3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.

Dus iedereen van harte welkom!

Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!

- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!

anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Wat is het topic van Brian??
Ik heb honger
Ach Bi, ik heb wel s geen zin om 4 pagina's over iets anders door te scrollen. Als er echt iets aan de hand is, dan hoor je t vanzelf. En nogmaals, ik heb altijd gewacht tot het rustig was of één keer met z'n alleen t topic snel volmaken ivm JM.

Maar joh, zoals je gemerkt hebt, gedraag ik me. Heb nl geen zin meer om als kleuter aangesproken te worden. En ik heb t mezelf aangeleerd om zaken die ik niks vind maar gewoon te negeren. Welke dat zijn heb je in een eerdere posting vandaag kunnen lezen.

3000+ stond ooit voor keten en lol hebben, stangen en harde grappen, de spelregels zijn veranderd en toch kom ik hier telkens weer langswaaien. Als een soort van heroïne verslaafde, telkens op zoek naar het gevoel van de eerste trip. Vaak lees ik even mee en ga daarna weer, ik merk dat anderen hier nl wel dat vinden wat ze prettig vinden.

Nogmaals, ik heb mijn actie niet dwars door serieuze gesprekken heen gedaan, let altijd goed op of er niet net wat gaande is en ga niet uren door.
quote:egelviva schreef op 13 september 2010 @ 23:16:

Wat is het topic van Brian??Geen idee. Ik heb het gemist.
FF het was geen to-do-lijstje, ik maak nooit lijstjes, t was gewoon een wat heb ik vandaag gedaan lijstje
lekker slapen allemaal en morgen weer gezond op.

* ondanks hordes op de weg ben ik lang niet zo happy geweest *
quote:spuka schreef op 13 september 2010 @ 23:18:

Ach Bi, ik heb wel s geen zin om 4 pagina's over iets anders door te scrollen. Als er echt iets aan de hand is, dan hoor je t vanzelf. En nogmaals, ik heb altijd gewacht tot het rustig was of één keer met z'n alleen t topic snel volmaken ivm JM.

Maar joh, zoals je gemerkt hebt, gedraag ik me. Heb nl geen zin meer om als kleuter aangesproken te worden. En ik heb t mezelf aangeleerd om zaken die ik niks vind maar gewoon te negeren. Welke dat zijn heb je in een eerdere posting vandaag kunnen lezen.

3000+ stond ooit voor keten en lol hebben, stangen en harde grappen, de spelregels zijn veranderd en toch kom ik hier telkens weer langswaaien. Als een soort van heroïne verslaafde, telkens op zoek naar het gevoel van de eerste trip. Vaak lees ik even mee en ga daarna weer, ik merk dat anderen hier nl wel dat vinden wat ze prettig vinden.

Nogmaals, ik heb mijn actie niet dwars door serieuze gesprekken heen gedaan, let altijd goed op of er niet net wat gaande is en ga niet uren door.

Door wie dan???

Sjezus.. is dit een hetze ofzo??

Vriendelijk verzoek dan van mij om hier vanaf nu niet meer op terug te komen want ik zie dat het volledig uit zn verband getrokken wordt en

lamaar
quote:egelviva schreef op 13 september 2010 @ 23:17:

Ik heb hongerNou, dan moet je ff in de vagijn van Brian's dinnetje duiken, daar zit een cougette en een staafmixer in, kun je vast wat mee maken.
tab

tab

enter

KLIK
Spook zit er ondertussen niet een complete ijskast in
Lekker slapen Sgaapie.
Egel nog steeds happy meisje?
quote:spuka schreef op 13 september 2010 @ 23:20:

[...]

Nou, dan moet je ff in de vagijn van Brian's dinnetje duiken, daar zit een cougette en een staafmixer in, kun je vast wat mee maken.

Hé Bah, Spuka!

Ik heb zomaar het idee dat het anti-trilvingerbeleid van Bi zwaarder opgevat wordt dan het is bedoeld.
quote:Bianca40 schreef op 13 september 2010 @ 23:20:

[...]

Door wie dan???

Sjezus.. is dit een hetze ofzo??

Vriendelijk verzoek dan van mij om hier vanaf nu niet meer op terug te komen want ik zie dat het volledig uit zn verband getrokken wordt en

lamaarjou vraag of ik de OP goed gelezen had. Ach, hetze, hoe leuk is het om telkens weer 'trilvingeren' terug te lezen met boze smileys erbij. En dat is echt niet alleen door jou hoor, dus denk ik wel 10x na voordat ik dat ooit nog doe. Wees gerust.
Nog steeds happy hoor Sgaapie!

Vandaag wel een zware dag gehad, werk en vanavond een vergadering.

Heb vannacht ook erg slecht geslapen, hoorde ieder half uur de kerkklok
FF; en ik heb het idee dat mijn actie om tijdens de frieslandmeet deel 64 vol te maken opgevat wordt als een halsmisdrijf doordat er telkens op terug gekomen wordt. Da's de andere kant van de medaille.
Ik bemoei me er maar ff niet mee.

Verlang weleens terug naar de harde grappen van weleer.

(en nu kan ik nog steeds geen topic van Brian vinden)
Ach, ik ben lekker snel klaar met bijlezen denk ik dan maar
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 13 september 2010 @ 23:21:

Spook zit er ondertussen niet een complete ijskast in Jep en mijn prullenbak, afgenomen met een natte lap
quote:spuka schreef op 13 september 2010 @ 23:25:

FF; en ik heb het idee dat mijn actie om tijdens de frieslandmeet deel 64 vol te maken opgevat wordt als een halsmisdrijf doordat er telkens op terug gekomen wordt. Da's de andere kant van de medaille.

Ohw... ik heb dat niet zo zwaar opgevat hoor. Ik vond de toon van Bi in ieder geval niet vervelend.

En werd er richting haar (door mij in ieder geval wel) ook niet gedold over een verbod op boerderie verhalen?

Ik geloof niet dat het naar bedoeld is.
Ik wil nu wel even uitleggen waarom het mij ergert. Ben wat rustiger.

War mij ergert is dat ik niet voor niets wakker lag vannacht. En even onzinnig postwn heel goed was voor mijn gemoed. En dat niemand de moeite neemt een hug te sturen maar wel wat te melden heeft over de lijst Posts die ze stoort . Ja dan wordt ik opstandig .
Truste meisjes,

Ik ga maar eens slapen.

Heb in ieder geval geen honger meer na 3 boterhammen.

Slaap lekker allemaal.
Dat snap ik Sgaapie!

FF, we hebben allemaal wel s wat, maar het in de OP opnemen en het deel erop opnieuw en in het vorige deel zeggen: Spuka heb je de OP goed gelezen???

Is voldoende. En dan is het nogmaals niet alleen Bi, maar ook bijv. Christiane die er nu zelfs 'gallisch' van wordt.

Kom op, t was gewoon wat gein en duidelijk dat t niet gewaardeerd is, dus mij heb je t na deel 63 niet meer zien doen. Nu deed Appel het en zij kreeg meteen hyper reacties, terwijl ook zij dat deed op een moment dat hier verder niets loos was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven