Chips met .... smaak

20-09-2010 13:29 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:

- babi pangang

- patatje jopi

- mango red chili

Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.

Welke smaak trekt jou het meest aan?

Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?

Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak

Mijn favoriet is ...

Totaal aantal stemmen: 108

babi pangang (8%)
patatje jopi (39%)
mango red chili (41%)
anders, namelijk ... (12%)
Patatje jopi??? nou, nee.

Ik heb het niet ingestuurd, maar chips met satésmaak lijkt me wel wat!

Van de drie genoemde lijkt mango red chili me wel lekker. is vast ook goed te combineren met dat sap van royal club. (kan ff niet op de naam komen.)

anoniem_20318 wijzigde dit bericht op 20-09-2010 13:32
Reden: deze dus
% gewijzigd
anders, nl Chips met mosterdsmaak...er is al een topic over
Waar zijn ze te koop? Heb ze nog niet gezien bij Spar, Jumbo en AH.
Nou dan die mango maar..

Ik had zelf speculays bedacht, heel orgineel.. not
@twijfelmeid

Koop dan kroepoek met satésmaak, lijkt me hetzelfde als chips eigenlijk
Bitterballen leek me ook lekker.

Patatje joppie ga ik proberen.
@twijfelmeid Croky heeft chip met satesmaak. Maar ik vind hem niet lekker.

Wat voor smaak is patatje jopi?

Chili vind ik altijd goed!
Ik ben vooral benieuwd naar patat met joppie smaak, vind joppiesaus namelijk wel lekker.

Maar WAAR zijn ze in godsnaam te koop?
Oh, ik loop weer enorm achter op chipsgebied lees ik...ik heb die met satésmaak nog nooit gezien!
Babi Pangang natuurlijk want die heeft mijn chipsverslaafde vriendin bedacht met haar vriend!!!
Volg je hart. Dat klopt.
joppie saus ken ik wel, vind ik lekker. Croky saté kun je o.a. bij Deen en Dekamarkt kopen.

Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.
Ik heb gister nog babi pangang gegeten.. Ik hou dr van .

Alleen in chips smaak weet ik het niet, je hebt ook die japanse terriaky maar daar ging ik van over me riggel!
Pink, echt? Heb je hem al geproefd? Het klinkt mij namelijk heel erg vies in de oren (sorry sorry)
quote:troetelbeertje30 schreef op 20 september 2010 @ 13:39:

joppie saus ken ik wel, vind ik lekker. Croky saté kun je o.a. bij Deen en Dekamarkt kopen.

Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Hoe kan je nou stemmen als je het niet kunt proeven?
Ik vind mango red chili eigenlijk niet zo orgineel..ik denk dat ik ga stemmen op patatje joppie.

Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Herstel, ik zie op de site dat ze WEL in de winkel liggen.
Ik heb ze nog geen van allen geprobeerd,maar babi pangang lijkt mij het smerigst.

De smaken zijn een beetje teleurstellend. Ik had iets originelers bedacht.

Hierboven wordt Speculays genoemd. Die had ik wel willen zien in de winkel.

Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Hoe kun je nu stemmen wanneer je ze nog niet kunt proeven? Beetje omgekeerde wereld lijkt me. Mij lijken chips met 'n vruchtensmaak bijv. niet lekker, maar misschien zijn die mangochips in 't echt wel de lekkerste van de 3.
De 3 finale smaken zijn inmiddels echt gemaakt en stromen vanaf 20 september 2010 de markt in zodat ze in oktober overal in de supermarkt liggen.
Ik ben een 'chipsfan' dus ik ga ze gewoon alledrie proberen.
quote:troetelbeertje30 schreef op 20 september 2010 @ 13:34:

@twijfelmeid Croky heeft chip met satesmaak. Maar ik vind hem niet lekker.

Wat voor smaak is patatje jopi?

Chili vind ik altijd goed!Ik werd heel erg misselijk van die satésmaak. Die komt er bij mij dus echt nooit maar dan ook nooit meer in
quote:troetelbeertje30 schreef op 20 september 2010 @ 13:49:

Ik ben een 'chipsfan' dus ik ga ze gewoon alledrie proberen.Ik ook! Zodra ik ze ergens in 'n winkel zie liggen dan neem ik ze alle 3 mee en ga ze uitgebreid testen.
Ik vind trouwens chips met aparte smaken maar lekker voor 1x meestal heb ik er zo'n rare nasmaak van.
Hmm heb ik het daartegen afgelegd?? Valt me tegen.. Vond mijn El Greco dan toch zo slecht nog niet (feta/olijven)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven