Acne spoed!!!
maandag 6 september 2010 om 09:43
Het zit dus zo, mijn broer gaat over anderhalve week trouwen EN ik ben het bruidsmeisje...
1 probleem....ik zit HELEMAAL onder de pukkels en pukkeltjes.
Heel mn voorhoofd heeft hele kleine misschien wel honderden pukkeltjes en daarbij heb ik over mn hele gezicht een stuk of 11 grote zitten.
Dit allemaal is gebeurd na het stoppen vd pil (Diane35).
Ik weet dat wondermiddeltjes niet bestaan, maar heeft iemand tips waarmee het minder word? Makeup tips, voedingstips, smeerseltjestips?
Ik heb al biergist tabletten gekocht en kilos fruit en groente en maak shakes ervan, veel wortel schijnt goed te helpen.... Maskertjes zijn ook al gekocht.
Alle tips zijn welkom!
1 probleem....ik zit HELEMAAL onder de pukkels en pukkeltjes.
Heel mn voorhoofd heeft hele kleine misschien wel honderden pukkeltjes en daarbij heb ik over mn hele gezicht een stuk of 11 grote zitten.
Dit allemaal is gebeurd na het stoppen vd pil (Diane35).
Ik weet dat wondermiddeltjes niet bestaan, maar heeft iemand tips waarmee het minder word? Makeup tips, voedingstips, smeerseltjestips?
Ik heb al biergist tabletten gekocht en kilos fruit en groente en maak shakes ervan, veel wortel schijnt goed te helpen.... Maskertjes zijn ook al gekocht.
Alle tips zijn welkom!
dinsdag 7 september 2010 om 18:55
Bij mij helpt;
wassen met black mud soap van Zarqa. Is een natuurlijke zeep die zeer diep reinigt en zacht is voor de huid. Te koop bij de Tuinen (oid). Verder dagcreme van Zarqa voor de jonge huid.
Voor nu overdag wel poeder gebruiken, geen foundation. Misschien wel op de dag zelf.
Van zonnebank worden de ontstekingen vaak wel erger. Met alleen kleine pukkeltjes kan het weer wel goed. Als het echt zware onderhuidse ontstekingen zijn zou k zonnebank echt afraden!
Ohja; NIET scrubben nu!
Hoop dat het snel over is!
wassen met black mud soap van Zarqa. Is een natuurlijke zeep die zeer diep reinigt en zacht is voor de huid. Te koop bij de Tuinen (oid). Verder dagcreme van Zarqa voor de jonge huid.
Voor nu overdag wel poeder gebruiken, geen foundation. Misschien wel op de dag zelf.
Van zonnebank worden de ontstekingen vaak wel erger. Met alleen kleine pukkeltjes kan het weer wel goed. Als het echt zware onderhuidse ontstekingen zijn zou k zonnebank echt afraden!
Ohja; NIET scrubben nu!
Hoop dat het snel over is!
This is not kosher!
dinsdag 7 september 2010 om 19:49
Zoals meds zegt: benzoylperoxide, werkt héél snel, wel oppassen voor verkleuringen. Anders inderdaad een antibioticum, maar dat weet de huisarts wel. Werkt trouwens pas na enige tijd.
Heb niet alle reacties gelezen, misschien is het wel mosterd....
En, veel plezier op de bruiloft, hè?
Heb niet alle reacties gelezen, misschien is het wel mosterd....
En, veel plezier op de bruiloft, hè?
Ik voel me zo moedellooos