Gezondheid alle pijlers

Afvegen na grote boodschap...

13-09-2010 09:59 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen zin meer om te reageren, ik kijk hier niet meer en zal ook niet meer reageren.
quote:juno2001 schreef op 13 september 2010 @ 11:27:

Ik zeg: kannetje koud/lauw warm water met zachte zeep.. Niks geen 30.000 keer vegen. 2 Keer volstaat en je preoppuccupatie laten varen, klinkt bijna obsessief!
quote:juno2001 schreef op 13 september 2010 @ 11:27:

Ik zeg: kannetje koud/lauw warm water met zachte zeep.. Niks geen 30.000 keer vegen. 2 Keer volstaat en je preoppuccupatie laten varen, klinkt bijna obsessief!Ik zou de zeep juist laten voor wat ie is. Hoe mild ook, het verstoort de anusflora
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Preoppuccupatie klinkt eigenlijk wel grappiger dan preoccupatie
Nee, dit is niet normaal.

Volgende topic.
quote:Twister2010 schreef op 13 september 2010 @ 11:31:

[...]

Ik zou de zeep juist laten voor wat ie is. Hoe mild ook, het verstoort de anusflora Laat dan de natte doekjes achterwege. Als je niet ten prooi wilt vallen aan overmatige candida infecties of allergieën.
quote:Lloreyi schreef op 13 september 2010 @ 11:31:

Preoppuccupatie klinkt eigenlijk wel grappiger dan preoccupatie

Ik had er net overheen gelezen.
quote:Twister2010 schreef op 13 september 2010 @ 11:31:

[...]

Ik zou de zeep juist laten voor wat ie is. Hoe mild ook, het verstoort de anusflora
Ha Twist! Dat herinnert me eraan dat ik het gtst-topic nog moet bijlezen!
@ Georgette: Ik heb die natte doekjes nodig.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 13 september 2010 @ 11:33:

[...]

Laat dan de natte doekjes achterwege. Als je niet ten prooi wilt vallen aan overmatige candida infecties of allergieën.

Die verstoren idd ook de anusflora. Daar heb je helemaal gelijk in.

Waar hebben we het eigenlijk over?
quote:Lloreyi schreef op 13 september 2010 @ 11:31:

Preoppuccupatie klinkt eigenlijk wel grappiger dan preoccupatieWas zelf zo gepreoccupeerd en moe, kzag d'r niks van.
quote:Lloreyi schreef op 13 september 2010 @ 11:35:

Ha Twist! Dat herinnert me eraan dat ik het gtst-topic nog moet bijlezen!Kut, dat moet ik ook nog doen!
Hummeltje, dat is best. Maar realiseer je wel dat een allergie voor parfum in natte doekjes redelijk snel kan ontstaan als je pech hebt. Kan je beter gewoon toiletpapier nemen en dat nat maken met water.

Wat dat betreft doen die mensen met een bidet het niet eens zo slecht, haha.
quote:Hummeltje_ schreef op 13 september 2010 @ 11:35:

@ Georgette: Ik heb die natte doekjes nodig om me enigzins schoon te voelen.Gebruik dan een nat washandje of spoel je bips af onder de douche.
quote:_helly_ schreef op 13 september 2010 @ 11:34:

[...]

Maar je moet de zeep er ook niet "in doen"! Zachtjes wassen met bij voorkeur organisch produkt. Alleen water, ja dat kan natuurlijk ook. Maar gezien de preoccuputatie wellicht niet afdoende
Bouw een eigen bidet!

Jij schoon, anderen schoon....

Geen last van een verstoorde anusflora....
Nee echt?
Bidet: hadden meer landen moeten doe ja!
En misschien ook eens kijken naar voedingsadvies om de ontlasting wat beter te krijgen.

Hummeltje, PDS is lastig maar met goede adviezen kun je een boel verbeteren.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Twister2010 schreef op 13 september 2010 @ 11:39:

[...]

Gebruik dan een nat washandje of spoel je bips af onder de douche.Beide is niet mogelijk.
Ik vond de tip van nat wc-papier ook goed! Simpel doch hygienisch. En niet schadelijk voor de anusflora.
Moet je wel stevig wc-papier hebben anders valt het uit elkaar terwijl je veegt. Misschien is keukenrol net wat steviger?
quote:Hummeltje_ schreef op 13 september 2010 @ 11:44:

[...]

Dat eerste vind ik niet zo fris. Mijn moeder weigert om heter dan 40 graden te wassen. En dat 2e gaat nogal moeilijk om elke keer dat te doen.

Dan kan ik op sommige dagen wel 6 keer onder de douche...

Want je moet zes keer per dag poepen?

Zit het niet gewoon tussen je oren?

Ik ken niemand die zo vaak moet afvegen en zelfs dan het gevoel heeft niet schoon te zijn.
quote:Twister2010 schreef op 13 september 2010 @ 11:51:

Ik vond de tip van nat wc-papier ook goed! Simpel doch hygienisch. En niet schadelijk voor de anusflora.

Nat wc-papier verliest zijn sterkte

Even serieus nu: TO, maakt het verschil of je op een gewone toalet zit, of zoals ik eerder zei, op een 'turks' toilet?

De houding van het lichaam in gehurkte houding is natuurlijk veel natuurlijker voor een goede grote-boodschap-doen.

Dus ik zou toch je vader maar bellen en alsnog zo'n toalet aanschaffen. In veel arabische landen is die gebruikelijk, en, ook gebruikelijk in veel landen, het gebruik van water ( eventueel uit een meegebrachte fles.)en een handdoekje, als finishing touch.
Verstuiver vullen met water? Zo eentje waarin huidolie heeft gezeten? Camoufleert ook gelijk een (geurig) deel.

Voor het grote werk een plantenspuit. Wordt hard wc-papier ook gelijk een stuk zzachter van.
Snoep geeft ook veel poep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven