Mode & Beauty alle pijlers

Mode van vroeger.....

12-09-2010 08:07 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke mode item van vroeger ( bijv jaren 70, 80 of anders ) mag van jullie wel eens weer in de mode komen??

Ik zelf zou dan graag die enorme vleermuis mouwen weer terrug willen zien, leren/suede jasjes met franjes als deze http://leathersupreme.com/leatherw/f1b.jpg voor de zomer en leuke bontjasjes in de winter en mooie lies laarzen als deze http://bootsandhighheels.com/fotoseite119.htm

wat zouden jullie graag weer in de mode willen hebben?
Vleermuismouwen zijn al weer terug, net als die hoge laarzen

Die jas mag wat mij betreft ritueel verbrand worden, en er mag een wet tegen worden opgesteld
Eens met DGS!

Dat soort jassen vond ik in de jaren 70 en 80 al niet om aan te zien.

Hoge over the knee laarzen vind ik wel sexy wat hebben.
ja dat weten we Sophiepapa
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 13-09-2010 13:58
Reden: reclame
% gewijzigd
Vreselijk die jas...heb iknog nooit mooi gevonden! Die laarzen zijn er altijd al wel geweest: Toen ik 16 was (en dat is lang geleden),maar ook nu weer. Die vind ik wel mooi.
Die hoerenlaarzen zijn inderdaad wel geil.
quote:fashionista39 schreef op 12 september 2010 @ 08:43:

Ik vindt deze helemaal geweldig, ingetogen sjiek.

http://www.sellgo.nl/dixi ... uture-product-223352.htmlNee...niet mijn ding.
Fashionista, prachtig jurkje!

Dit vest....van Starsky,heb ik tot op de draad versleten

oh,en roots schoenen,zagen er niet uit,maar liepen fijn!!!
in de jaren '80 had ik er de leeftijd nog niet voor maar nu zou ik weleens een echte Alexis Carrington cocktailjurk willen aatrekken met zo'n nutteloos enveloptasje erbij

http://www.guardian.co.uk ... lindaevanstoogoodtobetrue
Ik wil terug naar de Sissy-tijd.

Van die prachtige jurken en alle mannen in een uniform!
quote:daffyduck schreef op 12 september 2010 @ 08:57:

[afbeelding]

oh,en roots schoenen,zagen er niet uit,maar liepen fijn!!!wtf zijn dat??

[afbeelding]

oh,en roots schoenen,zagen er niet uit,maar liepen fijn!!!Haha, die herken ik! Mijn moeder had ze vroeger!
Ik wil wel terug naar de jaren '60: lekker de hippie uithangen, of die wijde pijpen uit de jaren '70, die staan mij echt erg goed!
As t an me man lag, ginge we terug naar de jare 50. Maar dan niet alleen met kleding.
quote:Paque_ schreef op 12 september 2010 @ 09:19:

As t an me man lag, ginge we terug naar de jare 50. Maar dan niet alleen met kleding.

Nou maak dat je de keuken in komt en kook je man een maaltijd en zorg er voor dat je hygiënisch in bed stapt zonder dat hij de aanblik van je krulspelden moet verdragen

Behaag hem!
quote:sharra schreef op 12 september 2010 @ 09:17:

Ik wil wel terug naar de jaren '60: lekker de hippie uithangen, of die wijde pijpen uit de jaren '70, die staan mij echt erg goed!

Ik blijf stug broeken met wijde pijpen dragen. Het is even zoeken, maar ik vind ze altijd. Het is wel makkelijker als ze in de mode zijn, want dan vind je ze op elke hoek van de straat.

Maar ik ben danook niet zo'n modevolgster.
quote:dangeensuus schreef op 12 september 2010 @ 09:24:

[...]

Nou maak dat je de keuken in komt en kook je man een maaltijd en zorg er voor dat je hygiënisch in bed stapt zonder dat hij de aanblik van je krulspelden moet verdragen

Behaag hem! Oh dat is zo'n prachtig stukje..

[quote]dangeensuus schreef op 12 september 2010 @ 09:11:

[...]

Roots schoenen, waren toen ik 13 was echt een hit hoor,is wel meer dan 30jaar geleden,maar liep mijn hele middelbare school klas op.(waren ook nog stikduur herinner ik me).............

Zijn bijna net zo lelijk als crocs he......hahaha,maar die lopen ook zooooooo fijn...

[afbeelding]

oh,en roots schoenen,zagen er niet uit,maar liepen fijn!!!

Die heb ik ook gehad. Liepen idd lekker maar ze hebben er ook voor gezorgd dat ik noooooooit meer schoenen wil met lijnen op de bovenkant. Want ook al waren ze in, ik vond ze niet mooi.

Verder ik zou niet weten wat ik van vroeger weer terug wil. Weinig denk ik. Of niks. Bijna alles is al weer voorbij gekomen.
Ik zou de Fame kleding wel weer terug willen, met de beenwarmers etcetera:

Eveneens de 'Doe maar' periode en Punk in het algemeen.
Die Fame kleding Guin, hangt nu weer in de winkels en Wuiles , helemaal mijn ding! Prachtige kleding, prachtige vrouwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven