M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

bedankt voor de complimenten! Ik ga denk ik de foto's zo maar weer weghalen . Foto's in de msn zetten vind ik altijd zo'n gepruts trouwens.

Ga zo even de foto's van Jasper bekijken! Aaah scoob en dat je zo moet wennen aan je schoolgaande kind. Het lijkt mij ook zo gek! Gaat ze meteen voor de volle mep? Hele dagen dus?

Indian, haha ik dacht ook al, prinsenpaar??? ZAt nog te denken welke prinsen er dan bij jou in de buurt zouden wonen. Tira is stukje slimmer dan ik

Tira, ja nou als je het op wil sturen, graag! Zal mijn adres wel even in de ak zetten! Laat je nog weten hoeveel je er voor wil hebben? En wat de verzendkosten zijn? En zet je dan ook even je adres (of je nieuwe en dan wacht ik wel even) in de ak?

Die rompers zijn echt superfijn. Niet te geloven dat ze al een winter gedragen zijn trouwens. Lena is kennelijk een smerig ding, want haar rompers zitten onder de vlekken.

Mijn geblaf is weg trouwens. Er fijn! Bij man hangt het nog. Niet zo fijn. Voor hem niet, maar ook voor mij niet. Zijn keel zit dicht en daardoor snurkt hij echt enorm. Zooooo irritant! (haha jammergenoeg is het nu geen buitenland week )

Andjo, haha ik zie jullie al helemaal lopen. Man wat een onderneming! Had je er helemaal geen ouders bij? Goh dat zou ik eht niet zien zitten met mijn klas. Die draaien al door als ze een keer in de gang mogen werken!

Lief van Melle trouwens! Dat is wel heel echt een smeltmoment!

Pips, iedereen weer beter? He was gesprek van papsie?

Xop, alles goed?

Men ik ben chagerijnig vandaag. Moet ongesteld worden en het komt maar nier. Maar ik voel het wel aankomen zeg maar. Nah ja zal niet in (smerige) details treden, maar mijn humeur wordt er niet beter van

Ben ik ff kort, druk op het werk

Jasper gister weer goedgekeurd op CB. Hij weegt nu 12,5 kilo en is 85cm. Alles gaat goed dus stond met 5 min. weer buiten.

Frans, gelukkig geen geblaf meer. Laura ging deze week nog niet volledig. Ze wilde maandagmiddag zelf niet. Dinsdagmiddag wilde ze wel en donderdagmid. was hier een studiemiddag. Ze wil wel graag overblijven. Nou dat mag ze volgende week gelijk 2x. Dus di en do gaat ze iig de hele dag. In principe hoeft ze alleen op dinsdag de hele dag. De rest van de week ben ik of mijn man thuis (af en toe oma). Op dinsdag werken we dus allebei. Toevallig moet ik volgende week do ook werken. Als ze niet wil laten we haar nu nog thuis.

Tira wilde ook nog wat weten, kan nu niet terug. Ff kijken als ik gepost heb.

Het waren minibolletjes Tira. Daar had ik laagje gesmolten chocolade omheen gedaan en die mocht laura door allerlei decoraties rollen! Smullen geblazen. En nog redelijk verantwoord.

Indian, ik moest ook ff 2x lezen voordat ik begreep over welk prinsenpaar je het had...
jahahahaaaaaaaaaa ik heb een onderhuurder!!!!!!!!!!!

zo ff snel, eten brand aan, moest het even kwijt, ben dr zo hyper van!!!

Wauw Gaaf!! Een huurder! Nu komt het helemaal goed! Vind het erg leuk voor je.

Super Tiramam, een huurder!!!

Heb het schema aangepast scooby.

Pfff druk gehad vandaag, heb de zolder leeg gehaald. op 3 of 4 dingetjes na is die leeg. Bus al 1 keer leeg geladen bij het neiuwe huis. Morgenochtend de volgende lading. Dan mag Yuma even met Papa mee in de vrachtauto. Vind hij altijd geweldig.

En daarna het laatste beetje in de bus laden. En dan is de zolder alvast leeg. Pfff da's toch zo'n rot werk.

Wij gaan dadelijk 1,5 week naar het nieuwe huis, dus ben er dan wat minder.

Oh en heb internet ook alvast doorgegeven, per 7dec. hebben we internet in het nieuwe huis. Dus dan rond die datum kan het zijn dat ik er ook minder ben ivm geen internet.

Heel fijn weekend iedereen!!!

Thanks Indian!

Wat goed dat je de zolder verhuist hebt. Das idd pokkewerk. Zeg je het rond 7 dec. nog een keer van je internet. Weet niet of ik dat kan onthouden....

Waar is de rest trouwens: Xop al paar dagen niet geweest, Juul, Pips, en onze vakantiegangster Merel!!!

Ben je al weer gewend thuis, en aan het ontzettende koude weer van de afgelopen dagen?? Valentijn ook weer in het ritme van NL?

Voetbal op tv..bah, zit te hele tijd al met laptop op schoot.

Wij gaan morgen ff intocht Sinterklaas kijken. Weet niet of Jasper nog meegaat, is net rond de tijd dat hij altijd slaapt 14.00u. Even kijken hoe het morgen loopt. Vandaag was hij rond 12.30 ook echt aan zijn bed toe.

Jullie nog Sinterklaas plannen???

Ja altijd leuk de intocht van sinterklaas

Dit weekend doen wij niks aan de sint. Ben het aan het opnemen op de video, de uitzendig op ned. 3, zodat wij straks met Yuma kunnen kijken

En vanavond mag hij zijn schoentje zetten.

Hij krijgt dan papier en kleurtjes. Want ik heb het papier nodig voor zijn afscheid op het KDV op 6 dec. (schaam, schaam, hihi)

Maak dan handjes (zwaai) en plak die op een mandarijn ofzo.

Yuma is weer of nog steeds, ziekjes. In ieder geval niet helemaal lekker.

Van de kijkers niks meer vernomen. Ik weet niet of ze voor ons huis of dat andere huis gaan, maar we zijn niet gehele kansloos, omdat ze onze lokatie mooier vinden, en vrijer, zijn moeder woont hier in het dorp, ze wilde eigenlijk in deze gemeente blijven wonen.

Minder vonden ze dus dat het andere huis al klaar was, en dit niet.

Maar de makelaar heeft laten weten dat we net in prijs gezakt zijn, en dat het dus eigenlijk een duurder huis is, als dat andere.

En dat ze het hier kunnen maken net zoals zij zelf willen.

Dus ook hiervoor blijven we duimen!

Scooby, alvast veel plezier vanmiddag.

Zag net dat topic over sinterklaas, hoeveel enzo je geeft.

Nou wij doen dit jaar eigenlijk veels te veel. Hij krijgt echt veel, dure en goedkope cadeautjes. (trein van 81,- 2xtonka trucks van 20,- p.s. dat zijn de dure dingen,d e rest zit onder de 20,- meeste zelfs onder de 4,- (knutselpapier, kleurtjes, stickers enzo) ja dat hebben we ook nodig, zodat hij kan knutselen en kleien enzo. Maar volgend jaar doen we het niet zo duur. Vind dat neit nodig.

Normaal ben ik er ook van dat ze iets van kleding ofzo krijgen. Bijv. een trui of sokken. Maar omdat hij nu al zoveel krijgt doen we dat niet. Zelfs de hond krijgt cadeautjes. Hij krijgt een nieuw (hervulbaar) kussen ook weer 30,-. EN een hondenmand, die een vriend van ons maakt. En wat lekkers natuurlijk.

Papa en mama komen er slecht van af, hihi. Heb handdoeken en theedoeken zwarte, gekocht voor in de nieuwe keuken. En papa krijgt nog een cd.

Ja hoe is het met alle andere? Allemaal druk in de weer.

Hebben we nog zieken? Of is iedereen weer opgeknapt?

prettig weekend iedereen, en tot gauw
Merel, welkom thuis! Koud he, hier?

Hoe was je cursus? Kon je een beetje wakker blijven met je jetlag? Valentijn alweer gewend?

Tira, super dat je een huurder hebt! Weer een probleem uit de wereld, komt helemaal goed zo!

Indian, ik duim nog voor je voor het huis, hopelijk kiezen ze voor jullie. Balen dat Yuma weer/nog ziek is. Wanneer kunnen jullie naar de ka?

Das inderdaad een aardige berg cadeau's

Vorig jaar liep het bij ons aardig uit de hand, wij vieren het met schoonzus plus 2 neefjes plus schoonouders en dan wij met Lynn. Vorig jaar waren er echt idioot veel cadeautjes, we waren veel te lang bezig met uitpakken en neefjes werden er heel hebberig van, niet leuk dus. Dit jaar hebben we afgesproken dat iedereen 1 cadeau geeft aan elkaar. Dus wij hebben 1 cadeau gekocht voor Lynn, ze krijgt het busy-day-home van Little People. Wij geven neefjes samen 1 duurder cadeau, een racebaan. Zo blijft het leuk We geven ook elke volwassene 1 cadeau.

Scooby, was het leuk gisteren bij de intocht?

Vanmiddag een verjaardag van de dochter van kennissen, Lynn hebben we wat eerder op bed gelegd, anders zijn we zo laat. Die ligt nu al ruim een uur te pitten, ze was dan ook al om 6 uur wakker.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Iedereen aan het genieten van het zonnetje? Tis ideaal schaatsweer vandaag .Wij hebben vanmorgen lege flessen weggebracht maar kwamen allebei helemaal verkleumd weer terug, koud dus! Merel en fam, kunnen jullie een beetje acclimatiseren met dit weer, of staat de thermostaat op het moment op 30 graden ?

Sinterklaas doen we dit jaar niet aan, geen geld voor even. Ik ga wel opzoek naar een 2ehands driewieler voor Marit, maar dat ga ik pas doen als we verhuisd zijn. Is wel een soort van Sinterklaascadeautje maar ze vergeeft het me vast wel als het een week later wordt. Dit jaar snapt ze er nog niet zoveel van, volgend jaar is het weer anders. We zouden ook eigenlijk vandaag naar de intocht gaan, maar Marit loopt de hele dag al te piepen en te huilen en chagerijnig te zijn. Mij niet gezien dat ik dan een halfuur ga fietsen, kleumend op de boot ga staan wachten (altijd te laat), en dan weer een halfuur terug ga fietsen. Als het goed is komt ie nu zo'n beetje aan, Marit ligt lekker te tukken.

Indian, ik ben nog steeds aan het duimen op goed makelaarsnieuws voor jullie! Ben je al naar de mdl poli geweest eigenlijk? Ik hoor je er niet zoveel over vertellen meer. Beterschap voor Yuma!

Fijn dat de zolder leeg is! De zolder van het nieuwe huis staat nu helemaal vol? Dat is echt pokkewerk, super dat dat al klaar is, lijkt de zolder ook meteen heel groot zeker.

Scooby, nu zie ik het ook van die minibolletjes! Dat zijn echt leuke dingen om te trakteren, ga ik onthouden . Is Jasper nog meegeweest naar de intocht?

Frans, ik schaam me diep, maar heb nog niks op de post gedaan. Bij de suup hier in t durp hebben ze zo'n servicebalie van de tnt maar de suup is aan het verbouwen en die service hebben ze nu even niet. Ik ga van de week naar het postkantoor, komt goed. Heb je nog interesse in pyama's en sokken en maillots (schrijf je dat zo???). De pyama's zijn wel een beetje viezig (in de zin van dat je heeeel goed kan zien dat ze gedragen zijn), sokken 1x gedragen max en maillots zijn al 3e hands dan. Naja, ik stop ze er wel bij, ik kan er verder toch niets mee, je mag ze weggooien hoor als je er niets in ziet. Ben je al ongesteld geworden (en voor je gevoel meteen 5 kilo lichter ) ?

Wat ik me nog afvroeg, hoe is het met je schoonvader? Wordt hij nog bestraald ook, of was de operatie afdoende? En de restverschijnselen? Ik heb niet meer meegekregen of die weer hersteld zijn of dat hij er nog last van heeft.

Pfieeeeuw Andjo, ik krijg al de kriebels als ik je verhaal lees, wat een stressdag was dat. Moet er niet aan denken, echt petje af ! Wat ik me nog afvroeg, mag dat zomaar, met de hele bups de stad in met 1 lerares (en een hulpvader die er niet zoveel van bakte)? Dit wetende ga ik ook mee als Marit, later als ze groot is, zo'n uitje heeft!

Ik ga zo eens even een egel verhuizen, die dacht dat het lekker overwinteren was voor mijn voordeur. Tsja, hij/zij ligt wel lekker maar ik kan niet meer naar buiten met de kinderwagen, dan rijd ik hem aan. Verre van praktisch dus. Eens kijken of hij/zij het pikt dat ie naar de andere kant van de tuin verhuisd, heb ooit eens een egelbeet gezien bij iemand, pfieeeeeew dat wil je echt niet.

*******gaat opzoek naar leren handschoenen, badhanddoeken, veiligheidsbril en schoenen met stalen neuzen*******
Tira, Jeujjjj gefeliciteerd met je huurder!!

Geef je nou nog wel ff je adres door!! *kijkt streng*

Wij zijn gisteren naar de Sint op werk van man geweest. Haha wat een enorme berg kinderleed zeg. Alle kindjes onder de twee krijsen en brullen bij de Sint op schoot (ook Lena) . DE pieten vond ze wel leuk en de andere kindjes ook! Pepernoten vond ze geweldig. Ze kreeg ook lekker veel, want volgens mij vonden de pieten haar wel schattig. Zo'n schattig meisje in een hoekje met duim in de mond. Bergen pepernoten kreeg ze. En een hele leuke rollerbaan voor autootjes (haha en een berg jaloerse jongetjes). Na het cadeautje was MIlena wel zo dapper nog de Sint een hand te geven. Held!

Verder doen we er niet zoveel aan. Ik laat hara een keer de schoen zetten, krijgt ze het fotoboek idee van Xop. Bij mijn ouders doen we er niks aan, die doen kerst en dan krijgt ze wek cadeautjes. Bij ouders van mijn man doen we wel, maar daar krijgt ze kleertjes. Prima zo, lijkt me. Van ons krijgt ze een theeserviesje van plastic, ze is nogal van het drinken enzo.

Ow sjit ik hoor haar huilen, Das wel balen, want ze ligt er pas net in. We hebben vanochtend gebrunched en moeten zo weer door naar Ivars ouders.

Hmm hopen dat het nog even stil wordt!!

*Zwaai aan iedereen*
Naar de mdl poli moet ik pas 11 dec. Gaat erg op en neer nu. Maar komt goed.

Yuma mag 27nov. naar de kinderarts. Dus ook dat is nog even afwachten.

Uhm wilde nog veel meer schrijven maar ben het weer vergeten, zit te wachten tot Yuma wakker wordt, zodat ik met hem naar het nieuwe huis kan.

Allemaal alvast en nog steeds kei bedankt voor het duimen.

Zodra ik iets weet kom ik het melden (rijd ik wel ff voor naar het oude huis)

Doei en tot gauw
Ohja lol Yuma zegt geen zwarte piet, maar alleen piet. En van sinterklaas, ja dat weet ik niet wat hij ervan gemaakt heeft. Iets met sikaas ofzo. Kan het zelfs niet eens uitspreken zoals hij dat doet, laat staan opschrijven

Indian, heeft Yuma nog naar de intocht gekeken? Jasper vond het niet zo spannend. Wat vond ie van het cadeautje vanochtend?

Hier ook best wel wat cadeaus maar niet overdreven (vind ik tenminste) Ze krijgen samen een duplotrein die ik via MP heb gekocht. Die krijgen ze als we bij mijn ouders Sint vieren. Misschien doe ik er nog voor beide 1 ding bij. Mijn moeder en broertje kopen dan ook een kleinigheidje. Verder krijgen ze hier nog een paar schoencadeautjes. Vanochtend had Jasper Scoob van BDB en Laura een kleur/spelletjes/stickerboek over Sinterklaas.

Van mijn schoonmoeder krijgen ze 1 groot cadeau met Kerst van ongv. 25 euro. Ik moet altijd aangeven wat ze leuk vinden. En van ons krijgen ze met Kerst ook altijd 1 cadeau. Ik weet niet of we dat dit jaar doen omdat we beide kerstdagen weg zijn.

Slim Juul dat jullie nu de boel beetje beperken. Anders is het leuke er ook af om cadeautjes uit te pakken. Gezellige verjaardag gistermiddag?

Tira, je hebt gelijk dat je nu sint over slaat. Ze snapt er toch nog niks van en je hebt genoeg andere dingen aan je hoofd. Een driewieler kan ook daarna.

Het is idd wel een leuke simpele traktatie. De broodjes!

Jasper vond met name de Pietenband en de pepernoten erg leuk bij de intocht. Hij hield het goed vol, lag pas om 15.00u in bed. normaal rond 13.00u. Is het gelukt met de egel?

Frans, wat liefffff... verliefde pieten....Stoer dat ze de Sint een handje gaf.

Tot snel weer!

Yooo!!

Waar is iedereen???

Indian: zit tijdelijk in haar andere huis

Tira: druk met de onderverhuurder en andere verhuisperikelen

Frans: aan het werk?

Juul: aan het werk?

Xop: aan het werk?

Pips: babykamer in orde aan het maken? En feesten met papsie dat de nieuwe baan gelukt is??

Merel: zit met haar hoofd nog op Bali??

En ik? Zit ook op kantoor.

greetz

Nou Frans, enigszins bang geworden door jouw strenge blik heb ik ons adres in de AK gezet. Als Marit een beetje meewerkt en op tijd wakker wordt heb je morgen je pakket in huis.

Wat lief Milena een handje geven aan de Sint! Stoer wijffie is het ook!

Scooby lekker aan het werk?

Xop is al lang niet geweest! Alles ok in het hoge noorden?

Pips, ben ook heel benieuwd of jullie aan het feesten zijn!

hier weinig te vertellen, ben een beetje door het meeste geregel heen en heb verder geen energie en zin meer voor andere dingen. hihi, zo'n algeheel bleeeeeeh laat me met rust gevoel. Zo nog even naar de supermarkt opzoek naar dozen, kan ik nog wat gaan inpakken enzo.

fijne dag iedereen!
Niet aan het werk vandaag Scooby, wel druk geweest met van alles en nog wat.

Lekker dat het meeste geregeld is nu, Tira. Volgende fase: inpakken

Wie van jullie heeft ook weer een Air-tivity van Playskool (zo'n ballenbaan waar de ballen aan de bovenkant uit moeten ploppen endan omloog rollen). Ik heb dat ding vandaag van de speelotheel gehaald, maar ik begrijp er geen bal () van. En Lynn is er bang van , dus ik breng 'm sowieso terug zaterdag.
Ben d'r weer! Eerst even bijlezen, dan werk opstarten en dan kom ik terug...

Zag wel dat Tira een onderhurder heeft!!!! SUPER, meid! Gefeliciteerd. Kun je dat tenminste van je afzetten!!
Goedemorgen!!

Oeh Milena is zo leuk nu! Weer helemaal beter en aan het kletsen en klimmen enzo. Ze maakt nu ook "grapjes". Dan heeft ze haar beker en zegt ze "op". Ik moet er dan inkijken en heel hard zeggen neeeee die is helemaal niet op. Zij schateren. Haha grapjas hoor! Ze doet ook erg aan "verstoppen". Dan gaat zij ergens zitten en moet ik me hardop afvragen : hey waar is Milena nou?/" Dan hoor ik al een geproest en dan PIEPPIEP.

Ze maakt nu 3 woord zinnetjes. Zegt Hena tojen maken of Hena drinkuh hebbuh. De knapperd! Lopen gaat aan 1 hand nu. Ze kan dan ook bukken om dingetjes op te rapen. Traplopen gaat soepel, alleen eraf is moeilijk. Op haar billen, zijn haar beentjes te kort om bij de trede eronder te kunnen en andersom denkt ze dat ze omhoog aan het klimmen is .

Ze kan alle puzzels leggen die we hebben en ze is helemaal gek op de autorollerbaan die ze van de Sint gekregen heeft. Dat ding moet de hele tijd in de buurt staan. Auto hebbuh auto hebbuh hoor ik dan

Ahum zo spreekt de apetrotse moeder

SCoob, wij hebben de intocht gemist vanwege de sint op mans werk. Ik was vrees ik degene die dat het meeste jammer vond. Vent vond het wel prettig dat ie niet hoefde te gaan staan blauwbekken in blijde afwachting van de Sint (hoewel het was lekker weer trouwens!). Milena had er toch geen weet van. Sint op mans werk was ook hartstikke leuk! Hebben Jasper en LAura al wat in de schoen gehad? Lena mag vanavond zingen en schoen zetten, dan krijgt ze het fotoboekje.

Ze is wel helemala in de ban van "dootjes". Die hangen nu overal en ze vindt het prachtig om die te zien

Juul, haha dat Lynn er vang voor is. Ik heb ook zo'n speelgoedje (een rol waar je over heen kan hangen en waar ballen inzitten). Daar is Milena ook heel bang voor. Geen idee waarom, maar ze gaat schreeuwen als ze dat ding ziet

Xop, hey fijn dat je er weer bent!!

Tira, goed zo dat je het meeste geregel achter de rug hebt. NU alleen nog even verhuizen

Vandaag komen de nieuwe gordijnen!! En wordt de dode wiebelige boom voor ons huis omgehakt! Jeujjj
Ahum om alle opschepperij een beetje af te zwakken moet ik er wel bij zeggen dat ik helemaal niet van puzzelen houd. We hebben hier dus geen 5000 stukjes puzzels liggen
Wauw.... ik heb dus drie kwartier moeten bijlezen, he!!

Air-tivity van Playskool ken ik niet, Juul. Hahaha, als jij 'm niet begrijpt (joh, hij's gewoon te simpel voor jou ) en Lynn is er bang van..... nou, dan is het gewoon NIET geschikt. Terug met die handel!

Tiramam nogmaals gefeliciteerd met "kwijtraken" van huis. Pfffff.... dat scheelt in de financien, zeg! Trouwens, hoe is het met je egel-verhuizing gegaan??? En iekkkss... nooit bij stil gestaan dat ze ook mensen kunnen bijten! Aaaargh, nu vind ik ze toch minder lief!

Scoob; leuke traktatie, zeg! Eentje om te onthouden.... Enneh...mooie maten voor Jasper! Ik geloof dat Sophie nu ook op een dikke 12 kilo zit, als onze weegschaal klopt. Ze is alleen wel een stuk langer; broekjes maat 86 zijn al veeeeels te kort . (Ze is de afgelopen tijd ook zeker niet dikker geworden. Ze eet als een slootgraver, maar komt bijna niets aan. Groeit daarentegen wel in de lengte.... Er blijft dus weinig speklaagje over; ik zag in het zwembad dat je haar ribbetjes kunt tellen aan voor- en achterkant..... Bijna te erg!)

Hier was vorig jaar SInterklaas ook enigszins uit de klauwen gelopen. Beetje net als Juul, zeg maar. Dus ook nu strikte regels voor meevierende opa, beide oma's, overgrootoma, schoonzus/zwager en hun kindje. Volwassenen mogen alleen aan de kids een kadootje geven. Ouders hun eigen kinderen en wij geven de vaak oppassende oma's een kadootje. Verder niet! Manman, vorig jaar waren we drie uren bezig met uitpakken, en de kids waren toen al te moe om het nog leuk te vinden! We doen het trouwens zondags om 15:00u. Net na de middagslaapjes; zijn ze nog lekker "vers" . En hier ook kleine schoenkadootjes-die-toch-nodig-zijn (knutselspul!), maar daar beginnen we pas eind deze week mee!!

Indian; al wat gehoord van eventuele verkopers? Vrienden van ons zaten ook al tijden met hun oude huis in de maag (bijna letterlijk, :( ), en nu is dat zomaar hartstikke plotseling en snel verkocht. Dusseh; HOU MOED, meid! Zo, en die Yuma wordt lekker verwend, zeg! Ach... zolang je het alleen met hem als kindje viert, valt het wel mee. Maar o wee als er meerder kindjes (neefjes, nichtjes) bijzijn, en ze allemaal zoveel krijgen.....

Andjo.........pffff, het zweet staat me al op de rug als ik jouw posting alleen nog maar LEES! Manman, wat een drukke dag! Kan me voorstellen dat 4 dgn werken dan echt teveel is. Ikzelf heb een compleet andere functie, dus heb er niet zoveel moeite mee. (Whoehahaha, ik zit al 1,5 uur te forummen tijdens werktijd.... kun je nagaan hoeveel stress ik heb!! Maar zonder gekheid, ik heb soms wel veeeeel stress, als alles tegelijk stukgaat, iedereen moeilijke dingen doet en ik ook nog eens meerder workshops te geven heb. Maar da's gelukkig niet zo vaak. En ook ben ik 24/7 telefonisch bereikbaar voor iedereen, dus ook in het weekend vlieg ik soms even naar het lab om iets "recht" te zetten. Dus ach.... dan mag ik van mezelf ook wel eens een dagje forummen )

Frans, die Milena is een held, zeg!! Wauw, de Sint een handje geven en de Pieten verliefd maken. Ze weet iedereen nu al om haar vingertje te winden! Ik durfde tot mijn 8e jaar niet bij de Sint in de buuuurt te komen. En van Pieten ging ik sowieso krijsen. Schaamschaam.

Humeur alweer opgeklaard? Vast wel; je lijkt me geen type om een week lang chaggie rond te hangen.... En leuk dat je dat fotoboekje gaat maken. Lieke en Sophie vinden het ding echt super, nl. Oh, en een serviesje! Da's ook wel een leuk idee. Sophie is nl. in bad ook altijd bezig met bakjes, overschenken en "tjee makuh, djinkuh mama" enz enz.

Merel; kun je het wat warm houden? En hoe is de cursus gegaan? Brrr... niets aan om het drukke leven weer in te duiken na zo'n zalige relaxende vakantie, of wel?

Oh, ik moet dringend jullie de foto's van de meeting sturen. Zijn echt wel een paar leuke bij! Maar op MSN wil het niet, en ik geloof dat ik neit van iedereen een emaailadres heb? Nah ja, ik zal de boel eens uitzoeken en binnenkort met gerichte vragen komen hoe en naar waar ik ze op kan sturen. (Heb ze zelf al wel uitgeprint en in Sophie's album geplakt. Zo leuk!)

Nououou, dit is een lange posting. SORRY!!!!!

Reden dat ik er niet was; een lang weekend naar Centerparcs geweest (Huttenheugte, Dalen). En dus dagen vantevoren topdrukte om alles daarvoor voor te bereiden. Zowel qua huishouden/boodschappen/tassen inpakken als qua eigen werk (alles zo goed mogelijk geregeld hebben) als qua manlief's zaak (administratie helemaal bijgewerkt enzo). Pfff... jaaaa, dan ben je opeens heeeel erg aan vakantie toe!!!!

Maar de Huttenheugte was echt SUPER! Anders zijn we eigenlijk nooit zo, maar deze keer hebben we heel vaak de aktiviteiten die speciaal voor de kids georganiseerd worden, bezocht. En dat was toch zoooo leuk! Sowieso is het hele park erg gericht op kids, en da's gewoon hartstikke handig. Heb je zelf lang niet zoveel gedoe en hoef je niet zo heel scherp op te letten enzo. EN dus heb je zelf ook superleuke dagen! Ook het bijbehorende subtropische zwembad is echt supermooi en kindvriendelijk. Hahaha, de kids waren iedere dag zo moe van vele buitenspelen, dollen en zwemmen, dat ze overdag wel 2,5 uur sliepen en 's nachts van 19:30 u t/m 8:00 uur muisstil waren!!!!!!

Al met al een heerlijk weekendje weg geweest!

ZO, en nu aan het werk!!!!
Zwaaaai, Frans!! Haha, ik dacht al.... een heel weekend geen opschepperij??? Maar gelukkig, jij maakt het weer goed!! (Nee hoor, gekheid. Heerlijk te lezen wat Milena allemaal doet en kan, en dat jij daar van geniet! Ik zal morgen ook weer eens even opscheppen... .

Lieke en Sophie kregen op vakantie van papa het "Hopla verstoppertjes"-spel. Belachelijk duur voor wat je ervoor krijgt, maar leuk vinden ze het wel. Het is gewoon een haasje (Hopla, dus), en die moet je verstoppen. Beestje zegt dan om de minuut "Hopla Hopla", zodat ze kunnen horen in welke hoek ze moeten zijn. Hihihi, heeft voor vele uurtjes fun gezorgd, op vakantie. Ook Sophie kon al goed meedoen!! Alleen als ze Hopla zelf mocht verstoppen, trok ze ons aan de hand mee om te laten zien waar ze 'm verstopt had. SMELT!
Lynn is ook bang van de stofzuiger en dit apparaat maakt net zo'n geluid. We hebben wel door hoe hij werkt, maar hij werkt niet goed. Dat ding moet aan de bovenkant de ballen eruit blazen en dan moeten de ballen over de baan naar beneden rollen. Maar als de ballen eruit worden geblazen gaat dat zo hard dat ze alle kanten op vliegen. Niet helemaal zoals het hoort dus. Zaterdag is de speelotheek weer open dus dan gaat ie terug.

Wat goed zeg, van Milena! Drie woordjes, wauw! Die autorollerbaan klinkt leuk, Lynn is helemaal in de ban van auto's de laatste week.

Haha, ik dacht al, waar blijft Xop? Weer helemaal op de hoogte? ;]

Lekker lang is Sophie zeg! Lynn begint net maat 86 in te groeien met de broekjes. Shirtjes heeft ze een grote 86 of een kleine 92.

Is de Huttenheugte van CP? Ik ken 'm niet, maar klinkt erg leuk

Aaah, wat lief dat Sophie jullie liet zien waar Hopla zat

Vanmorgen een hele vrolijke Lynn, ze had goed geslapen, moest er wel 1 keertje uit, maar ze is verkouden en hoest nogal, dus ik vond het niet zo heel erg. Lekker samen boodschapjes gedaan. Thuis jas uit, ik ga boodschappen opruimen, Lynn vraagt 'lopen? ja?'. Vond ik prima, wil ze haar jas niet aan... enorme driftbui, wilde perse naar buiten, maar geen jas aan. En ja, ik vind een hoop goed, maar we gaan niet naar buiten zonder jas! Na een kwartier nog een keer geprobeerd, maar weer een driftbui. Nu blijven we dus binnen. dan maar niet hoor.

Ze zit nu te bellen met kabouter Plop en een boterham te eten (ze wilde vanmorgen niet eten, dus eet ze nu wat vroeger).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven