3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren




We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt vriend weer thuis Jos?
Alle reacties Link kopieren
Gloeiende, gloeiende .



AUW, je krijgt hem loeihard terug.





*neemt een aanloop van 20 meter, gaat rennen, geeft een schreeuw en een klein schopje aan Jos* Wegwezen en welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag komt ie weer thuis Mocy
Alle reacties Link kopieren
Gravin, wacht nou even, ik moet toch eerst Mocy antwoorden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels mijn lekkere warme pyjama aan en ben mijn tanden aan het poetsen
Alle reacties Link kopieren
Dames, dames toch!!!
Alle reacties Link kopieren
Help Mocy
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je voor shirt gekocht Mocy?
Alle reacties Link kopieren
Ik er ff tussen
Alle reacties Link kopieren
Meer een soort hemdje voor ergens onder. Die jurken waren erg leuk op de hanger, op mijn lijf viel het erg tegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 18 september 2010 @ 21:54:

Gravin, wacht nou even, ik moet toch eerst Mocy antwoorden



En dat heb je nu gedaan. Kom Jos, we peren hem.



*pakt Jos bij de hand en duwt haar de deur uit, gaat voor de deur staan zodat ze hem niet meer open kan doen. Sneakt zelf via de achteruitgang naar huis*
Alle reacties Link kopieren
Ah, je vind vast nog wel wat leuks Mocy
Alle reacties Link kopieren
Oké, Gravin, laat ik maar verstandig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Stop je me dan wel in?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens geen achteruitgang....
Alle reacties Link kopieren
Vin en Josje trustuh.
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 18 september 2010 @ 21:59:

Ik heb trouwens geen achteruitgang....Das ook onhandig!
Alle reacties Link kopieren
Zo, mijn tandjes zijn schoon en ik kruip nu lekker mijn bed in.
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 18 september 2010 @ 21:58:

Stop je me dan wel in?Zo lekker strak instopppen, dikke knussel (knuffel en kus in 1). Welterusten JosjeMopje. Slaap lekker, tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Zo, kan ik weer verder aan de afwas tot die afis.
Alle reacties Link kopieren
Maar eh, wie stopt mij nu in?
Alle reacties Link kopieren
Ik stop jullie allebei wel ff in. Trustuh meissies, lekker koesuh.
Alle reacties Link kopieren
Zit ik me net te bedenken dat ik de hele zomer geen mug gezien heb, wat kom ik tegen op de trap, een mug
Alle reacties Link kopieren
* kruipt nu zelf maar in bed, want Gravin en Mocy zijn alweer weg *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven