Chips met .... smaak

20-09-2010 13:29 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:

- babi pangang

- patatje jopi

- mango red chili

Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.

Welke smaak trekt jou het meest aan?

Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?

Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak

Mijn favoriet is ...

Totaal aantal stemmen: 108

babi pangang (8%)
patatje jopi (39%)
mango red chili (41%)
anders, namelijk ... (12%)
Dank voor de update. Ik houd het wel bij de mama mia's en sweet thai chili.
Oeh, ik heb de Babi Pangang net gekocht, maar lees hier dat ik 'm beter had kunnen laten liggen.

Smaken verschillen natuurlijk, dus ik ben erg benieuwd. Laat vanavond weten of ik lyrisch dan wel kokhalzend achter m'n laptop zit.
Hier ook uit Deventer, heeft alleen AH ze?
@Kuzu: geen idee. Ik ben nog niet bij andere supermarkten geweest. Heb ze gevonden bij de AH op de Vijfhoek.
Ik heb net de mango chili gekocht, die is best lekker. De babi pangang laat ik maar voor wat ie is.

En de joppie was bij mijn supermarkt UITVERKOCHT. Wat nu!
Ik vind 'm best te nassen hoor, die Babi Pangang!
Hier was de joppie vandaag ook uitverkocht. Van de andere smaken heb ik ze allebei maar meegenomen, anders kan ik er niet over meepraten

Vanavond weet ik meer.
quote:castorella schreef op 30 september 2010 @ 19:37:

En de joppie was bij mijn supermarkt UITVERKOCHT. Wat nu!Hier dus ook, ik denk dat dat wel wat zegt over wie er wint.
Volgende week bij C1000 4 zakken voor 2 euro.
Heb de drie smaken gekocht en geproefd. BabiPangang is te eten, maar niet erg lekker. MangoredChili is in het begin een beetje typisch, als je even dooreet is het wel lekker. PatatjeJoppie is wel lekker. Eet lekker door zeg maar. Maar ik heb bij geen van de smaken echt een Ohhhhhh-gevoel. Helaas.
quote:Blackdress schreef op 02 oktober 2010 @ 21:35:

Maar ik heb bij geen van de smaken echt een Ohhhhhh-gevoel. Helaas.Idem. Maar zo helaas vind ik dat niet. Moet nodig weer 'ns chips-minderen en 'n smaak die naar meer smaakt zou daar niet erg bij helpen.
Ik hou het wel bij de salt en vinegare en seasalt and crushed black pepper.
Ik vind de Croky Saté variant echt nog altijd de Chip der Chippen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Update (nee ik heb geen leven naast chips ). Joppie nog steeds een leeg schap in mijn supermarkt. Dus maar de babi pangang gekocht. Die gaat het hopelijk niet worden wat mij betreft.
Ik heb de mango red chilli geprobeerd. Na 10 chipjes had ik er genoeg van. Het is te zoetig vind ik. Nee, dat wordt hem niet.

Binnenkort eens vroeg naar de winkel voor de joppie.

Ik ga die Croky saté eens proberen.
Ik weet niet waar de Lays-werknemers Babi Pangang eten, maar bij mij smaakt het niet zoals die chips.

Vies is anders, maar het is gewoon geen babi pangang.

Patatje Joppie was okay, maar Mango-Chili vind ik de lekkerste.

De Nederlandse smaak kennende zal die het echter niet worden.
quote:Sam32 schreef op 03 oktober 2010 @ 07:53:

Ik ga die Croky saté eens proberen.Verwacht (gelukkig) geen pinda-smaak Sam, het smaakt naar satékruiden, bbq, mmmm
Ik vind die sate helemaal niet lekker. Ik verwachte juist wel pindasmaak, dat typeert voor mij sate. Van Croky lust ik weer wel de Bolgnaise.
Ik heb ze geproefd. Ronduit goor!

Babi Pangang vind ik het smerigst. Ik snap niet dat deze in de winkel ligt en dus van zoveel ideeën kan hebben gewonnen.

De andere twee heb ik meer dan vijf chipjes van gegeten, maar ook die vind ik niet lekker.

Ik vind het knap als er überhaupt een winnaar komt bij deze wedstrijd...
Croky Saté is ook lekker, maar daar sta ik inderdaad vrij alleen in.

Maar ja, ik vind de Lay's Ketchup ook lekker en de Pickels-smaak die ze ooit hadden (soort salt n vinegar) en Cream N chives.
Leuk om te zien hoe smaken toch verschillen.

Ik vind die Babi Pangang echt niet vies.

Maar al met al heb ik toch liever Pringles, Doritos en Hamka's. Véél lekkerder.
Die babi pangang smaakt inderdaad niet naar babi pangang maar meer naar het draadjesvlees van mijn oma met gekookte aardappels en sperziebonen. Gek genoeg.

En toch vind ik ze niet echt lekker..
quote:Starshine schreef op 04 oktober 2010 @ 00:34:

Croky Saté is ook lekker, maar daar sta ik inderdaad vrij alleen in.

Maar ja, ik vind de Lay's Ketchup ook lekker en de Pickels-smaak die ze ooit hadden (soort salt n vinegar) en Cream N chives.Volgens mij bestaan de pickels nog steeds. Heb laatst nog een zak gegeten. Gekocht bij de jumbo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven