3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:54:

Ik kan de humor van Patries nog wel inzien. Soms komt haar Rotterdamse achtergronT nog goed naar voren, zowel accent als gedrag.Oh is dat Rotterdams?
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:54:

Willen alle Boerderettes even de OP bekijken!Prima heur. Ik heb geen boerderie namelijk. Ik run een groot agrarisch bedrijf. Van bijzondere bomen MET vruchten tot zeer zeldzame dieren. Ik heb een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark. Dat kun je niet eens vergelijken met een boerderie.
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:54:

Willen alle Boerderettes even de OP bekijken!Geen tijd... ben druk met mn nieuwe buurtjes bezig
Alle reacties Link kopieren
Friez
Alle reacties Link kopieren
dubbel is ook weer niet nodig
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:54:

Willen alle Boerderettes even de OP bekijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:56:

[...]





Prima heur. Ik heb geen boerderie namelijk. Ik run een groot agrarisch bedrijf. Van bijzondere bomen MET vruchten tot zeer zeldzame dieren. Ik heb een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark. Dat kun je niet eens vergelijken met een boerderie.





Moet je nu nog eens lezen!



Nog even Friezzz... mag het nog even???



Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:

- 5 verschillende gewassen zaaien

- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie

- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!



Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 23:00:

[...]





Moet je nu nog eens lezen!



Nog ff en we hebben een OP van anderhalf kantje
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:01:

Nog even Friezzz... mag het nog even???



Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:

- 5 verschillende gewassen zaaien

- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie

- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!



Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 23:00:

[...]





Moet je nu nog eens lezen!













Alle reacties Link kopieren
Friez je bent op dreef!



Waar gaan we es even rellen? Ik heb nog een klein uurtje forumtijd, kan nog net leuk worden
Alle reacties Link kopieren
Euhh is die met die lintworm er nog??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog een aantal zeldzame bloemen in mijn schuurtje staan die ik wil delen met jullie.
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 23:02:

Euhh is die met die lintworm er nog??Ohhh gaan we zo beginnen???
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:02:

Friez je bent op dreef!



Waar gaan we es even rellen? Ik heb nog een klein uurtje forumtijd, kan nog net leuk worden Nou, voor die rel kun je wel hier blijven denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:03:

[...]



Ohhh gaan we zo beginnen??? If you say so!
Alle reacties Link kopieren
Oh en pak alle alcohol en luchtjes en brood/koekjes die je te pakken kunt krijgen. Dat zorgt weer fuel als je eenmaal gemobiliseerd bent. Die producten zelf kopen is in het begin niet te doen, daar heb je niet genoeg geld voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 10 september 2010 @ 23:03:

[...]





Nou, voor die rel kun je wel hier blijven denk ik.Lees es op het VrijMiBoToTopic, wat ik daar vanmiddag postte?
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 21:58:

Deel 65,..... en we gaan nog niet met de pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info! Behalve van Friezzz

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!

- trilvingeren mag niet!

- praten over de boerderie mag ook nie! En de hereboeren met een groot agrarisch bedrijf met bijzondere bomen MET vruchten en zeer zeldzame dieren en een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark ook niet!

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:01:

Nog even Friezzz... mag het nog even???



Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:

- 5 verschillende gewassen zaaien

- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie

- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!



Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!Guttegut. Ik snap er nu al helemaal niets meer van. Waar kan ik die eieren en die bloemen vinden?
Alle reacties Link kopieren
Zow ik ben gelijk overprikkeld van dat Facebook!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:07:

[...]





Lees es op het VrijMiBoToTopic, wat ik daar vanmiddag postte? Tja het wil nog niet echt lukken he?
Alle reacties Link kopieren
Niet aan beginnen Pop, is veel verstandiger!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 september 2010 @ 22:52:

de Poppetjes zijn idd schatjes en Pop is ook heel leuk wat lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven