Chips met .... smaak
maandag 20 september 2010 om 13:29
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
zondag 31 oktober 2010 om 09:48
Inmiddels heb ik ook Babi Pangang geproefd. Echt zo ranzig. Het smaakt zoals de smaak in je mond als je 's ochtends wakker wordt nadat je die nacht te lang hebt doorgehaald en om af te sluiten nog een durum met knoflooksaus hebt gehaald. Heel erg vies.
Vriend vond het wel gaan. Die vond het echt chips voor als je brak bent.
Mango Chili heb ik nog steeds niet geprobeerd, Joppie was zoals gezegd lekker! Die zijn hier bij de C1000 ook constant uitverkocht.
Vriend vond het wel gaan. Die vond het echt chips voor als je brak bent.
Mango Chili heb ik nog steeds niet geprobeerd, Joppie was zoals gezegd lekker! Die zijn hier bij de C1000 ook constant uitverkocht.
I choose happy!
zondag 31 oktober 2010 om 09:58
woensdag 3 november 2010 om 17:56
quote:Starshine schreef op 04 oktober 2010 @ 00:34:
Croky Saté is ook lekker, maar daar sta ik inderdaad vrij alleen in.
Maar ja, ik vind de Lay's Ketchup ook lekker en de Pickels-smaak die ze ooit hadden (soort salt n vinegar) en Cream N chives.
Mmm... Augurkenchips. Zo lekker. Maar het allerliefst heb ik gewoon paprikachips. En het feit dat ik die hier niet kan krijgen (want: buitenland) maakt dat ik het nog meer mis.
Ik vind trouwens geen van de smaken ontzettend vernieuwend klinken.
Croky Saté is ook lekker, maar daar sta ik inderdaad vrij alleen in.
Maar ja, ik vind de Lay's Ketchup ook lekker en de Pickels-smaak die ze ooit hadden (soort salt n vinegar) en Cream N chives.
Mmm... Augurkenchips. Zo lekker. Maar het allerliefst heb ik gewoon paprikachips. En het feit dat ik die hier niet kan krijgen (want: buitenland) maakt dat ik het nog meer mis.
Ik vind trouwens geen van de smaken ontzettend vernieuwend klinken.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
woensdag 3 november 2010 om 23:42
quote:Xander68 schreef op 31 oktober 2010 @ 09:58:
Aan de Babi Pangang en Mango Red Chilli ga ik me niet wagen, omdat ik van iedereen hoor dat die echt niet lekker zijn.
Inmiddels Patatje Joppie geproefd...die is wel lekker, maar om nu te zeggen: "wauwwww!, supppperlekkkerrr!", nou nee.....zo bijzonder is het nou ook weer niet....
Mango-red chili gewoon gaan proeven hoor. Ik vind hem namelijk wel lekker.
Babi pangang vind ik trouwens ook niet vies, maar het smaakt gewoon niet naar babi pangang.
Aan de Babi Pangang en Mango Red Chilli ga ik me niet wagen, omdat ik van iedereen hoor dat die echt niet lekker zijn.
Inmiddels Patatje Joppie geproefd...die is wel lekker, maar om nu te zeggen: "wauwwww!, supppperlekkkerrr!", nou nee.....zo bijzonder is het nou ook weer niet....
Mango-red chili gewoon gaan proeven hoor. Ik vind hem namelijk wel lekker.
Babi pangang vind ik trouwens ook niet vies, maar het smaakt gewoon niet naar babi pangang.
dinsdag 16 november 2010 om 19:57
Ik moest éven in de Hema zijn, voor een huishoudelijk artikel, kan me weer niet inhouden, loop richting de Chips-etage en wat zie ik daar; Premium Authentic chips met Sweet Chili. Nou mán, had ik het maar nooit ontdekt. Waarom doe ik ook in gódsnaam aan huishoudelijke artikelen??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 16 november 2010 om 21:04
De babi pangangchips smaakt zoals juspoeder ruikt. Ik heb een test gedaan met mijn vriend, éérst het één, toen het ander onder z'n neus gehouden. Hij kon niet raden wat, wat was.
Patatje joppiechips is wel oke, maar niet WAUW. De mango red chili heb ik niet getest wegens een aversie tegen de combi zoet/zout.
Al met al klinkt die smoke-chips uit de USA van Elninjoo nog het lekkerst!
Trouwens, Sensations Ovenroasted Chicken Tyme vind ik ook een erg lekkere, maar deze is er (niet vaak) meer.
Patatje joppiechips is wel oke, maar niet WAUW. De mango red chili heb ik niet getest wegens een aversie tegen de combi zoet/zout.
Al met al klinkt die smoke-chips uit de USA van Elninjoo nog het lekkerst!
Trouwens, Sensations Ovenroasted Chicken Tyme vind ik ook een erg lekkere, maar deze is er (niet vaak) meer.
dinsdag 16 november 2010 om 21:30
Ik las hier goede verhalen over Salt&Vinegar, dus ik filmpje, cola en die chips gehaald en me heerlijk gesetteld oip de bank..en Vieeesss joh! Gatver! Ik heb de hele tijd gebaald haha.
Over vieze chips gesproken ik vind die Lays Ketchup ook vies. Volgens mij kan je dan nog beter een fles Heinz Ketchup direct aan je mond zetten.
Over vieze chips gesproken ik vind die Lays Ketchup ook vies. Volgens mij kan je dan nog beter een fles Heinz Ketchup direct aan je mond zetten.
woensdag 17 november 2010 om 11:52
quote:Primabella schreef op 16 november 2010 @ 21:30:
Ik las hier goede verhalen over Salt&Vinegar, dus ik filmpje, cola en die chips gehaald en me heerlijk gesetteld oip de bank..en Vieeesss joh! Gatver! Ik heb de hele tijd gebaald haha.
Over vieze chips gesproken ik vind die Lays Ketchup ook vies. Volgens mij kan je dan nog beter een fles Heinz Ketchup direct aan je mond zetten.Die is inderdaad niet te (vr)eten. Doe mij maar een zak naturel met een lekkere dipsaus.
Over vieze chips gesproken ik vind die Lays Ketchup ook vies. Volgens mij kan je dan nog beter een fles Heinz Ketchup direct aan je mond zetten.Die is inderdaad niet te (vr)eten. Doe mij maar een zak naturel met een lekkere dipsaus.