Zin in kerst ...
zondag 19 september 2010 om 19:44
zondag 19 september 2010 om 19:47
Was vandaag wat folders aan het neuzen en zag er ook alweer kerstballen etc voorbij komen .... daar viel mijn mond wel van open - maar stiekem vind ik het wel heel erg leuk
!
Je eigen kerstboom is zooo leuk ! Ik weet nog heel goed dat ik voor het eerst in ons huis een kerstboom kon neerzetten en optuigen zoals ik dat wilde ... oh ... nostalgie hahaha !
Je eigen kerstboom is zooo leuk ! Ik weet nog heel goed dat ik voor het eerst in ons huis een kerstboom kon neerzetten en optuigen zoals ik dat wilde ... oh ... nostalgie hahaha !
zondag 19 september 2010 om 19:47
zondag 19 september 2010 om 19:51
Ik ga altijd helemaal los en tuig mijn hele woonkamer in kerstsfeer, maar met een kerstboom heb ik dan weer niets.
Al moet ik zeggen dat ik de kerstboom van mijn zus van vorig jaar, die vol hing met kerstballen uit de jaren 70 van onze overleden oma, wel erg leuk vond. Lekker nostalgisch al die foute kleuren.
Al moet ik zeggen dat ik de kerstboom van mijn zus van vorig jaar, die vol hing met kerstballen uit de jaren 70 van onze overleden oma, wel erg leuk vond. Lekker nostalgisch al die foute kleuren.
zondag 19 september 2010 om 19:57
Vorig jaar had ik mijn kerstboom al gezet voor ik op vakantie ging, zodat ik dat niet meer hoefde te doen als ik vermoeid en nog in tropische sferen thuis zou komen in december. Ik vertrok de eerste week van november.
Ik zet 'm rustig weer eind november. Ik vier namelijk geen christelijke kerst, maar voor mij staat de kerstboom voor midwinter om die donkere tijd van 't jaar wat gezelliger te maken.
Ik zet 'm rustig weer eind november. Ik vier namelijk geen christelijke kerst, maar voor mij staat de kerstboom voor midwinter om die donkere tijd van 't jaar wat gezelliger te maken.