Mode & Beauty alle pijlers

H&M Bestelling

07-09-2010 22:42 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allen,

Even een vraagje. Ik heb net een bestelling gedaan in de webshop van H&M. Wat ik besteld heb is allemaal op voorraad, hoelang duurt het nu ongeveer voordat ik de artikelen in huis heb ?

Dankje !
Bij duurde het altijd minstens een week of drie/vier. Als het dus op voorraad was.
Als het goed is kun je dat zien bij je bestelling...... ze versturen geloof ik 2x per maand. Aan het begin en in het midden.
De laatste bestelling die ik deed was op 02 september en heb ik vandaag in huis gekregen. Maar dat is wel uitzonderlijk snel voor H&M moet ik erbij zeggen.
Huh? De Hennes verstuurt echt wel meer dan 2x per maand.

Je kan de zending via je eigen hennes pagina volgen. Meestal duurt het een paar dagen tot een kleine 2 weken.
Dank voor de snelle reacties :D
Achja, ik zie het al ... half september ! Kan dus niet lang duren .... toch bedankt hoor
Blijft voor mij toch een belangrijke reden waarom ik zelden bij H&M bestel. Ik ben door andere webwinkels (Bol, Wehkamp, O'Moda) zo verwend met prompte levering, dat ik H&M echt te traag vind, dan ga ik wel offline bij ze winkelen.
Ik bestel ook nooit meer bij H&M, ik ken geen enkele webshop die zoooooo ontzettend traag levert.
Ik ben mijn eigen bananenschil
H&M is ook erg goed in brieven sturen als de bestelling weer twee weken vertraging heeft opgeleverd. Uiteindelijk zou een in maart besteld ding wat leverbaar was, in juni geleverd worden. Ze waren verbaasd dat ik het gecanceld had, want "mevrouw, het komt er nu echt aan hoor'.
quote:Olijfje_ schreef op 07 september 2010 @ 23:46:

Ik bestel ook nooit meer bij H&M, ik ken geen enkele webshop die zoooooo ontzettend traag levert.Hier ook zo! Heb ooit 1 x een bestelling gedaan, van 7 items in 1 keer. Ten eerste moest ik er 6 weken op wachten. Ten tweede zat 1 item er niet bij terwijl het wel op de bon stond. Ten derde was 1 item kapot. Ten vierde was 1 item in een damesmaat geleverd i.p.v. in een kindermaat.
Als je er voor kiest alles in 1 pakket wil ontvangen kan het lager duren.

Als je kiest voor direct leveren als het op voorraad is duurt het een paar dagen.

Bij mij is het ook weleens misgegaan toen heb ik de pakbon teruggestuurd met het fout geleverde artikel en het niet geleverde artikel aangegeven en dat werd direct gecorrigeerd. Vind de klantenservice van de webshop echt wel goed moet ik zeggen.
.
tegenwoordig zijn ze echt heel snel met bezorgen...

vorige week woensdag besteld, afgelopen zaterdag bezorgd!
Ik dacht, laat ik 't weer 'ns proberen, online bestellen. 9 dingen besteld (althans, ik wilde bestellen), waarvan er maar 3 op voorraad waren! Dan hoeft 't van mij al niet meer he, als ik iets bestel wil ik 't binnen een paar dagen in huis hebben, en geen 3 weken wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven