***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
OOh Framboos... Veel beterschap voor Tommy!!!!
ohh Framboos! Wat zielig en wat vervelend voor jullie ook om zo,n klein manneke ziek te zien!

beterschap lieve Tommy!
Och arme Tommy, heel veel beterschap voor hem..

dank jullie voor de beterschapjes...Heeft iemand dit ook wel eens gehad? (bij baby)

spugen in combi met diaree/slijmerige ontlasting?

Het gaat nu al een paar uurtjes goed met het spugen...ik geef hem alleen een beetje dixap.
nee geen ervaring mee.........sorry! zou voorzichtig zijn met het geven van eten en drinken, beetje opbouwen en aftasten wat hij binnen houdt. Misschien eerst gewoon een beetje water?
Ben bij m'n ouders, vandaar mijn afwezigheid hier! Fijn weekend allemaal!

Beterschap Tommy!
ja leen je hebt gelijk...Tommy heeft steeds 30cc gehad en dan weer even een kwartiertje niet...Inmiddels heeft hij 80cc melk op en 40ccdixap en dat gaat al sinds vanmorgen10uur goed. Hij slaapt nu heel veel....zal wel goed komen denk ik!
Gelukkig dat hij iets binnen houdt Framboos! En misschien heel nuchter maar wanneer wij ziek zijn slapen we ook veel en hebben we ook weining behoefte aan eten en drinken!
Beterschap voor Tommy.

Eng altijd als je het gevoel hebt dat kleintjes te weinig binnen krijgen.

Toen ik vorige week ziek was was ik ook bang dat Koen het ook zou krijgen. Overgeven en diarree bij kindjes is altijd eng. En je kunt ze ook niet vertellen dat ze moeten eten.

Leen: wat een mooie meid is jullie luna toch.
Tommy, beterschap! Ziek maar even goed uit!

Heb niet zo veel te melden, behalve dat ik me ook niet lekker voel: koorts, rugpijn, hoofdpijn en erg moe. (Ik zal Tommy toch niet hebben aangestoken??)
beterschap muis! En vorige week voelde jeje ook al niet zo lekker?

wat kan het zijn?

hier inmiddels alweer 100cc erin!

Toch baal ik op zulke momenten wel dat ik morgen weer moet werken. Wil het liefste bij hem in de buurt zijn zo lang het niet 100% goed gaat.

Weet nu ook al bijna zeker dat ik straks bij 2 kids ga stoppen. (voor een jaar of 2) Denk niet dat mijn moederhart het anders overleefd!
Beterschap voor Tommy !!
Arme Tommy, veel beterschap! Gelukkig dat hij wel zijn drinken binnenhoudt. Ik hoop dat hij snel opknapt!
quote:Buitenmeisje schreef op 18 november 2007 @ 15:16:

Beterschap voor Tommy.

Eng altijd als je het gevoel hebt dat kleintjes te weinig binnen krijgen.

Toen ik vorige week ziek was was ik ook bang dat Koen het ook zou krijgen. Overgeven en diarree bij kindjes is altijd eng. En je kunt ze ook niet vertellen dat ze moeten eten.

Leen: wat een mooie meid is jullie luna toch.

Helemaal mee eens!! Met of zonder helm!!

Zo ga me maar eens douchen.................schandalig he!?

Vriendlief is met luna een flinke wandeling aan het maken en koffie drinken bij zijn ouders. Zodat ik een paar uur voor school bezig kon! Ben opgeschoten!! Ga nu naar mijn ouders (zie vriend en luna daar) en daar gaan we lootjes trekken! Vind ik elk jaar weer leuk, met sint komt het kind in mij weer helemaal naar boven!!
Hé nou is Ole ziekjes... We kwamen bij mijn vriendin aan en Ole voelde zo warm, hij was ook erg rood en keek een beetje wazig uit zijn oogjes en was zijn vrolijke zelfje niet! Ole viel in slaap, maar we zijn toch maar snel weer naar huis gegaan. Thuis getempt en idd 38,3...arme Ole. Ik denk dat het aan zijn tandje ligt, hij krijgt nl een nieuw boventandje. Hij ligt nu gelukkig lekker te slapen. Hij drinkt nog wel goed!
Goh, wat een ziekenboegje ineens hier, beterschap voor alle zieke zieltjes!

Layla, morgen gaat niet lukken, vriend had gepland dat hij wilde klussen bij mijn vader thuis, dus ik heb geen auto. Jammer, ik had je graag eindelijk eens ontmoet!

Bah, mijn droger is kapot, net u ik een enorme stapel vuile was heb liggen. Tenminste...hij draat nog wel, maar hij blaast geen warme lucht meer en dus duurt het een hele middag eer er 1 was gedroogd is. Hm, wie moet je eigenlijk bellen als zoiets kapot is/ gaat, geen idee eigenlijk?
Jammer Lievelust, volgende keer beter, had het leuk gevonden jou en Daan in het echt te zien. Balen dat je droger kapot is, ik moet zeggen dat ik hem de laatste tijd steeds minder gebruik. Vroeger deed ik echt alles in de droger, maar met die tere babykleertjes durf ik het niet meer en het droogt eigenlijk heel snel.

Fachat, wat naar dat Ole ook ziek is, beterschap! Het zal vast met zijn tandje te maken hebben.
Fachat ole nu ook al in de lappenmand!

Beterschap!!!

Heb net alweer 100cc naar binnen gekregen en het gaat nog steeds goed!
Arme Ole! Beterschap ventje!

Lievelust, heb je geen wasmachinehuis in de buurt? Die knappen het meestal wel op!

Framboos, kan me indenken dat je wilt stoppen met werken als de baby er is! Ik ben sinds de herfstvakantie gestopt en het bevalt me enorm goed! Zo goed, dat ik me niet kan indenken dat ik toch weer wilde gaan werken. Okee, ik maak geen bal mee buiten Steijn en Hugo, maar ik vind het een heel prettig idee dat ik alles van ze mee kan maken. Nothing beats the mom!

Vorige week voelde ik me inderdaad ook niet lekker en vandaag is het dus weer raak. Mijn weerstand is sinds de geboorte van de jongens knudde, dus ik denk dat het daar mee te maken heeft. Voor de zwangerschap was ik ook snel niet lekker, maar tijdens de zwangerschap heb ik me, afgezien van HELLP, nergens last van gehad.
Goed zo Tommy! Lekker bezig!
hmm muis dus toch nog een HELPP erfenisje! das balen...het spookte mij ook al even door het hoofd dat het misschien daar nog wel door kwam. Hoe lang kan zo'n nasleep duren?

Mede door mensen als jij en Mich(hippe mama's met ook nog een goed verstand) die ook vol overtuiging thuisblijven met de kids ben ik extra gemotiveerd ook te stoppen straks. Kijk 1kind en een paar dagen werken prima...Maar 2 vind ik toch een heel ander verhaal. Ik wil er zijn voor deze kleine mensen, en geen ontwikkeling missen!

Verder toch geen thuisblijfmama's hier toch?
Nee helaas geen thuisblijfmoeder meer. Ben nu dus twee weken aan het werk en heb er flink de balen van. Op zich is het werken wel heel leuk maar de combi is NIET leuk. Het levert me deze eeerste weken flink veel stress op. Koen zit niet lekker in zijn babyvelletje en ik daardoor ook helemaal niet. Wij hebben onszelf de tijd gegeven tot eind van het jaar en als het dan nog niet lekker gaat dan wil ik toch graag stoppen. Maar het duurt nog zooo lang. Bij een tweede ga ik echt stoppen. Misschien moet ik daar dan maar snel aan beginnen.

Gezellig framboos..

Spitsmuis gaan we voor december 2008?

Verder niet veel spannends. Gewoon een beetje een baaldag over de hele situatie. Ik ben dus thuis helemaal niet meer gezellig sinds ik werk. Ik wil wel maar kan het gewoon echt niet.
T's poep was net waterdun! vind het best zorgelijk...
ach buitenmeisje toch! Als het financieel kan gewoon stoppen!al was het alleen voor een jaar of misschien 2?

ben momenteel echt pro stoppen met werken geloof ik

maar ik voel zo mee met de twijfelaars hier!!
He bah Buitenmeisje, wat naar dat het je zo zwaar valt! Wat levert zoveel stress op? Het niet slapen en de drukte op je werk?

Framboos: hmm...waterdun? Zorg dat hij goed blijft drinken! Mocht hij weinig drinken, dan kun je hem ook ORS geven. Dat helpt tegen uitdroging. Heb je dat in huis? Sowieso handig om in je huisapotheekje te hebben.

Hoe reageert hij verder?

Moe! Bankhangen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven