Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Truste Indigo!
Zwup ik duik er ook in, ga ik nog ff met kat en al boekje lezen. (deze past tenminste nog in bed op zn dekentje, voor zoon joekel moet ik eerst een 2.2m breed bed kopen geloof ik.

Slaap lekker voor later!
Ik heb familie in het zuiden wonen

Wij zijn de "buitenbeentjes" van de familie wat betreft locatie. De rest zit allemaal veel verder het land in.
Slaap lekker glitter!

Heerlijk zo'n knuffelbeestje bij je.

De date van de brit heeft het in de gaten! En hij vind de avond fantastisch fabulous

De kleur van sex and the city is zoooo gaaf!

Misschien de volgende keer nog een 4e laagje....ik weet het nog niet.
Goedemorgen! (nog even dan)

Fijn dat de kleur toch gaaf is, niet voor niks met die lak zitten worstelen gisteravond!

Hoe is het nog afgelopen met de stelletjes?

Is het bij jullie ook zo'n rotweer?
Het is echt kloteweer hier. Ik heb college maar even gelaten voor wat het is. Bah

Smike is nog steeds met zijn verovering. En de brit die is boos geworden op matchmaker en snapte niet dat hij een enorme lul was. Zijn blonde date is nog 1x met hem uit eten geweest en heeft toen het contact verbroken

De kleur is zo gaaf....een beetje zeeblauw. Stel je stranden en zee in een caribisch gebied voor.
Wauw, dat klinkt goed die kleur!

Hier ook klote weer nog steeds, heel de dag zo donker, zo grauw.

Dit is hem, alleen de warmte mist heel erg in alle foto's. Op een of andere manier krijg je dat er niet op.

Bah, ik moet over een uur de deur uit. En ik moet echt van mezelf. 300 meter door de regen is geen excuus om niet te gaan
Haha, 300m overleef je wel Zwup!! Zet hem op Plu mee? Oei, ik zie op de buienradar dat het flink regent bij jou, hier is het droog (nog even).

Ik ga chocomel kopen, lekker opwarmen.

Ben benieuwd naar die lak in het echt, ziet er wel mooi uit. Hier niks nieuws op lakgebied. French ziet er nog steeds netjes uit. Denk dat ik vrijdag weer lak, dan heb ik een feestje.
Haha, ja plu mee inderdaad en goed aangekleed. Gelukkig is het maar 2 uurtjes zitten en dan weer terug naar huis. Komt allemaal goed.

Hmmmmmm warme chocomel

Zit net te denken dat er een hint groen in zit.....

Leuk, een feestje! Weet je al wat je gaat lakken?
Woon je zo dichtbij de uni?? Dat is relaxt. Of ga je iets anders doen?

Weet nog niet wat ik ga lakken. Geen idee wat ik aantrek eigenlijk...
Mijn faculteit heeft verschillende gebouwen door de stad heen. Ik woon recht tegenover een bijgebouw en op 300 meter van een andere faculteit waar we ook colleges hebben. Daar heb ik het huis niet op uitgekozen, maar is wel mooi meegenomen

Wat voor soort feestje is het?
Die foto's die jullie hier vaak posten, met gelakte nagels die het potje vasthouden, maken jullie die zelf of staan die op de website van de fabrikant ofzo?
Google Heel veel mensen houden een blog bij met swatches etc etct....

En heel af en toe een eigen foto.
Ik denk dat ik gewoon eens een foto maak van mijn nagels als ze mooi (zeldzaam moment, kies wel een keer de mooiste vinger ipv een hele hand) gelakt zijn. Want ik kan me niet voorstellen dat iemand een foto met Hema-nagellak nummer weet ik wat online heeft staan. Zijn waarschijnlijk de wat meer speciale lakken.

Misschien als ik die ordi-roze weer eens op heb haha.
Gewoon even zoeken. Er is zo belachelijk veel.

Welk nummer van de hema heb je?
@Zwup, zijn die met dat blauw jouw nagels??? Zo ja respect!
Als ik op hema (nagellak) swatches google dan kom ik er al een paar tegen. Dus misschien is hij vast wel te vinden.
Nee, absoluut niet mijn nagels!! Persoonlijk vind ik ze eigenlijk te lang.
Tjemig, waar hebben jullie in hemelsnaam over gekletst gisteravond?

Mijn pakje van Alice&Jo is er nog niet
Over project runway en millionair matchmaker

Wat stom dat je pakje er nog niet is! Zou dat door de tnt kunnen komen? Die lopen raar te doen de laatste tijd.
Nee, zou verzonden worden met DHL.

Op de track&trace staat dat het nog steeds in het sorteercentrum is
Ow, en zulke rare programma's kijk ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven