3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 22:52
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:50:
[...]
Ik zeg: Join the boerderie Dan kun je poppetjes kijken !Zeg dat, ongeneerd over mijn landje ploegen gaat niet meer, dan heb ik ineens van die bloederige Hostel scenes. Je rijdt tegenwoordig zo over die boeren heen, ze gaan ook geen centimeter uit de weg. Suffe boeren.
[...]
Ik zeg: Join the boerderie Dan kun je poppetjes kijken !Zeg dat, ongeneerd over mijn landje ploegen gaat niet meer, dan heb ik ineens van die bloederige Hostel scenes. Je rijdt tegenwoordig zo over die boeren heen, ze gaan ook geen centimeter uit de weg. Suffe boeren.
vrijdag 10 september 2010 om 22:52
Ah LM smst dat ie nu onderweg naar huis is, uurtje ofzo dan zet ik z'n biertje op tafel.
Dat zou wel een goeie zijn Graafje, ik had het gedaan als ik Patries was.
maar als ik Patries was had ik daar niet gezeten want dan had ik destraat niet opgedurfd en zeker mijn afgeleefde en opgelapte kop met pijpbekje en strakgetrokken lijf met opgevulde tieten op tv durven laten zien.
Dat zou wel een goeie zijn Graafje, ik had het gedaan als ik Patries was.
maar als ik Patries was had ik daar niet gezeten want dan had ik destraat niet opgedurfd en zeker mijn afgeleefde en opgelapte kop met pijpbekje en strakgetrokken lijf met opgevulde tieten op tv durven laten zien.