3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 22:13
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:11:
[...]
Nou, 19000 post in 1 jaar en 2 maanden. Dat klinkt bijzonder ernstig
Ehhh ja... maar ehh.... dat is van de tijd dat ik nog in de winkel zat en me verveelde en veelvuldig mn ei kwijt moest vanwege een nogal lastige periode in mn prille leventje
Het gemiddelde van de laatste maanden is beduidend minder hoor!
Hoef ik nou niet naar een shrink?
[...]
Nou, 19000 post in 1 jaar en 2 maanden. Dat klinkt bijzonder ernstig
Ehhh ja... maar ehh.... dat is van de tijd dat ik nog in de winkel zat en me verveelde en veelvuldig mn ei kwijt moest vanwege een nogal lastige periode in mn prille leventje
Het gemiddelde van de laatste maanden is beduidend minder hoor!
Hoef ik nou niet naar een shrink?