3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren




We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Spuka... mooi dat getal 7 en nee 8 gaan we niet halen vrijdag zitten we bij de advocaat voor het convenant... de tekst en voorwaardes hebben we klaar



Nu eerst zwemles!
HNT!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mini naar opa en oma brengen voor een logeerpartijtje... want ex heeft me uitgenodigd voor een etentje... mooie afsluiting van 7 jaar
Alle reacties Link kopieren
Tot vanavond laat meiden.. of niet... kijk wel....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond Freak. En nog fijner dat je met je nu-nog man het zo kunt afsluiten en duidelijk dus nog door 1 deur kunnen.



Ben een beetje gaar. Dochter ook. Moet wat te eten gaan maken maar weet even niet wat.....




Fijne avond Freaky!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier... Pfff
:Imao:
HUh? Waarom doen mn smileys het niet???
Alle reacties Link kopieren
Bi!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Heb vanavond een gezellig feestje!
Alle reacties Link kopieren
Heb er helemaal zin in!
Haaai Apppeltje





Leuk een feestje!!
Ja ze doen het weer, ik zal wel wat verkeerd hebben gedaan



wat voor feestje Appel?
Alle reacties Link kopieren
.
Ooooh leuk gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Heb er helemaal zin in!

Lekker dansen en bijkletsen met heel veel mensen!
Alle reacties Link kopieren
Ow, ik had al gezegd dat ik er helemaal zin in had..
Kan ik me voorstellen Appeltje... het klinkt gezellig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven