje samen met Boefman!

@ Janine: Goed om weer wat van je te horen! Blijft spannend dus, maar voor nu gaat het in elk geval goed! Succes met klussen!

@ Frutje: Kan me voorstellen dat je wel erg veel aan je hoofd hebt zo! Succes met alles!

@ Verkademeisje: Veel plezier alvast vanavond! En wat super dat jullie samen nu zo van de baby kunnen genieten, inderdaad een speciale tijd!!

@ Assie: Veel plezier met alles!! (Ook al lees je dit vast pas dinsdag... :-) )

@ Pipo: Ik duim ook voor je!! Inderdaad echt gewoon eerlijk zeggen wat je ervan vindt, maar volgens mij doe je dat ook wel :-)! Hoop dat het niet nodig is en dat de jurk nu gewoon perfect is, dat verdien je!

@ Vico: Voel me wel iets beter, maar ben nog niet echt fit, vandaag dus nog maar een hangdagje op de bank!

@ Springstof: Succes met schoonmaken, fijn klusje altijd ;-)! En logisch ook dat je straks minder tijd hebt... spannend hoor gelijk maandag al beginnen!!
Hallo allemaal!

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties via de mail. Ik bedacht me later ineens dat ik dat verhaal in een opwelling op de mail heb geknald, zonder erover na te denken of dat nou wel had gemoeten - niemand zit natuurlijk te wachten op zo'n verhaal (zeker niet met al dat goede nieuws hier om ons heen!). Maar jullie reacties deden me dan toch wel weer goed, thanks!

@ Springstof: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Wat ga je precies (of ongeveer ) doen?

@ Verkademeisje: ik heb m'n foto ook nog even aan jou doorgestuurd, de mailinglist was blijkbaar niet compleet. Goed dat je zo'n positief bezoek bij de gyn hebt gehad! Slaap je toch weer een stuk rustiger.

Verder uiteraard GEFELICITEERD!!!! voor Boefje, Boefman en BabyBoef! Ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat en vind het sowieso al helemaal geweldig dat we hier zo goed op de hoogte worden gehouden!

Ik heb gisteren de combitest gehad. Tenminste, dat was de bedoeling, maar BabyNuk is blijkbaar echt een kind van zijn/haar vader, want ging - heel eigenwijs - op het moment supreme verkeerd liggen. En daarna rechtop zitten! Dat was bizar om te zien, zo'n kleine frummel die ineens besluit om maar even te gaan zitten in je buik!! De echoscopist vond het ook zo grappig dat ze er meteen een foto van maakte, en nu heb ik dus een plaatje van een rechtopzittende foetus die twee vuistjes voor z'n gezichtje houdt, als in een soort boks-houding, alsof hij/zij wilde zeggen: als je nog 1 keer dat echo-ding tegen me aan drukt, stomp ik terug!
Haha Nukje wat een hilarisch verhaal van Nukkebaby. Zooo gaaf om te zien lijkt me. *zwijmel* Een vriendin van mij haar kind bleef tot zeven maanden zo zitten als een buddha. Heel geestig.

Thanks voor jullie support mbt de jurk. Ik laat me niet afschepen! Nee echt niet! (spreek mezelf even moed in )

@Frutje: ik begrijp je helemaal. Je hoeft je naar ons toe helemaal niet schuldig te voelen hoor! Je hebt nu gewoon even genoeg aan jezelf. Ik ben momenteel ook enorm gestrest en moe maar mijn werk is nog rustig vandaar dat ik hier nog wel regelmatig te vinden ben.
anoniem_55447 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 14:14
Reden: Nukje = geen Frutje
% gewijzigd
Overigens, Springstof: leuke kaart! Hoops&Yoyo zijn helemaal top!

@ Pipo: thanks...!
Haha Nuk, jij krijg een lekker stoere en eigenwijze baby, dat horen we nu al wel weer. Als het een meisje is, dan doet ze de volgende echo zeker weten zo:

Romo, lekker chillen vandaag, dan hoef je morgen maar één dagje en is het alweer weekend!

Pipo: weet je al wat je gaat doen met de pillen op je trouwdag? Wel/niet slikken?

Voor iedereen die nieuwsgierig is, ik ga werken bij een bedrijf waar de koffie vast lekker zal smaken (meer tipjes van de sluier geef ik wel op de mail, als iemand het graag wil weten)

dat schoonmaken gaat lekker zo
quote:nukje schreef op 02 september 2010 @ 12:53:

Overigens, Springstof: leuke kaart! Hoops&Yoyo zijn helemaal top!

@ Pipo: thanks...!Ooooh, ik bedoelde FRUTJE, surry. Ben er TOTAAAAAAAAl niet bij met mijn hoofd. Net al een afspraak vergeten
Pipo heeft last van tijdelijke trouwjurkendementie denk ik

dat schoonmaken gaat nog steeds lekker zo
Hoi allemaal,

sorry, maar ik ga jullie weer verlaten. In mijn onkundige forum-enthousiasme heb ik me aangemeld voor meerdere topics. Ik dacht dat hou ik wel bij, maar helaas, gaat toch niet lukken. Ik heb al gemerkt dat jullie heel veel praten en dan wordt het erg lastig om heel af en toe te kijken en dan ook nog alle ontwikkelingen bij te houden en hierop te reageren, vind het nl niet leuk om alleen over mezelf te praten. Dus voorlopig beperk ik me tot 1, maar bedankt voor het warme welkom.

Wie weet, tot een andere keer.
* schakelt vanaf vandaag in een lagere forummodus, het gaat velen te snel *

Wie weet dan toch, heel veel succes met zwanger worden, hoop voor je dat alles vlot gaat en wie weet tot later/in een ander forum.

wieweetdantochniet is het dus
Pipo....!

Irritant trouwens, die Zwitsal reclame rechts in beeld. Helpt niet echt als je NUUUUUUUUUU kinderen wil en vriendlief nog niet... Grrrrr
Er gaat iets niet goed met mij, ik heb zojuist een cake gebakken...!
Thanks ladies, jullie zijn lief

@verkademeisje

Wat super dat alles goed gaat en dat je weet dat ze je niet tot 42+ laten lopen!

Hihi Pipo

@Nukje

Haha, die zwangerschapshormonen doen gekke dingen met je. Hmmm, een plakje cake zou er hier wel ingaan.

Ik heb net een hele rits aan kleine dingetjes die ik moest doen afgewerkt. Dat ruimt lekker op in mijn hoofd.
@ Pipo: je dag beetje doorgekomen verder?

@ Nukje: Ik ook , cupcakes dan!! maar vond het wel weer ns tijd om iets te doen dus dan maar cakejes bakken! Goed gelukt bij jou? Hier is t glazuur alleen nog aan t drogen...

@ Frutje: Fijn! Wat dingetjes die je weg kunt strepen is altijd lekker! Beetje rust in je hoofd!

@ Springstof: Is je huis schoon?
Wat een goede babyverhalen hier!

Zucht boefjes, wat klinkt dat rozewolkerig... Geniet ervan!!!

@Janine: houden zo, die twee kindjes van je!

@nukje: zie jij niet ook eens dat je wel eigenwijs kon zijn? Of was het toch meer nukkeman?

En als je het verhaal kwijt moest is het toch juist fijn om het ook kwijt te kunnen? Kan het me helemaal voorstellen

@springstof: lekker poetsen toch, met tussenpauzes op t forum?

@pipo: succes met je jurk, hij staat vast prachtig! En anders mag de naaimevrouw overuren gaan maken. Je hebt toch zeker geen model gekozen dat je helemaal niet past?!

@frutje: same here. Maandag begint het hele drukke leven weer, dus dan gaat het forum (helaas) weer op spaarstand. En dit weekend ben ik ook al weg,

dus iedereen: klets ze! Ik lees af en toe wel bij
mijn huis is ZO niet schoon geworden vandaag

Fijn bijverschijnsel van een nieuwe baan: Springman heeft beloofd dat ik een poets krijg als ik fulltime werk jeuj!!!

Heb ook nog college 2 avonden per week, als ik dan ook nog moet poetsen...

En jaaaa, ben geëmancipeerd, zet Springman ook gewoon aan de schoonmaak. maar op de één of andere manier doe ik het dan toch weer liever zelf... Haha!
anoniem_95021 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 22:57
Reden: tiepevaut
% gewijzigd
Orchis... Johnny Cake is nog steeds niet overstag btw

(zie de topic van hem )
owja, nieuwe buikfoto's:

http://www.babybytes.nl/vip/janine20001

Nu maar bami koken (alvast voor vanavond) dan kan ik vanmiddag lekker sauzen...! huisje wordt zo mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven