3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 23:28
quote:chocolover schreef op 10 september 2010 @ 23:25:
Ik poep me het lazarus door die antibiotica
Zo Chooc ister weer! We mogen het niet meer over de boerderie hebben dus die koeienvlaaien moet je maar voor je houden. Sorry. Klagen kun je bij Friezinnetje indienen. Rellen kun je met BadAss. En verder: Hoi Choco. Hoe is het?
Ik poep me het lazarus door die antibiotica
Zo Chooc ister weer! We mogen het niet meer over de boerderie hebben dus die koeienvlaaien moet je maar voor je houden. Sorry. Klagen kun je bij Friezinnetje indienen. Rellen kun je met BadAss. En verder: Hoi Choco. Hoe is het?
vrijdag 10 september 2010 om 23:29
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:23:
[...]
Of probeer eens om nietleukecollega totaal anders te benaderen.. overdreven vrolijk... of juist overdreven cynisch.. het tegenovergestelde doen van hoe je normaal doet. Dan heb jij in elk geval LOL
Heb ik al gedaan allemaal.
Ik ga altijd in de Hard-werk-modus oftewel ik loop en ren me de tyfus zodat ik niet "gemaakt" hoef te doen
[...]
Of probeer eens om nietleukecollega totaal anders te benaderen.. overdreven vrolijk... of juist overdreven cynisch.. het tegenovergestelde doen van hoe je normaal doet. Dan heb jij in elk geval LOL
Heb ik al gedaan allemaal.
Ik ga altijd in de Hard-werk-modus oftewel ik loop en ren me de tyfus zodat ik niet "gemaakt" hoef te doen
vrijdag 10 september 2010 om 23:30
vrijdag 10 september 2010 om 23:31
quote:lunaan schreef op 10 september 2010 @ 23:30:
Praten over de boerderie mag wel...Graag zelfs..!!! En de hereboerrinnen met een groot agrarisch bedrijf met bijzondere bomen MET vruchten en zeer zeldzame dieren en een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark worden zeer gewaardeerd om dit te delen.
Beste OP ooit Friez..Ja ja, copyright: Gravinnetje. Uiteraard. Who else.....
Praten over de boerderie mag wel...Graag zelfs..!!! En de hereboerrinnen met een groot agrarisch bedrijf met bijzondere bomen MET vruchten en zeer zeldzame dieren en een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark worden zeer gewaardeerd om dit te delen.
Beste OP ooit Friez..Ja ja, copyright: Gravinnetje. Uiteraard. Who else.....
vrijdag 10 september 2010 om 23:34
Deel 65,..... en we gaan nog niet met de pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
- we kwoten nooit persoonlijke info! Behalve van Friezzz
- trilvingeren mag niet!
- praten over de boerderie mag ook nie! En de hereboeren met een groot agrarisch bedrijf met bijzondere bomen MET vruchten en zeer zeldzame dieren en een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark ook niet!
[afbeelding]
- we kwoten nooit persoonlijke info! Behalve van Friezzz
- trilvingeren mag niet!
- praten over de boerderie mag ook nie! En de hereboeren met een groot agrarisch bedrijf met bijzondere bomen MET vruchten en zeer zeldzame dieren en een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark ook niet!
[afbeelding]