Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

dinsdag 14 september 2010 om 11:36
Het is echt kloteweer hier. Ik heb college maar even gelaten voor wat het is. Bah
Smike is nog steeds met zijn verovering. En de brit die is boos geworden op matchmaker en snapte niet dat hij een enorme lul was. Zijn blonde date is nog 1x met hem uit eten geweest en heeft toen het contact verbroken
De kleur is zo gaaf....een beetje zeeblauw. Stel je stranden en zee in een caribisch gebied voor.
Smike is nog steeds met zijn verovering. En de brit die is boos geworden op matchmaker en snapte niet dat hij een enorme lul was. Zijn blonde date is nog 1x met hem uit eten geweest en heeft toen het contact verbroken
De kleur is zo gaaf....een beetje zeeblauw. Stel je stranden en zee in een caribisch gebied voor.

dinsdag 14 september 2010 om 14:17
Haha, 300m overleef je wel Zwup!! Zet hem op Plu mee? Oei, ik zie op de buienradar dat het flink regent bij jou, hier is het droog (nog even).
Ik ga chocomel kopen, lekker opwarmen.
Ben benieuwd naar die lak in het echt, ziet er wel mooi uit. Hier niks nieuws op lakgebied. French ziet er nog steeds netjes uit. Denk dat ik vrijdag weer lak, dan heb ik een feestje.
Ik ga chocomel kopen, lekker opwarmen.
Ben benieuwd naar die lak in het echt, ziet er wel mooi uit. Hier niks nieuws op lakgebied. French ziet er nog steeds netjes uit. Denk dat ik vrijdag weer lak, dan heb ik een feestje.
dinsdag 14 september 2010 om 14:25

dinsdag 14 september 2010 om 14:41
dinsdag 14 september 2010 om 16:48
Ik denk dat ik gewoon eens een foto maak van mijn nagels als ze mooi (zeldzaam moment, kies wel een keer de mooiste vinger ipv een hele hand) gelakt zijn. Want ik kan me niet voorstellen dat iemand een foto met Hema-nagellak nummer weet ik wat online heeft staan. Zijn waarschijnlijk de wat meer speciale lakken.
Misschien als ik die ordi-roze weer eens op heb haha.
Misschien als ik die ordi-roze weer eens op heb haha.