Chips met .... smaak
maandag 20 september 2010 om 13:29
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
maandag 20 september 2010 om 13:31
Patatje jopi??? nou, nee.
Ik heb het niet ingestuurd, maar chips met satésmaak lijkt me wel wat!
Van de drie genoemde lijkt mango red chili me wel lekker. is vast ook goed te combineren met dat sap van royal club. (kan ff niet op de naam komen.)
Ik heb het niet ingestuurd, maar chips met satésmaak lijkt me wel wat!
Van de drie genoemde lijkt mango red chili me wel lekker. is vast ook goed te combineren met dat sap van royal club. (kan ff niet op de naam komen.)
anoniem_20318 wijzigde dit bericht op 20-09-2010 13:32
Reden: deze dus
Reden: deze dus
% gewijzigd
maandag 20 september 2010 om 13:41
quote:troetelbeertje30 schreef op 20 september 2010 @ 13:39:
joppie saus ken ik wel, vind ik lekker. Croky saté kun je o.a. bij Deen en Dekamarkt kopen.
Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Hoe kan je nou stemmen als je het niet kunt proeven?
joppie saus ken ik wel, vind ik lekker. Croky saté kun je o.a. bij Deen en Dekamarkt kopen.
Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Hoe kan je nou stemmen als je het niet kunt proeven?
maandag 20 september 2010 om 13:44
Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Herstel, ik zie op de site dat ze WEL in de winkel liggen.
Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Herstel, ik zie op de site dat ze WEL in de winkel liggen.
maandag 20 september 2010 om 13:47
Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Hoe kun je nu stemmen wanneer je ze nog niet kunt proeven? Beetje omgekeerde wereld lijkt me. Mij lijken chips met 'n vruchtensmaak bijv. niet lekker, maar misschien zijn die mangochips in 't echt wel de lekkerste van de 3.
Ze zijn nog niet te koop. Je kunt nu stemmen op jouw favoriete smaak. De winnende smaak zal denk ik bij de meeste supermarkten te koop zijn.Hoe kun je nu stemmen wanneer je ze nog niet kunt proeven? Beetje omgekeerde wereld lijkt me. Mij lijken chips met 'n vruchtensmaak bijv. niet lekker, maar misschien zijn die mangochips in 't echt wel de lekkerste van de 3.
maandag 20 september 2010 om 13:50
quote:troetelbeertje30 schreef op 20 september 2010 @ 13:34:
@twijfelmeid Croky heeft chip met satesmaak. Maar ik vind hem niet lekker.
Wat voor smaak is patatje jopi?
Chili vind ik altijd goed!Ik werd heel erg misselijk van die satésmaak. Die komt er bij mij dus echt nooit maar dan ook nooit meer in
@twijfelmeid Croky heeft chip met satesmaak. Maar ik vind hem niet lekker.
Wat voor smaak is patatje jopi?
Chili vind ik altijd goed!Ik werd heel erg misselijk van die satésmaak. Die komt er bij mij dus echt nooit maar dan ook nooit meer in