Chips met .... smaak

20-09-2010 13:29 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:

- babi pangang

- patatje jopi

- mango red chili

Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.

Welke smaak trekt jou het meest aan?

Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?

Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak

Mijn favoriet is ...

Totaal aantal stemmen: 108

babi pangang (8%)
patatje jopi (39%)
mango red chili (41%)
anders, namelijk ... (12%)
Elninjoo ben ik ook benieuwd naar het zal wss een grote zak chips zijn
Ik had het meest briljante idee. Dat vind ik zelf dan, tenminste. Ik ga binnenkort kijken of ik het zelf kan maken.
quote:Christiane04 schreef op 20 september 2010 @ 19:47:

Ik had het meest briljante idee. Dat vind ik zelf dan, tenminste. Ik ga binnenkort kijken of ik het zelf kan maken.Je maakt mij nieuwsgierig Wil je het hier vertellen welke smaak jij in gedachten had?
Babi Pangang vind ik zo gek nog niet. Hier bij de Vreetchinees bestel je ook een patatje babi pangang, dus waarom geen chips met die smaak?

Joppie is toch echt wel heel bekend hoor, dus degene die zei dat het een onbekend iets is, moet ff onder de steen vandaan komen.

En die met mango lijkt me echt niet lekker.
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik heb alle 3 de smaken al geprobeerd! Ik was zondag bij Life4You en daar kreeg het publiek de 3 smaken mee naar huis!

Patatje Joppie was echt lekker en Babi Pangang vond ik vies!
Daar dacht ik afgelopen weekend aan, hoe het daarmee was! Nou, leuk om de smaken te weten.

Ga smaak Joppie proberen. En babi pangang.

Iemand hier toevallig die 1 van deze smaken heeft ingezonden? Zou wel leuk zijn! Er zei iemand toen in dat topic dat ze best veel smaken had ingestuurd.
quote:Hightea schreef op 20 september 2010 @ 20:21:

[...]

Je maakt mij nieuwsgierig Wil je het hier vertellen welke smaak jij in gedachten had?Avocado/knoflookpoeder/korianderblaadjessmaak.
Ik had tomaat-mozarella-pesto ingestuurd. Helaas....

Als ik hiervan moet kiezen dan denk ik dat de Jopi het lekkerst is. Ik ben wel benieuwd.
I choose happy!
Ze lijken me alledrie vies.

Doe mij maar lekker saai naturel
quote:elninjoo schreef op 20 september 2010 @ 19:45:

Weet iemand trouwens hoeveel gram er in 'n zak zit?

100 gram. De zakken zijn even lang als de normale zakken maar wel smaller.

Van de drie gekozen smaken spreekt mango chili mij het meeste aan. De andere twee lijken mij niet lekker.
quote:Tia Dalma schreef op 20 september 2010 @ 14:59:

[...]

O ja?? [afbeelding]

1,99 bij de Appie, ook te koop bij o.m. de Makro...

Joppiesaus leerde ik pas in het westen kennen! Maar de salt en vinegar van Kettle vind ik echt niet lekker! bah
Ik heb ze vandaag geproefd. De babi pangang is niet lekker. Mango-chili is lekker. Combinatie van zoet en kruidig. De Joppie is ook lekker. Daar blijf je van eten.
In welke regio zit jij? Hier (zuidwest Brabant) heb ik ze nog steeds niet gezien.
Ze lijken me alledrie nogal vies eerlijk gezegd.. Tomaat-mozzarella-pesto chips lijken me wél heel lekker!
quote:bambino schreef op 20 september 2010 @ 14:05:

[...]

Is idd heel erg vies

Vies??? Het is de enige chipssmaak die ik lekker vind.

Zal alvast maar wat zakken inslaan als iedereen het zo met elkaar eens is dat het niet lekker is
Het Viva forum is papaja.
In mijn supermarkt zijn ze er ook nog niet..
quote:elninjoo schreef op 23 september 2010 @ 20:04:

In welke regio zit jij? Hier (zuidwest Brabant) heb ik ze nog steeds niet gezien.Niet heel relevant aangezien deze chips pas op 4 oktober in de supermarkt ligt. Laten we het erop houden dat ik via via de chips heb kunnen bemachtigen.
Ik was net bij 'n AH en daar hadden ze alleen de smaak mango/chili nog. Die is dus blijkbaar 't minst populair aangezien die anderen al op waren. Ik vind 'm redelijk smaken, maar niet voor herhaling vatbaar. Hoop dat Joppie snel verkrijgbaar wordt.
Net even naar de AH in de plaats waar ik werk geweest en daar zijn wel alle smaken voorradig. Heb nu dus ook de Joppie en Babipangang in mijn bezit. Zoals ik al dacht vind ik de Joppie 't lekkerst, maar evengoed niet super bijzonder. Babi vind ik viezer dan de mango/chili. Lijkt wel of ze bij Lays Nederland niet zo heel goed in smaakjes zijn. Heb in Thailand wel 'ns smaken van Lays geproefd waar je je vingers bij op at. Die hadden ook gewoon 3 smaaksensaties in één hap.
Als ik in het buitenland ben vind ik het ook altijd leuk om de bijzondere chips smaken te proberen.

In thailand bijv. seaweed, ik dacht dat moet heel vies zijn..maar was lekker! Jammer dat het in nederland toch een beetje standaard blijft.

Ik ga zo nog maar eens kijken of de Joppie al verkrijgbaar is bij mijn supermarkt.
De babipangang was echt té goor. Dacht vanochtend nog dat mijn smaak beinvloed was door het vroege tijdstip en 't feit dat ik al ontbeten had, maar nu ik net nog 'n paar chipjes probeerde vond ik het nog steeds smerig en de zak ligt nu in de vuilnisbak.

Joppie krijgt mijn stem.
Inmiddels zijn de maak de smaak chips ook bij de (voor mij) dichtsbijzijnde AH in Deventer te krijgen. Dus gelijk even alle varianten gekocht. Vanavond maar eens proberen

Zakken van 100 gram inderdaad, ze zijn ¤ 0,65 per zak. Ze lagen overigens ergens helemaal onderin bij de chips en maar een klein vak dus het was even zoeken.
Oh ik ga ook even kijken bij AH (ik woon ook in Deventer).
Ik ga dus niet proeven, kreeg al het heen en weer bij het lezen van de smaken.

Vooruit Mango Chilli zou ik proberen in zo'n zakje van 25 gram. Babi Pangang, iekssss en Joppie moet ik ook niet. Vind dat over de frietjes ook al geen succes.

Vind het zoals al genoemd werd ook weinig creatieve smaken.
In de grenswinkels verkopen ze chips met ´patat-met-mayo´-smaak. Die is best lekker moet ik zeggen. De joppie vind ik tegenvallen, de anderen begin ik maar niet aan...
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven