3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 22:17
vrijdag 10 september 2010 om 22:17
vrijdag 10 september 2010 om 22:17
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:13:
[...]
Ehhh ja... maar ehh.... dat is van de tijd dat ik nog in de winkel zat en me verveelde en veelvuldig mn ei kwijt moest vanwege een nogal lastige periode in mn prille leventje
Het gemiddelde van de laatste maanden is beduidend minder hoor!
Hoef ik nou niet naar een shrink?
Pril? Je bent toch al 40?
En nee. Zo valt het wel mee. Zeker naast die 30000 van Roos.
Ik heb wel respect voor jullie. Ik zit na 3 jaar pas op 4500 ofzo. En dan vind ik al dat ik veel forum.
[...]
Ehhh ja... maar ehh.... dat is van de tijd dat ik nog in de winkel zat en me verveelde en veelvuldig mn ei kwijt moest vanwege een nogal lastige periode in mn prille leventje
Het gemiddelde van de laatste maanden is beduidend minder hoor!
Hoef ik nou niet naar een shrink?
Pril? Je bent toch al 40?
En nee. Zo valt het wel mee. Zeker naast die 30000 van Roos.
Ik heb wel respect voor jullie. Ik zit na 3 jaar pas op 4500 ofzo. En dan vind ik al dat ik veel forum.
vrijdag 10 september 2010 om 22:20
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:17:
[...]
Pril? Je bent toch al 40?
En nee. Zo valt het wel mee. Zeker naast die 30000 van Roos.
Ik heb wel respect voor jullie. Ik zit na 3 jaar pas op 4500 ofzo. En dan vind ik al dat ik veel forum.
Al 40?????
Ik ben pas 41!! Lekker doorgaan zo.. daar maak je vrienden mee joh!!
[...]
Pril? Je bent toch al 40?
En nee. Zo valt het wel mee. Zeker naast die 30000 van Roos.
Ik heb wel respect voor jullie. Ik zit na 3 jaar pas op 4500 ofzo. En dan vind ik al dat ik veel forum.
Al 40?????
Ik ben pas 41!! Lekker doorgaan zo.. daar maak je vrienden mee joh!!
vrijdag 10 september 2010 om 22:21
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:18:
Bi, je moet me dat farmville toch eens uitleggen. Ik wil ook een boerderij.Ga naar www.facebook.com en maak een account.
Ga naar www.zynga.com en klik op Farmville
Voila... en je hebt een boerderij!
Zoek in de vriendenzoeker mij op Bianca Veertig.. en je hebt er een bovenste beste buur bij! See you op de boerderie
Bi, je moet me dat farmville toch eens uitleggen. Ik wil ook een boerderij.Ga naar www.facebook.com en maak een account.
Ga naar www.zynga.com en klik op Farmville
Voila... en je hebt een boerderij!
Zoek in de vriendenzoeker mij op Bianca Veertig.. en je hebt er een bovenste beste buur bij! See you op de boerderie
vrijdag 10 september 2010 om 22:24
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 22:21:
[...]
04 is je geboortejaar?
Als in 1904??
Zouden jullie vreemd van staan te kijken... Forummen met een oudje. Nee, 04 als in geboortedag.
Maar gezien mijn 'kreupele' status, is het verzorgingstehuis niet ver weg meer.
Mijn ex-lief zei pas - toen hij mijn stok zag - dat ik ook best een rollator kon doen.
[...]
04 is je geboortejaar?
Als in 1904??
Zouden jullie vreemd van staan te kijken... Forummen met een oudje. Nee, 04 als in geboortedag.
Maar gezien mijn 'kreupele' status, is het verzorgingstehuis niet ver weg meer.
Mijn ex-lief zei pas - toen hij mijn stok zag - dat ik ook best een rollator kon doen.
vrijdag 10 september 2010 om 22:27