Chips met .... smaak
maandag 20 september 2010 om 13:29
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
maandag 20 september 2010 om 14:20
Ik heb een fles Joppiesaus in de koelkast staan. Erg lekker, echt een aanrader. Eet ik bij patat, gebakken aardappeltjes en ook in combinatie met vissticks is het erg lekker.
Straks maar even naar AH om te zien of de nieuwe zakken chips al in de winkel liggen.
Zou jopi-chips hetzelfde zijn als Joppie dan?
Waarom hebben er al 19 mensen gestemd? Ze hebben de chips toch nog niet gegeten?
Straks maar even naar AH om te zien of de nieuwe zakken chips al in de winkel liggen.
Zou jopi-chips hetzelfde zijn als Joppie dan?
Waarom hebben er al 19 mensen gestemd? Ze hebben de chips toch nog niet gegeten?
maandag 20 september 2010 om 14:37
quote:Schoolkrijtje schreef op 20 september 2010 @ 14:18:
Cheddar red onion? Deze ligt hier in ierland dus gewoon in de schappen. Is dan niet van Lay's, maar van andere merkenha mijn supermarkt is maar klein en verkoopt niet alles, maar ik ben in ieder geval blij dat ik een smaak heb 'verzonnen' die ook dan daadwerkelijk te vreten is
Cheddar red onion? Deze ligt hier in ierland dus gewoon in de schappen. Is dan niet van Lay's, maar van andere merkenha mijn supermarkt is maar klein en verkoopt niet alles, maar ik ben in ieder geval blij dat ik een smaak heb 'verzonnen' die ook dan daadwerkelijk te vreten is
maandag 20 september 2010 om 14:51
quote:siesa schreef op 20 september 2010 @ 13:53:
Hmm heb ik het daartegen afgelegd?? Valt me tegen.. Vond mijn El Greco dan toch zo slecht nog niet (feta/olijven)!
Klinkt heel lekker! Wat jammer dat je niet gekozen bent.
Onze chips-fabrikant bekijkt, zeker weten, met welke smaak ze verwachten de hoogste verkoopcijers te halen.
Hmm heb ik het daartegen afgelegd?? Valt me tegen.. Vond mijn El Greco dan toch zo slecht nog niet (feta/olijven)!
Klinkt heel lekker! Wat jammer dat je niet gekozen bent.
Onze chips-fabrikant bekijkt, zeker weten, met welke smaak ze verwachten de hoogste verkoopcijers te halen.
maandag 20 september 2010 om 14:53
Nou dat Jopi of Joppie ding gaat het dus niet worden. Niemand die dat kent of in ieder geval de helft van Ned niet blijkbaar. Beetje dom van de jury om dan zon smaak uit te kiezen.
Ik vind geen van alle echt lekker klinken. Babi pangan op mijn chips? Gatver dat is toch goor. En fruit en chips vind ik ook geen combi dan eet ik liever zo een mango zonder als die koolhydraten erbij.
Nee erg teleurstellend.
Ik vind geen van alle echt lekker klinken. Babi pangan op mijn chips? Gatver dat is toch goor. En fruit en chips vind ik ook geen combi dan eet ik liever zo een mango zonder als die koolhydraten erbij.
Nee erg teleurstellend.
maandag 20 september 2010 om 15:08
Joppiesaus is absoluut niet gezelfde als de saus van de McD. Alleen de kleur komt overeen!
Joppiesaus is geel en er zit een heel fijngesnipperd uitje in. Het is een heerlijke saus, alleen jammer dat er zoveel chemische troep inzit.
De smaken vallen me tegen. Had wat spectaculairders verwacht. Ik eet echt zelden chips, maar ik ga deze smaken toch proberen, nieuwsgierig als ik ben
Joppiesaus is geel en er zit een heel fijngesnipperd uitje in. Het is een heerlijke saus, alleen jammer dat er zoveel chemische troep inzit.
De smaken vallen me tegen. Had wat spectaculairders verwacht. Ik eet echt zelden chips, maar ik ga deze smaken toch proberen, nieuwsgierig als ik ben
maandag 20 september 2010 om 15:13
Het is niet Patatje Jopie, maar Patatje Joppie!
Patatje Joppie smaakt naar kerrie en ui en is verschrikkelijk lekker! Dus allemaal stemmen op www.maakdesmaak.nl op Patatje Joppie!
Patatje Joppie smaakt naar kerrie en ui en is verschrikkelijk lekker! Dus allemaal stemmen op www.maakdesmaak.nl op Patatje Joppie!
maandag 20 september 2010 om 15:26
quote:JeanetteB schreef op 20 september 2010 @ 15:13:
Patatje Joppie smaakt naar kerrie en ui en is verschrikkelijk lekker! Dus allemaal stemmen op www.maakdesmaak.nl op Patatje Joppie!Eh, jij hebt aandelen?
Patatje Joppie smaakt naar kerrie en ui en is verschrikkelijk lekker! Dus allemaal stemmen op www.maakdesmaak.nl op Patatje Joppie!Eh, jij hebt aandelen?
maandag 20 september 2010 om 19:38
quote:Hightea schreef op 20 september 2010 @ 15:04:
Ik ken Joppiesaus, is dat trouwens van Joppie van het programma de bus?
Dat heb ik me nou ook altijd afgevraagd. Maar het zal wel niet.
Vandaag gekeken bij Ah, maar de nieuwe smaken liggen er nog niet. Ik zou als eerste de Joppie willen uitproberen.
Ik ken Joppiesaus, is dat trouwens van Joppie van het programma de bus?
Dat heb ik me nou ook altijd afgevraagd. Maar het zal wel niet.
Vandaag gekeken bij Ah, maar de nieuwe smaken liggen er nog niet. Ik zou als eerste de Joppie willen uitproberen.