Peuter- en kleutermode - topic

26-07-2010 18:59 60 berichten
Hoi!

Ik zag hieronder bij de topic lijst het babymode topic, erg leuk! Heb even mee zitten lezen maar gezien het feit dat het dus voornamelijk over babykleren gaat en ik al twee peuters heb leek het me leuk om ook een topic over peuter en kleuterkleertjes te openen.

Ik heb twee meiden (3,5 en bijna 2) en kleren kopen voor hun is een van mijn grote hobbies. Nou ik heb geen enorm groot budget maar ik vind het ook erg leuk om de outlet winkeltjes af te speuren naar leuke kleding voor weinig geld.

Ik zal wat plaatjes plakken van mijn favoriete merken:

Chaos and Order

Duns Sweden

Smafolk

Rockefella

Ben benieuwd naar jullie favoriete kleding voor peuters en kleuters!
Alle reacties Link kopieren
Ben laatst naar België geweest, en ben weg van 'Folieke' en 'Fred&Ginger' kleren, zo leuk, kleurig, makkelijk en vrolijk.

Alleen jammer voor zo ver ik weet nog niks online te koop, en België vind ik nou net iets te ver om daar meerdere keren per jaar te gaan shoppen!
Voor mijn peuterzoontje (3 jaar oud en aan de kleine kant) koop ik: Eager Beaver (kócht ik dus..), Esprit, CKS, Mexx, Hema, Bristol etc. Ik koop de merken vaak in de uitverkoop.

Via de site van ikenmijnkind.nl koop ik Name it kleren met korting.

Via de site hoipippeloi.com koop ik tweedehands merkkleding (Tommy, Gaastra, Gant, Mc Gregor etc)

Ik maak er een sport van om de duurdere merken voor minder te kopen...

Ik koop ook veel bij Shoeby maar weet dat de ene zaak meer assortiment heeft dan de andere.

Het goedkoopst is shoppen met oma... Zoon heeft al 2 jaar op rij een dure zomerjas van haar gekregen. Ik vond hem te duur maar oma vond de jas zóó mooi dat ze hem later toch voor haar kleinzoon kocht!
Liubi, AM koop ik (in de uitverkoop) op kleertjes.com! Er is ook een winkel in Noordwijk die het verkoopt, maar ik ben te lui om daar naar toe te gaan. Volgens mij, maar hou me ten goedel, gaat het vanaf maat 92.
Weet iemand een site met leuke broeken voor meisjes? Ik heb een dochtertje van 2 en die wil echt geen jurkjes en rokjes aan op dit moment. Maar om haar nou alleen in een spijkerbroek te laten lopen, vind ik niet zo leuk. Er zijn alleen zo weinig broeken voor meisjes.
Was er hier nu iemand die al eens bij z-enfant.fr wat had besteld? Mijn pakket wil maar niet doorkomen. Is er iemand die weet wat de levertijd ongeveer is?
quote:Franje schreef op 02 augustus 2010 @ 16:04:

Weet iemand een site met leuke broeken voor meisjes? Ik heb een dochtertje van 2 en die wil echt geen jurkjes en rokjes aan op dit moment. Maar om haar nou alleen in een spijkerbroek te laten lopen, vind ik niet zo leuk. Er zijn alleen zo weinig broeken voor meisjes.Moodstreet!
quote:Franje schreef op 02 augustus 2010 @ 16:04:

Weet iemand een site met leuke broeken voor meisjes? Ik heb een dochtertje van 2 en die wil echt geen jurkjes en rokjes aan op dit moment. Maar om haar nou alleen in een spijkerbroek te laten lopen, vind ik niet zo leuk. Er zijn alleen zo weinig broeken voor meisjes.Kruip achter de naaimachine en maak ze zelf
Zou willen dat ik dat kon, serieus!
Ik heb twee Schurkenjurkjes besteld nav dit topic, ze zijn zo leuk!

En: we hadden een sweatertje nodig voor de vakantie, maakt niet uit wat voor eentje als hij maar warm is. Opties uitgezocht op kleertjes.com, zat ongemerkt een EB bij. Vriend ziet hem, ziet het merk (nooit met hem over gehad dat dit bestond) en zegt: ja dáár gaat ze dus écht niet in lopen he!

Ik heb laatst bij de Primark ingeslagen. 7 artikelen voor 26 euro!

Voor zoon in maat 74 twee longsleeves, een pyjama, een dikke trui en een broek en voor dochter een capuchontrui en pyjama. Echt leuk. De kwaliteit weet ik nog niet, maar het zit in ieder geval goed. En als zo'n longsleeve naar drie keer verwassen is maakt me dat ook niet uit (1,50 euro per stuk). Ideaal voor naar het kdv! Helaas zit Primark in Nederland alleen in Rotterdam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven