Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Helenita2 schreef op 08 september 2010 @ 10:09:

Jah, neem toch kinderen zeiden ze, zo leuk. Maar dat van die kinderpartijtjes hadden ze er niet bij verteld. MP, check, haha!Geweldig juis, kinderfeestjes dat helpt mij de winter door
8 kinderen? Ga je dat dan in je eentje doen?
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 10:06:

Schrap de paardrijlessen maar dus

Lullig dat ze gebeten is, deed erg zeer?

Pcies. Doen we gewoon ballet of gym ofzo.

't Is behoorlijk blauw en een beetje dik, denk wel dat het flink zeer deed. Maar het was vooral de schrik. Kwam totaal onverwacht, denk dat voor haar vooral eng is dat ze niet snapt waarom dat beest dat deed. Ze bleef maar vragen wat ze verkeerd had gedaan - zo aandoenlijk.
Agos, dat is sneu denken dat het haar fout was.
quote:bambino schreef op 08 september 2010 @ 10:11:

Hel: Ohh Arme Maatje. Maar neem van mij aan dat ze echt niet zomaar paardenfan af is hoor. Ik ben ooit eens zo hard getrapt dat ik 3 weken niet kon lopen en ben nog steeds gek op paarden Jemig! Maar had je toen niet een tijdje dat je er met een boog omheen ging?
Haha, grappig he Bam, voor de 1 is zo'n partijtje organiseren het hoogtepunt van het jaar en de ander slaat het 't liefst over! Ik vind het vooral jammer dat het zo midden in de winter is, ik heb zat ideeen voor buitenfeestje (hoewel je in de zomer ook nooit zeker bent van goed weer natuurlijk), maar zelfs een speurtocht vind ik begin februari riskant (of is dat overdreven?)... Nou ja, we zullen er wel wat leuks van maken. Maar m'n hobby is het niet. Mazzel dat Maatje het laatst jarig is van het zwikkie; kan ik mooi al jullie ideeen pikken.
Hoeveel kindjes nodig je dan uit Hel?
Maxi mag max 5 kinderen uitnodigen, ik vraag gewoon wie hij graag uit wil nodigen. Zijn het er minder heb ik mazzel, zijn het er meer dan moet hij schrappen.

Hel, anders doe ik de speurtocht binnen. Leg ik briefjes neer met plaatjes waar ze moeten zoeken.

Juud, goed idee van Lobbes, ga er binnenkort eens kijken.
Wil Maatje een piratenfeestje dan ?
Voor een echt kinderfeestje (zonder ouders) denk ik dan ook aan maximaal 5. Jij?

Maar weet nog niet of we dat doen. Misschien wel alleen vrienden, familie en buurtjes, dan hebben we meer kinders maar met ouders en verspreid over de dag.

Speurtocht in huis is ook leuk Mamax, moet je niet te veel kinderen hebben anders duwen ze elkaar van de trap enzo. Wat ideaal zou zijn is een boerderij ofzo. Misschien kan ik iets regelen met een zorgboerderij hier in de buurt, daar heeft vriend via via contacten. Mmmm, ik denk verder... Zie, toch nuttig zo even kletsen!

Wat zijn jouw plannen voor de verjaardag Star?
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 10:14:

8 kinderen? Ga je dat dan in je eentje doen?

Juul wil dat, wil niet zeggen dat het ook gebeurd

Eer het zijn verjaardag is zijn het er 12 Juul kennende
quote:Helenita2 schreef op 08 september 2010 @ 10:17:

[...]

Jemig! Maar had je toen niet een tijdje dat je er met een boog omheen ging?Wel om de achterpoten
quote:mamax schreef op 08 september 2010 @ 10:25:

Maxi mag max 5 kinderen uitnodigen, ik vraag gewoon wie hij graag uit wil nodigen. Zijn het er minder heb ik mazzel, zijn het er meer dan moet hij schrappen.

Hel, anders doe ik de speurtocht binnen. Leg ik briefjes neer met plaatjes waar ze moeten zoeken.

Juud, goed idee van Lobbes, ga er binnenkort eens kijken.Mijn idee hoor
quote:mamax schreef op 08 september 2010 @ 10:27:

Wil Maatje een piratenfeestje dan ? Nee, daar ga ik niet mee scoren vrees ik... Ik vestig mijn hoop op de metromannen in de groep, haha (en Ceetje, Jeetje en CG natuurlijk).
quote:bambino schreef op 08 september 2010 @ 10:43:

[...]

Wel om de achterpoten Erg verstandig.
Ik dacht ook 5 a 6.
Ik heb nog geen plannen, misschien cupcakes versieren.
Hoi hoi,

Bleghh.. ik voel niet helemaal fit. Gisteravond kreeg ik ineens pijn in mn keel en ben toen maar vroeg naar bed gegaan. De hele nacht last gehad, ook veel zweten en spierpijn.

Nu gaat het wel weer wat beter, maar ik zou wel de hele dag op bed willen liggen.

Maar ik moet nog zoveel. En die stomme pisregen.

Ik moet nog een tractatie voor kdv voor Robin in elkaar maken en dus ook spullen ervoor kopen.

Ik moet nog naar de slager, alvast wat hamburgers en saté bestellen voor de bbq op Robin zn verjaardag.

En nog slingers en ballonnen halen. Arghh! En ik heb nu geen auto. Ik hoop dat Naatieman vanmiddag een beetje op tijd is, kan ik even snel alles halen.

En we moeten nog naar de kapper en ik wil vanavond nog spinnen.( als ik me goed voel) Pff.. ik word al moe als ik er aan denk

Zo, iemand anders nog wat te klagen?

Bridges, mooi horloge! Ik zou gewoon een poging wagen, voor je verjaardag en anders Sinterklaas lief aankijken

Bedankt nog voor het recept.

Star, goed bezig, overblijfmoeder! Hier kreeg ik ook allemaal briefjes mee of ik met van alles wilde helpen.

Mal, lekker rustig aan hoor! Wat naar dat Mr J er weer zo'n last van heeft gehad.

Suze, nog geen jaar en nu al een matje in haar nek? Dat wordt nog wat

Juud, leuk bakfiets! En wel opletten hè, naar de andere rechts!

Bam, wat las ik nou? Een waarschuwing? Jij stouterik

Helen, wat zielig voor Maatje! Ik hoop dat ze de paarden nog wel leuk vindt!

Oeh Mamax, jij moet natuurlijk alweer gaan nadenken over feestjes. Pff.. ik ben blij dat dat bij ons nog even duurt. Ik ben niet zo van de feestjes (partijtjes).
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 10:50:

Ik heb nog geen plannen, misschien cupcakes versieren.

Leuk! Dus wel echt kinderpartijtje?

Op mijn 5e verjaardag gingen we varkentjes beschilderen die mijn ouders de dagen van tevoren hadden gemaakt van papiermachee, opgeblazen balonnen en karton. Op de foto's ziet het er heel gezellig en georganiseerd uit, maar volgens mij waren de kinderen vroegah rustiger. Denk in elk geval niet dat ik me eraan ga wagen.
Ow, klinkt grieperig Naat, niet fijn als je nog zo veel moet doen. Zonder auto. In de regen.
quote:Helenita2 schreef op 08 september 2010 @ 11:01:

[...]

Leuk! Dus wel echt kinderpartijtje?

Op mijn 5e verjaardag gingen we varkentjes beschilderen die mijn ouders de dagen van tevoren hadden gemaakt van papiermachee, opgeblazen balonnen en karton. Op de foto's ziet het er heel gezellig en georganiseerd uit, maar volgens mij waren de kinderen vroegah rustiger. Denk in elk geval niet dat ik me eraan ga wagen. Ja weet je, ik denk dat ze dit jaar op school ook uitnodigingen krijgt voor partijtjes, dus dan vind ik het wat sneu als ze er zelf geen mag geven. Weet het niet zo goed.
Manlief heeft al bedacht dat hij op het eind bij de frietjes ( als het frietjes worden) bij iedereen een grote pollepel appelmoes in de bekjes gaat gieten . Dat deed zijn vader vroeger bij zijn kinderfeestjes en dat vonden ze helemaal geweldig, en man heeft daar hele fijne herinneringen aan.

Hij dacht dat dat wel leuk zou zijn,

Hel: Dat klinkt ook leuk, dat kun je nu ook wel doen hoor met die kinderen. Maak je poppen van papier machee, waarvan ze dan prinsessen kunnen maken ( zorg je voor stukjes stof, kroontjes,, beweegbare ogen, breiwol voor de haren) en klaar ben je.

Shit ik wil ook een meid
Ook grieperig, niet handig zo als je zoveel moet doen.

Bij jou over Hel?

BBQ Naat? Gedurfd wel
Je kan gewoon ook een pinata bestellen; www.pinata.nl
Ohh Naat, grieperig is Sucks. Ben het al anderhalve week bah zeker als je nog zoveel moet doen.

Wanneer is robin jarig? voor ik weer een week tevroeg ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven