Verzin eens wat voor mijn leven?
donderdag 16 september 2010 om 13:37
Misschien sta ik met alle ellende waar ik nu in zit ook wel aan de wieg van grote verandering.
Jaren liet ik wel eens wat balonnetjes op maar die werden al snel lek geprikt want niet verstandig, beter van niet, onhaalbaar voor je, vanuit verschillende hoeken.
Mischien moet ik met mijn toekomst zelf maar eens gaan ontdekken wat haalbaar is.
Alleen...wat? hoe? en hoe blijf ik realistisch.
Vraag ik het dus aan jullie.
Wat zien jullie voor mij ? wat past bij mij ? wat kan? .
Zelf heb ik mij nu al ingeschreven als vrijwilliger bij de stichting opkikker, maar kom ik in het bestand en de vraag is natuurlijk of dat wat wordt.
* boek schrijven ( Daar denkt iedereen aan die het niet weet )
* mijn thuis studie nu eens gaan starten die ligt te verstoffen in de kast
* eh......
Willen jullie mij helpen een lijstje te maken waar ik vroeg of laat wat inspiratie uit kan halen?
Jaren liet ik wel eens wat balonnetjes op maar die werden al snel lek geprikt want niet verstandig, beter van niet, onhaalbaar voor je, vanuit verschillende hoeken.
Mischien moet ik met mijn toekomst zelf maar eens gaan ontdekken wat haalbaar is.
Alleen...wat? hoe? en hoe blijf ik realistisch.
Vraag ik het dus aan jullie.
Wat zien jullie voor mij ? wat past bij mij ? wat kan? .
Zelf heb ik mij nu al ingeschreven als vrijwilliger bij de stichting opkikker, maar kom ik in het bestand en de vraag is natuurlijk of dat wat wordt.
* boek schrijven ( Daar denkt iedereen aan die het niet weet )
* mijn thuis studie nu eens gaan starten die ligt te verstoffen in de kast
* eh......
Willen jullie mij helpen een lijstje te maken waar ik vroeg of laat wat inspiratie uit kan halen?
donderdag 16 september 2010 om 13:40
donderdag 16 september 2010 om 13:46
donderdag 16 september 2010 om 13:47
quote:kjong schreef op 16 september 2010 @ 13:43:
Er blijkt behoefte te zijn aan niet-kruimelend-beschuit.
Anders is de kraamvisite te rommelig.
Wellicht ligt daar een doorbraak voor je?Ging meer om de rondvliegende muisjes
Er blijkt behoefte te zijn aan niet-kruimelend-beschuit.
Anders is de kraamvisite te rommelig.
Wellicht ligt daar een doorbraak voor je?Ging meer om de rondvliegende muisjes
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 16 september 2010 om 13:50
Mijn balonnetjes van toen waren om de coaching in te gaan ( nu ik het schrijf klinkt het ook belachelijk als je jezelf niet eens kan coachen )
Ik ben dol op alles wat met interrieur te maken heeft.Daar ligt dan ook een studie over in mijn kast stof te happen)
Ooit..ooit dacht ik, ben ik misschien wel in staat een adviesbureau te beginnen op dat gebied ( maar als ik zie hoeveel van die kleine bureautjes al bestaan zakt de moed in mijn schoenen)
Ik heb wel 100 onderwerpen voor een boek, kan ik dat? een boek schrijven? is natuurlijk gewoon een vak.
Ik wilde gaan dansen, nu te oud voor om dat nog betekenisvol te maken.
De voorlichting in op het gebied van eetstoornissen.
Daar ligt ook tevens mijn grootste drempel.
Wat ik wil, moet voor mij ook gelijk zodanig van nut zijn dat ik er ook werkelijk verandering mee aanbreng in mijn leven.
Ik denk altijd gelijk groots .
Maar misschien zijn er hele andere invalshoeken voor mij die ik niet bedenk.
Bovendien weet ik gewoon niet wat ik zou kunnen of wat echt bij mij past.
Ik ben dol op alles wat met interrieur te maken heeft.Daar ligt dan ook een studie over in mijn kast stof te happen)
Ooit..ooit dacht ik, ben ik misschien wel in staat een adviesbureau te beginnen op dat gebied ( maar als ik zie hoeveel van die kleine bureautjes al bestaan zakt de moed in mijn schoenen)
Ik heb wel 100 onderwerpen voor een boek, kan ik dat? een boek schrijven? is natuurlijk gewoon een vak.
Ik wilde gaan dansen, nu te oud voor om dat nog betekenisvol te maken.
De voorlichting in op het gebied van eetstoornissen.
Wat ik wil, moet voor mij ook gelijk zodanig van nut zijn dat ik er ook werkelijk verandering mee aanbreng in mijn leven.
Ik denk altijd gelijk groots .
Maar misschien zijn er hele andere invalshoeken voor mij die ik niet bedenk.
Bovendien weet ik gewoon niet wat ik zou kunnen of wat echt bij mij past.
donderdag 16 september 2010 om 13:50
En misschien wel een hele rare optie, ik weet natuurlijk van je gedoe omtrent eten ( en nu druk ik het heel plat en mild uit)
Kun je hier wat mee, anderen helpen? Ik vind je namelijk wel altijd een behulpzaam mens, en het aantal meiden ( ook jongens hoor) met een eetprobleem is schrikbarend hoog
Ik kan me voorstellen dat je hier juist helemaal niets mee wil, het is maar een woeste gooi
Kun je hier wat mee, anderen helpen? Ik vind je namelijk wel altijd een behulpzaam mens, en het aantal meiden ( ook jongens hoor) met een eetprobleem is schrikbarend hoog
Ik kan me voorstellen dat je hier juist helemaal niets mee wil, het is maar een woeste gooi
donderdag 16 september 2010 om 13:51
donderdag 16 september 2010 om 13:53
quote:iry schreef op 16 september 2010 @ 13:50:
Hoe bedoel je; " nut " ?
Iets wat je leuk vindt en je afleidt heeft toch al nut?
Hoe bedoel je; " nut " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 16 september 2010 om 13:54
donderdag 16 september 2010 om 13:57
quote:dangeensuus schreef op 16 september 2010 @ 13:51:
jeeej!!! Schot in de roos van mij! Geeft zichzelf een schouderklopje
Ik zou ooit voorlichting op scholen gaan geven.
Dat heb ik toen uiteindelijk afgeketst omdat mijn rijangst mij erg in de weg stond dit te gaan uitvoeren.
Maarrrrr.... die heb ik deze vakantie overwonnen omdat ik mijn kids een vakantie wilde geven verder dan 10 km van huis ( nee het is ook nog geen 1000 geworden.)
jeeej!!! Schot in de roos van mij! Geeft zichzelf een schouderklopje
Ik zou ooit voorlichting op scholen gaan geven.
Dat heb ik toen uiteindelijk afgeketst omdat mijn rijangst mij erg in de weg stond dit te gaan uitvoeren.
Maarrrrr.... die heb ik deze vakantie overwonnen omdat ik mijn kids een vakantie wilde geven verder dan 10 km van huis ( nee het is ook nog geen 1000 geworden.)
donderdag 16 september 2010 om 14:00
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2010 @ 13:53:
[...]
Hoe bedoel je; " nut " ?
Tsja, daar hebben we dan mijn eigen lat weer.
Mijn "nut" ligt in mijn gedachte verder dan alleen maar leuk. Het moet iets betekenen.
Een waarde hebben.Ik kan theezakjes gaan vouwen ter afleiding maar ik denk dan, wie zit daar nou op te wachten dat ik dat doe?
Nou ja, zo zit mijn gedachte dus in elkaar.
[...]
Hoe bedoel je; " nut " ?
Tsja, daar hebben we dan mijn eigen lat weer.
Mijn "nut" ligt in mijn gedachte verder dan alleen maar leuk. Het moet iets betekenen.
Een waarde hebben.Ik kan theezakjes gaan vouwen ter afleiding maar ik denk dan, wie zit daar nou op te wachten dat ik dat doe?
Nou ja, zo zit mijn gedachte dus in elkaar.
donderdag 16 september 2010 om 14:00
Ik heb weleens in een topic gelezen over je interesse in designstoelen etc. lijkt mij heel leuk om daar een cursus voor te volgen om er nog meer van af te weten. Blijft volgens mij ook altijd wel vraag naar interieuradviseurs.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 16 september 2010 om 14:01
Ier, lekker gaan dansen. Zumba op de sportschool en/of salsa op een dansschool. Ze hebben vaak ook cursussen voor alleengaanden. Het is leuk en het heeft nut. Je gaat je er lekker door voelen en het geeft energie, die je dan weer kan gebruiken voor het schrijven van een boek of het oppakken van een cursus.