3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 23:10:

[...]





Guttegut. Ik snap er nu al helemaal niets meer van. Waar kan ik die eieren en die bloemen vinden?Op de facebook startpagina... daar post iedereen wat ie weg te geven heeft.
Alle reacties Link kopieren
Op je startpagina van facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:07:

[...]





Lees es op het VrijMiBoToTopic, wat ik daar vanmiddag postte?
Alle reacties Link kopieren
Zow heb Facebook even weggeklikt! wordt helemaal kierewiet
Alle reacties Link kopieren
Friez vraag anders even aan de angel of ze de topictitel wil veranderen in BoerderieGeleuterTopic dan gaan wij wel ergens anders verder met normaal praat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar voorgestelde vriendenverzoeken per ongeluk verwijderd.

Ik ben hier niet goed in. Mijn doperwtjes zullen ook wel verpieteren.
Alle reacties Link kopieren
BOE
Alle reacties Link kopieren
zegt de koe
Alle reacties Link kopieren
Onze zaadverslaafde heeft het tot Pownews gehaald lees ik net, GS heeft Viva weer in de schijnwerpers gezet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een reclame.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:14:

Friez vraag anders even aan de angel of ze de topictitel wil veranderen in BoerderieGeleuterTopic dan gaan wij wel ergens anders verder met normaal praat.



Ja ga ik maar even doen ja.

Haal ik de OP ook meteen maar weg!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:16:

Onze zaadverslaafde heeft het tot Powned gehaald lees ik net, GS heeft Viva weer in de schijnwerpers gezet.Met welk topic nu weer?
Ahhh zeur niet... jullie hebben 3 topics lang over Jan Julius zitten kwekken En wij doen nu 20 berichtjes over de boerderie.. dat staat nog totaaaal niet in verhouding
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:16:

Onze zaadverslaafde heeft het tot Pownews gehaald lees ik net, GS heeft Viva weer in de schijnwerpers gezet.Sjongejonge
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:20:

Ahhh zeur niet... jullie hebben 3 topics lang over Jan Julius zitten kwekken En wij doen nu 20 berichtjes over de boerderie.. dat staat nog totaaaal niet in verhouding 1 posting over de boerderie staat al in verhouding tot 100 topics over Jan Julius
Alle reacties Link kopieren
pfff ik moet morgen met NietLeukeCollega werken, zal ik nog even snel een acuut buikgriepje krijgen?
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:22:

[...]





1 posting over de boerderie staat al in verhouding tot 100 topics over Jan Julius

Uhuh andersom bedoel je!!



Vechten???
quote:poppedotje schreef op 10 september 2010 @ 23:22:

pfff ik moet morgen met NietLeukeCollega werken, zal ik nog even snel een acuut buikgriepje krijgen?Of probeer eens om nietleukecollega totaal anders te benaderen.. overdreven vrolijk... of juist overdreven cynisch.. het tegenovergestelde doen van hoe je normaal doet. Dan heb jij in elk geval LOL
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:22:

[...]



Uhuh andersom bedoel je!!



Vechten???Kom maar even mee naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Zeg, kunnen die zeikwijven die niets over de boerderie willen lezen niet gewoon gaan strijken of zo? Of zit jullie maandverbandje omgedraaid in jullie te kleine onderbroek?
Oh ja Bam... over cynisch gesproken... gewoon lekker cynisch blijven hoor asjeblieft!! Volgens mij kan iedereen hier op 3000 dat juist wel waarderen.
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:23:

[...]





Kom maar even mee naar buiten.

Oke Oke... ik kom al....





en als we dan toch buiten staan.... Peukie???
Alle reacties Link kopieren
Strijken Graafje? Waar zie je me voor aan zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik poep me het lazarus door die antibiotica



Zo Chooc ister weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:25:

Strijken Graafje? Waar zie je me voor aan zeg!Weet ik veel. Ik doe het ook niet dus ik wou het jullie in je mik schuiven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven