Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
jaaa kaas ik heb vanmorgen oude brokkelkaas gekocht mmmm ook lekker bij chocomel hoor bengel o nee dan zijn die kruidnootjes weer beter
Grappig die echte naam (maar moet wel even weg idd), ik denk altijd in forumnamen
dat is wel lekker van als baby wat ouder word, hij zit nu echt in een fijn ritme (dames het komt echt goed nog even geduld!)

Hij word s'ochtends wakker tussen 6 en 7 dan neem ik hem tussen ons in en dommelt hij weer in slaap (liggen we vaak hand in hand zooo lief)

Dan rond 7.30 fles

08.30 slapen tot 10.00

11.30 fles

12.30 slapen voor 2 uurtjes, eigenlijk is hij wat eerder moe maar dan rek ik een beetje zodat dochter tegelijk met hem naar bed gaat

15.00 fles

16.00 slapen tot 17.00

18.30 soms bad, anders wassen pyama fles en om 19.00 slapen!

22.30 nog een fles die krijgt hij slapend, om door te slapen heeft hij hem niet nodig maar anders wil hij de volgende dag sneller drinken en heeft hij dan zijn laatste fles om 18.00 en dat vind ik dan weer zo vroeg om dan de nacht in te gaan maar als hij straks gaat eten zal die fles wel snel wegvallen (en die is zo leuk heerlijk knuffelen met een slapend jongetje man en ik maken altijd 'ruzie' over wie hem wil geven)
L gaat om 19.15, samen met F, Lmeisje gaat om 20.30-21.00 zo'n beetje, maar die slaapt dus in de namiddag/avond nauwelijks (vandaag bijv 2 x een kwartiertje vanaf een uur of half 5), dus die is echt heel moe 's avonds.

port, kaasjes, kruidnootjes, warme choco, mmmm heerlijk allemaal.
dit ritme heeft hij trouwens zelf aangegeven (behalve de lange middagslaap dus haha) ging gewoon vanzelf! Ik gaf fles op verzoek maar nu zijn de slaapjes en flestijden dus bijna altijd hetzelfde.
Mooi schema RW. J slaapt best veel of niet?
Ik maak haar trouwens nog wel wakker tussen 22.30-23.00 voor een voeding amalia, dus ze ligt er vrij vroeg in (voor een jonge baby dan), maar ik kan niet vroeg gaan slapen helaas.
tja weet ik niet hij slaapt wel veel maar volgensmij doen alle baby's dat? (of horen dat te doen haha)

twee slaapjes van minimaal een uur en 1 langer middagslaapje van ruim 2 uur. En dan s'nachts klokje rond. Dochter sliep ook zoveel, zoon was een moeilijker slaper.

Als ik hem nu in bed ligt valt hij ook zelf in slaap echt super!!! maar was in het begin ook niet hoor
Heeft A ook wel eens van die mama-plak dagen trouwens? En ovioltje? en J? (of is J dat stadium alweer voor bij, van op de arm zitten en rondgedragen worden enzo)
Zelf in bed in slaap vallen doet Lmeisje ook redelijk gelukkig, dat is fijn ja. Maar lukt overdag niet altijd, 's avonds en 's nachts gaat het meestal heel goed. Ik ben altijd zo trots op haar als ik 's ochtends wakker word en ze het alweer een nacht zo goed heeft gedaan in haar eigen bedje. Ze is vaak wakker als ik haar terug leg na de nachtvoeding, toch hoor ik haar dan niet meer. Ze gaat gewoon zelf slapen, ook geen speentje ofzo nodig.

Mijn jongens sliepen veel minder dan J als baby, gingen ook pas rond 21.00 naar bed voor de nacht. Maar heerlijk toch, zo'n slaapkopje?
ja super! Hij is zo makkelijk, heeft ook nooit hangdagen/ sprongetjes etc gehad eigenlijk.
Ja hoor, het liefst de hele dag plak .

Ze valt sinds kort in bed in slaap, heel fijn. Ga haar er nu inleggen trouwens. En vannacht toch even laten huilen als ze komt. Wie weet valt ze weer in slaap...
RW mijn excuses voor mijn fout! Ik kreeg het er warm van toen ik je bericht las.
Amalia, misschien ook eens proberen rond 23.00 wakker maken? Of geef je haar voor je haar in bed stopt nog? Ik heb soms ook het idee dat Lmeisje eigenlijk helemaal niet zo'n honger heeft 's nachts, maar gewoon eventjes wakker is. Soms pruttelt ze bv rond 2 uur al een beetje, maar gaat niet huilen, en dan word ik ineens om 4 uur ofzo weer wakker, waren we blijkbaar allebei gewoon weer in slaap gevallen. Als ze huilt pak ik haar altijd wel, ik heb geen zin in die nachtelijke onrust, dan liever een voeding. Is het spugen trouwens minder nu je het hoofdeinde omhoog hebt gedaan? Moet ik misschien ook eens proberen
joh geeft niks! kan iedereen gebeuren!
Ja bengel, babymassage is leuk hè om te doen! Weet je nog hoe het ongeveer gaat? Ik wist er niks meer van, dus ben weer een cursus gaan doen, leuk ook hoor, zie je weer wat andere baby's. tzt kan ik je geheugen misschien wel komen opfrissen samen met Lmeisje. Zij zal alweer een maand of 7 zijn als jouw kleintje geboren wordt, wat een gek idee!
En met dit tempo van forum vullen stond het berichtje met de naam alweer 3 pagina's terug ofzo
haha ja dat houd niemand bij!

wat is het alweer vroeg donker he! ik dacht net om 21.00 ik ga zo douchen was het pas 21.00 uur! (wij gaan altijd rond 22.39 naar bed) echt raar
Ben trouwens heel benieuwd of bengel en uma deze keer een jongetje gaan krijgen! Viool, Rikst, Amalia en ik zijn allemaal van geslacht geswitched bij de derde, misschien jullie ook wel. En anders een echt meidenteam, ook heel leuk natuurlijk.
jaja 22.39 he, precies

rond half 11 dus
quote:Roze wolk schreef op 07 september 2010 @ 21:29:

haha ja dat houd niemand bij!

(wij gaan altijd rond 22.39 naar bed) echt raar

Rond 22.39

Da's redelijk precies RW
we pakken de glazen bol erbij!

uma en bengel voel je je anders dan bij de vorige zwangerschappen?
Sardegna dat bedacht ik me vanmiddag ook zoiets! Nl dat als mijn baby geboren wordt (met Uma is het nog dichter bij), wordt de eerste forumbaby (J van RW) alweer bijna een jaar. Sorry RW, daar wil je nu nog niet over nadenken hè!

Ik denk altijd dat ik nog heel veel weet, van bv de massage, maar ik merk dan ook dat zoiets altijd weer wegzakt. Dus een update lijkt me prima. Zullen we nou eerst binnenkort eens proberen die koffie door te laten gaan?
anoniem_78897 wijzigde dit bericht op 07-09-2010 21:32
Reden: Nou ja wat heb ik?
% gewijzigd
haha had er alweer wat op gezegd je moet wel bijblijven he sardegna hihi
Oh ja, typefoutje, dacht ik al. Toch grappig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven