Geld & Recht alle pijlers

opgelicht via Marktplaats, wat te doen?

09-09-2010 13:49 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jurk via MP gekocht en ik heb uitdrukkelijk gevraagd of deze nieuw/ongedragen/ongewassen en zonder doorgeknipt label was. Nou dat was allemaal zo. De foto zag er goed uit, met kaartje aan de jurk.

Nu heb ik de jurk ontvangen met een penetrante wasverzachtergeur, zonder kaartje, lichte gebruikssporen en een gerepareerd voorheen doorgeknipt label.

Aangezien ik voorheen goede adviezen van jullie heb gekregen, what to do?

Ik heb de dame in kwestie al een mail gestuurd.
anoniem_112695 wijzigde dit bericht op 09-09-2010 15:45
Reden: kromme zin
% gewijzigd
Hier nu ook zo'n grapjas: verkoopt me een nieuwe broek voor ¤30, nieuwprijs ¤120. Ik kies voor pakketpost en laat het, ivm onbetrouwbaarheid pakketpost in onze straat, naar mijn werk sturen.

Kom ik gister thuis, ligt de broek dáár. Met brievenbuspost. Heeft ze de broek gestuurd naar het adres dat bij de overschrijving stond. Toen ik mailde dat ik dat niet fijn vond omdat ik juist pakketpost wilde ivm de code en dat ze me bovendien ¤4 teveel heeft laten betalen, mailde ze terug dat zoon broek gepost had en dat ik de broek voor een prikkie had en ze had ook op een hoger bod in kunnen gaan. Maw: ze vindt het kennelijk flauw dat ik moeilijk doe over die ¤4.

Zoiets zeg je dus niet, deal is deal hoor. Ik mail toch ook niet: als jij, zonder dat zoon erbij is om te passen, een broek van ¤120 voor je puberzoon koopt, dan kun je het kennelijk wel lijen ?!
Hatsikidee, wat goed van je. Had je haar gemaid dat je haar op die site ging zetten? Mijn God, is heb net nog naar mijn miskoop gekeken: 55 euro voor een jurk die echt niet te dragen is. Helemaal geruld. En als ik nu naar haar advertenties kijk denk ik, hoe heb ik zo stom kunnen zijn. Maar de foto's waren prachtig, maar die waren naar mijn mening nu, gefotoshopt. Nooit aan gedacht. Ik doe het ook nooit meer.
@ fleurtje: daar gaat het mij dus ook om net alsof je woord minder waard is via internet. Je spreekt wat af. Punt.

@ dutskop: is het al lang geleden? Heb je de verkoopster gemaild dat de koop tegenviel? Ze verkoopt nog steeds jurken? King Louie? Ja ik had gemaild dat ik het zou doen, maar ik denk dat ze dacht dat het een dreigement was. Ze zei ook dat ze zich niet liet bedreigen. Ok, prima, maar het was geen dreigement.

Je kunt meer doen dan je denkt. Ze had echt een houding van: ''wat kun jij me nu maken'', dat vond ik erg respectloos overkomen.

Gelukkig valt het bij mij nog mee: 55 euro voor een vod!!! Ben je nog erg boos of is het al gezakt?
Nee, ben nog boos. Ik koop nooit via MP maar deze zag eruit als nieuw. Ik heb haar net opgezocht in mijn account. Ik heb haar naam maar met die naam adverteert ze niet. Ik ben haar vaker tegengekomen op marktplaats. Maar nu weet ik niet wat ik in de zoekmachine moet invullen. Op naam pakt ie niet. Maar ik ga even kijken op een merkkleding. Die King Louie (pauwenjurk?) hahah, heb ik al gegoogled. Maar die is het niet.

En, ja ik ben boos geworden maar net als jij zei ze: hij zag er goed uit, en speciaal voor jou bla bla bla. Maar om haar nu nog op die site te zetten na een jaar vind ik nogal wat.
Zonde joh, dat je nog boos bent. Ik begrijp het wel, maar je hebt er zelf het meeste last van en zij heeft de 55 euro allang uitgegeven. Dat je de jurk nog hebt dan, ik had hem denk ik allang ritueel verbrand, alleen maar om niet telkens boos te worden als ik die jurk zag.

Je kunt nu niets meer doen en je weet voor een volgende keer wat je wel kunt doen en nu kun je beter geen energie meer besteden aan die tuthola die vodjes verkoopt voor 55 euro.
Haha, ik wilde hem ook weggooien, hij is ook te groot inmiddels, maar manlief vindt het zonde:) Maar ik durf hem echt niet door te verkopen. Kan een foto maken en fotoshoppen maar nee, zo zit ik niet inelkaar.
Je kunt hem in de categorie 'gebruikt' zetten.
Fleurtje, zelfs dat durf ik niet, zo beroerd ziet die eruit. Hij was van Dept en die kan heus wel tegen een paar wasbeurten, maar dit leek wel jaren oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven