* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook weer!
De Perigord is prachtig.
Ha die Jo

Pfff, echt alles ging mis met koken. De gebakken aardappelen tot pureeschotel moeten omtoveren en de zwanenhals van se gootsteen vloog eraf, dus zaten mijn schoenen vol drap. Het drupt nog na in de kelder
Naaf!

Zo, eerste dag IJsbaan zit erop!

Was weer heel erg gezellig, je pikt de draad zo weer op waar je het gelaten had, he?

Nu eerst maar eens die heksenketel opstoken en eens zien of er iets eetbaars uit te toveren is....
Jo, jij hebt dus genoten! Fijn zo!

Yette, waarom zou het in de States anders gaan als in Holland?
Hoi

Nou, dat van die aardappelen was beslist iets dat me in Nederland niet zou gebeuren. Ik weet niet wat het is met die dingen hier. De aardappelen die ik niet al tijdens het schillen wegpleur, zou ik het liefst tijdens het koken wegflikkeren. Maar er mot wat op tafel, hè? Dus mieter ik ze, om mijn gezin een plezier te doen, na het eten door de foodwastedisposer en nemen we een extra toetje tegen de trek. Houd me lekker bezig.
Yette, het houdt je idd.bezig, but it's a wase of food anyway.....

Afijn, hoe is jouw dag vandaag?

* mis je vreselijk, gek he? Terwijl we elkaar nauwelijks hebben gezien, heb ik nu zo iets van: verdraaid, als ik nu de trein uit ga, ga ik even bij Yette langs effies bijkletsen! Terwijl dat eerder niet echt aan de orde was. maar na de laatste meet heb ik dat heel sterk. Zeker na ons telefoongesprek.... *
Ja stom hè? Ik heb dat ook. Het is vast vanwege de afstand. Je kan niet zomaar langs, en da's rot, terwijl je dat als het wel kon ook niet zo snel zou doen.

Ga even kennis maken met de huisarts.
.
Latex
Wat klinkt dat pervers Hela

Ken je die mop van Yette die een huisarts zocht? Nou, die huisarts had dus zijn naam en telefoonnummer wel goed op internet staan. Dat wel. Maar na 20 minuten rijden kwamen we bij een leegstaand pand terecht. Geen dokter Huppelepup. Adres klopte niet. Al heel lang niet meer. Dus nog eens dat nummer gebeld om te vragen waar ze dan wel zaten. Heul ergens anders. Zegt de assistente dat onze afspraak tegen de tijd dat ik er kon zijn, voorbij was, en dat de wachtkamer inmiddels zó vol zat dat we meer dan een uur zouden moeten wachten.

Mijn humeur kon dat ff niet meer aan dus straks de tweede poging.
Ik heb hem gevonden hoor. Hij lijkt op Woody Allen met een staartje. Nu naar de supermarkt voor antibiotica.
Is het al 5 uur?
Hallo Yetje meissie, was de dokter aardig, want Woody Allen vind ik eigenlijk een beetje een freak??????
En het is al 5 uur, dus ik zit al aan de drank, (stiekum al uuuren)
quote:wiesje123 schreef op 15 september 2010 @ 17:20:

En het is al 5 uur, dus ik zit al aan de drank, (stiekum al uuuren)Waarom verbaasd me dat nou niet Wies?
quote:Bloesie schreef op 15 september 2010 @ 21:12:

[...]

Waarom verbaasd me dat nou niet Wies? Ben jij ooit nog weleens ergens verbaasd over dan?????
Nu is het hier eindelijk vijf uur. Even het eten in de oven zetten en dan met een wit wijntje de tuin in
quote:wiesje123 schreef op 15 september 2010 @ 23:12:

[...]

Ben jij ooit nog weleens ergens verbaasd over dan????? Ha,ha, jij weet beter, he Wiesje? Ben idd. niet snel verbaasd
Meissie, wat heerlijk om nu nog in de tuin te kunnen zitten met een wijntje,

Hier is het al helemaal herfst, compleet met storm en regenbuien, bleh, krijg nu al een winterdepressie......
Proost Yetteke, dat het je mag smaken!
Lieve Yetje, ik moet namens mijn dochter vragen aan jou, of jij dat recept voor knoflooktomaatjes uit de oven aan mij wilt sturen via m'n mail.....

Misschien kun jij mij dan ook het niet mail-adres doorsturen van Bloesje, als jij het goedvind Bloes........
quote:wiesje123 schreef op 15 september 2010 @ 23:22:

Lieve Yetje, ik moet namens mijn dochter vragen aan jou, of jij dat recept voor knoflooktomaatjes uit de oven aan mij wilt sturen via m'n mail.....

Misschien kun jij mij dan ook het niet mail-adres doorsturen van Bloesje, als jij het goedvind Bloes........Bij deze mijn permissie, Wies!
Dank je wel lieve bloesje
You're welcome lieve Wies!

je had mijn oude al, dus waarom de nieuwe niet?

ga maffen, drukke dag morgen, dusseh...... Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven