Zin in kerst ...
zondag 19 september 2010 om 20:44
Wat bijzonder jahoor ! Kan me voorstellen dat je dan helemaal naar die tijd uitkijkt ... mijn moeder was 2e kerstdag van mij uitgerekent maar ik ben later geboren (nog meer drukte na oud en nieuw haha) .. en ik ben daar achteraf wel blij om , visite heeft dan tijd en zin om op verjaardagsvisite te komen enz, maar ik weet wel dat mijn moeder het heel bijzonder vond om op 26 dec uitgerekent te zijn !
Hier worden we ook bij schoonouders verwacht en bij mijn eiegen ouders , en die wonen ver weg wat het allemaal nog even net wat ingewikkelder maakt ....
Hier worden we ook bij schoonouders verwacht en bij mijn eiegen ouders , en die wonen ver weg wat het allemaal nog even net wat ingewikkelder maakt ....
anoniem_103115 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 22:41
Reden: wegens herkenbaarheid een beetje aangepast !
Reden: wegens herkenbaarheid een beetje aangepast !
% gewijzigd
zondag 19 september 2010 om 20:45
Quote elninjoo, 8 minuten geleden
Vind 't zo vreselijk om in de kou in 't donker naar m'n werk te moeten.
En ik vind het dan juist heerlijk om 'smorgens van werk thuis te komen en onder de wol te kruipen! Klinkt wat sadistisch maar ik geniet dan nog meer als ik al die mensen dan naar het werk zie gaan.
Vind 't zo vreselijk om in de kou in 't donker naar m'n werk te moeten.
En ik vind het dan juist heerlijk om 'smorgens van werk thuis te komen en onder de wol te kruipen! Klinkt wat sadistisch maar ik geniet dan nog meer als ik al die mensen dan naar het werk zie gaan.
zondag 19 september 2010 om 20:59
Ohhhh Kerstmis heerlijk.
Vanaf 6 december ga ik los. idd als önze "sint" weg is ben ik aan de beurt.
Complete metamorfose en nu de voorpret al.
Heerlijk om even helemal los te gaan met versieren en decoreren.
En kijken waar ik mijn nieuwe spullen neerzet.
1 "vrijwillige verplichtig" meer traditie dan verder lekker doen wat ik wil dus vooral genieten.
@truffers ben jij mij toevallig ik denk dat ik weet welke jij hebt,
Heb ook lataarntjes gekocht.
Mijn favo liedje little drummer boy en dan het liefst instrumentaal
groetjes trikky
Vanaf 6 december ga ik los. idd als önze "sint" weg is ben ik aan de beurt.
Complete metamorfose en nu de voorpret al.
Heerlijk om even helemal los te gaan met versieren en decoreren.
En kijken waar ik mijn nieuwe spullen neerzet.
1 "vrijwillige verplichtig" meer traditie dan verder lekker doen wat ik wil dus vooral genieten.
@truffers ben jij mij toevallig ik denk dat ik weet welke jij hebt,
Heb ook lataarntjes gekocht.
Mijn favo liedje little drummer boy en dan het liefst instrumentaal
groetjes trikky
anoniem_57290 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 21:36
Reden: vekeerde toetsen weer eens dubbel
Reden: vekeerde toetsen weer eens dubbel
% gewijzigd
zondag 19 september 2010 om 21:01
Lekker kerst!
Heb dit jaar hopelijk genoeg tijd om me helemaal in te leven, al weet ik niet zeker of we wel een boom kunnen huizen ivm de box die op de plek van de boom komt te staan.
Maar heerlijk, de sfeer eromheen, de drukte, de muziek, de warme chocomel met slagroom, het wegkruipen in je dikke winterjas met sjaal.. Je moet alleen niet perse iets willen/moeten kopen rond die tijd haha..
Heb dit jaar hopelijk genoeg tijd om me helemaal in te leven, al weet ik niet zeker of we wel een boom kunnen huizen ivm de box die op de plek van de boom komt te staan.
Maar heerlijk, de sfeer eromheen, de drukte, de muziek, de warme chocomel met slagroom, het wegkruipen in je dikke winterjas met sjaal.. Je moet alleen niet perse iets willen/moeten kopen rond die tijd haha..
zondag 19 september 2010 om 21:21
maandag 20 september 2010 om 10:50
maandag 20 september 2010 om 11:00
woensdag 6 oktober 2010 om 19:23
quote:Annelize schreef op 06 oktober 2010 @ 18:31:
Oooooh yes!! Hij is er weer!
The Christmas station!
"its the most wonderfull time of the year" Annelize, die is er het hele jaar (beken ik met het schaamrood op mijn kaken). Oke oke ik beken dat ik ongeveer elke dag ''feeeeeeeed the world let them know it's christmas time'' meebler...
Oooooh yes!! Hij is er weer!
The Christmas station!
"its the most wonderfull time of the year" Annelize, die is er het hele jaar (beken ik met het schaamrood op mijn kaken). Oke oke ik beken dat ik ongeveer elke dag ''feeeeeeeed the world let them know it's christmas time'' meebler...
donderdag 14 oktober 2010 om 21:32