Chips met .... smaak
maandag 20 september 2010 om 13:29
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
zaterdag 2 oktober 2010 om 21:35
zondag 3 oktober 2010 om 08:48
zondag 3 oktober 2010 om 11:25
Ik heb ze geproefd. Ronduit goor!
Babi Pangang vind ik het smerigst. Ik snap niet dat deze in de winkel ligt en dus van zoveel ideeën kan hebben gewonnen.
De andere twee heb ik meer dan vijf chipjes van gegeten, maar ook die vind ik niet lekker.
Ik vind het knap als er überhaupt een winnaar komt bij deze wedstrijd...
Babi Pangang vind ik het smerigst. Ik snap niet dat deze in de winkel ligt en dus van zoveel ideeën kan hebben gewonnen.
De andere twee heb ik meer dan vijf chipjes van gegeten, maar ook die vind ik niet lekker.
Ik vind het knap als er überhaupt een winnaar komt bij deze wedstrijd...
maandag 4 oktober 2010 om 16:18
quote:Starshine schreef op 04 oktober 2010 @ 00:34:
Croky Saté is ook lekker, maar daar sta ik inderdaad vrij alleen in.
Maar ja, ik vind de Lay's Ketchup ook lekker en de Pickels-smaak die ze ooit hadden (soort salt n vinegar) en Cream N chives.Volgens mij bestaan de pickels nog steeds. Heb laatst nog een zak gegeten. Gekocht bij de jumbo.
Croky Saté is ook lekker, maar daar sta ik inderdaad vrij alleen in.
Maar ja, ik vind de Lay's Ketchup ook lekker en de Pickels-smaak die ze ooit hadden (soort salt n vinegar) en Cream N chives.Volgens mij bestaan de pickels nog steeds. Heb laatst nog een zak gegeten. Gekocht bij de jumbo.