Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelfs de mijne heeft niet eens een bos haar
quote:bridges6 schreef op 07 september 2010 @ 21:16:

Zelfs de mijne heeft niet eens een bos haar Dat zou nu zo'n beetje moeten komen wil ze Ceetjes schema aanhouden
Die van mij ook niet hoor. Mini is laatst voor het eerst bijgepunt, en heeft nog steeds geen lang haar
Nou, dat hele schema van Ceetje kan ik dus wel schudden aangezien mevroi het nog steeds uit d'r koppie trekt bij tijd en wijlen. Rare kindjes bak ik hoor

(maar het gaat wel een pietsie beter, en heeeeeeeel langzaam begint het ergens op te lijken...)
quote:mamax schreef op 07 september 2010 @ 21:30:

Die van mij ook niet hoor. Mini is laatst voor het eerst bijgepunt, en heeft nog steeds geen lang haar en dan te bedenken dat de mijne ondertussen een mat in heur nek heeft
quote:Suze02 schreef op 07 september 2010 @ 21:38:

[...]

en dan te bedenken dat de mijne ondertussen een mat in heur nek heeft

Jaja, maak ons maar gek

Hmmm, net mooi horloge gezien. Net iets te duur alleen, gelukkig binnenkort jarig
Plaaaaaaatje
Da's wel een hele hippe/strakke!
Ik heb weekend! Heerlijk!

Suus doe eens een leuk plaatje van je meisje met mat! Sjimmie heeft ook een mat, maar het is nog zo vlassig dat het alles weg heeft van een vogelnest. Toch nog maar een keer de schaar erin, snik...

Jeuj Mal een goeie echo! Fijn meid! Ook een beetje gerustgesteld?

Star wat krijgt Eetje voor haar verjaardag? Is de taart nog intact die je laatst had gemaakt?

Bam heb jij een waarschuwing? Raar gedoe hier! Goed hoor dat je weer zo aan het lijnen bent, had ik nou ergens gelezen dat je zoveel al was afgevallen? Met de ww toch?

Enka ik ben ook weer begonnen met run with evy, voorlopig kom ik niet verder dan les 1, pff. Ben nog niet zo fanatiek helaas, jij wel?

Compu geweldig progamma he, over die hagenezen in Greece. Ik heb ervan genoten, die Barbie...

Jin wat naar dat ontzwangeren zonder uk, ik hoop dat je lichaam snel weer een beetje in balans is .

Afgelopen week heerlijk veel gefietst op mijn nieuwe bakfiets, wat een geweldig ding is het, zo gaaf!
Jaja, het wordt nog eens iets met mij

(Past mooi bij die tas hè...)
.
anoniem_46815 wijzigde dit bericht op 07-09-2010 21:57
Reden: 2x
% gewijzigd
dan willen we (euh ik) natuurlijk ook een plaatje van de tas
Brigde heeft ze hele kale plekken op haar hoofd? Vrijdag begint je cursus he, zin in?
Welke fiets heb je nou Juud? Lekker hè? Vinden jongens het ook leuk?

Die taart is niet zo lang te houden, mamalief maakt een nieuwe voor verjaardag Eetje. Ze krijgt muisloopkarding voor haar verjaardag. Na alle toch wel negatieve (lees: wordt niet gebruikt) reacties over wheelybug toch maar niet die.
Dan moet je maar opletten, tas allang gezien
Jee Juud, tas heb ik al met enige regelmaat geplaakt vanaf begin van de zomer of zo... Al maanden op zitten kwijlen.

Maar goed, speciaal voor jou nog een keer dan, ik ben tenslotte ook de beroerdste niet...

Kale plekken nu gelukkig niet meer, maar wel korter op haar hoofd. kale plekken hebben we wel gehad. Gelukkig groeit het wel weer.
bakfiets met twee wielen, een voor, een achter. Jongens vinden het geweldig, ze zitten erin als een koning en wijzen rond welke kant ze opwillen. Standaard tekst van Sjors is:

rechts, nee ik bedoel de andere rechts

Leuk zo'n kar, was hier ook een succes. Whellybug minder jammergenoeg. Taart kun je invriezen he? (moet je wel een grote vriezer hebben natuurlijk...)

Tja die tas, niet gezien, was ik vast aan het fietsen toen die voorbij kwam...
Niet heel wiebelig met twee wielen? Mijn motorische minpunt vond het geen goed plan

Andere rechts, schattig!
Ik ga naar bed. vrijdag begint cursus inderdaad, maar morgen ook al hele dag daarvan, dus zal wel druk zat zijn.

Oh ja en morgenavond baby snuffelen want vriendinnetje heeft dochtertje gekregen!!!
Leuk, veel plezier!
Gave tas, zit er ook een rits in?
ja, het is wel even wennen, maar nog geen brokken gemaakt, zelfs al gefietst met 4 kinderen!

Cursus ze Bridge!
Wow, jouw beenspieren draaien overuren!
[quote]bridges6 schreef op 07 september 2010 @ 22:04:

Jee Juud, tas heb ik al met enige regelmaat geplaakt vanaf begin van de zomer of zo... Al maanden op zitten kwijlen.

[afbeelding]

dat is een verdelde boodschappentas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven