Chips met .... smaak

20-09-2010 13:29 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:

- babi pangang

- patatje jopi

- mango red chili

Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.

Welke smaak trekt jou het meest aan?

Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?

Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak

Mijn favoriet is ...

Totaal aantal stemmen: 108

babi pangang (8%)
patatje jopi (39%)
mango red chili (41%)
anders, namelijk ... (12%)
babi pangang vind ik ronduit goor, het smaakt zoals kattenvoer ruikt !

patatje joppie vind ik heerlijk, en de mango red chilli moet ik nog proberen.
quote:Lizzl schreef op 20 oktober 2010 @ 06:47:

Wat is Patatje Jopi? Joppie is een nieuwe saus die je kan kopen bij de meeste snackbars. Er zitten uitjes in maar ook kerrie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Inmiddels heb ik ook Babi Pangang geproefd. Echt zo ranzig. Het smaakt zoals de smaak in je mond als je 's ochtends wakker wordt nadat je die nacht te lang hebt doorgehaald en om af te sluiten nog een durum met knoflooksaus hebt gehaald. Heel erg vies.

Vriend vond het wel gaan. Die vond het echt chips voor als je brak bent.

Mango Chili heb ik nog steeds niet geprobeerd, Joppie was zoals gezegd lekker! Die zijn hier bij de C1000 ook constant uitverkocht.
I choose happy!
Alle 3 geproeft inmiddels.

Patatje joppie is helemaal toppie!

Mang red chili vind ik ok en Babi Pangang vind ik vies.
Hier is ook de Joppie variant het populairst.

Babi Pangang vond ik dus echt niet lekker!

Die zie ik eigenlijk als enige hier nog in de supermarkt liggen, de andere twee zijn weg....
Aan de Babi Pangang en Mango Red Chilli ga ik me niet wagen, omdat ik van iedereen hoor dat die echt niet lekker zijn.

Inmiddels Patatje Joppie geproefd...die is wel lekker, maar om nu te zeggen: "wauwwww!, supppperlekkkerrr!", nou nee.....zo bijzonder is het nou ook weer niet....
Mango Red Chili geproefd.

Je moet er even aan wennen maar ik vind het wel lekker!

Maar ik ben ook geen echte chips-eter!
Deze week zijn ze in de aanbieding bij AH. Ik heb de laatste 2 zakken joppi nog net kunnen pakken. Er laggen nog enorm veel zakken babi pangang waar niemand naar omkeek.

Tot wanneer loopt deze actie eigenlijk?
quote:Starshine schreef op 04 oktober 2010 @ 00:34:

Croky Saté is ook lekker, maar daar sta ik inderdaad vrij alleen in.

Maar ja, ik vind de Lay's Ketchup ook lekker en de Pickels-smaak die ze ooit hadden (soort salt n vinegar) en Cream N chives.

Mmm... Augurkenchips. Zo lekker. Maar het allerliefst heb ik gewoon paprikachips. En het feit dat ik die hier niet kan krijgen (want: buitenland) maakt dat ik het nog meer mis.

Ik vind trouwens geen van de smaken ontzettend vernieuwend klinken.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Xander68 schreef op 31 oktober 2010 @ 09:58:

Aan de Babi Pangang en Mango Red Chilli ga ik me niet wagen, omdat ik van iedereen hoor dat die echt niet lekker zijn.

Inmiddels Patatje Joppie geproefd...die is wel lekker, maar om nu te zeggen: "wauwwww!, supppperlekkkerrr!", nou nee.....zo bijzonder is het nou ook weer niet....

Mango-red chili gewoon gaan proeven hoor. Ik vind hem namelijk wel lekker.

Babi pangang vind ik trouwens ook niet vies, maar het smaakt gewoon niet naar babi pangang.
Al twee weken op zoek naar de Joppie-variant, maar overal kom ik alleen de BP en MRC tegen en is de Joppie op(pie)

Is ie dan echt zó populair??
Mango red chili it is!!! Deze week vier zakken gekocht bij Appie, hij is lekker

Pataje Joppie mag weg, net als die Babi Pangang.
Ik had geluk dat de vakken net weer gevuld werden, heb dus ook eindelijk de joppie kunnen proeven. Ach hij was best lekker maar niet echt heel bijzonder. Vond em ook veel weg hebben van de cheese onion chips.
Ik moest éven in de Hema zijn, voor een huishoudelijk artikel, kan me weer niet inhouden, loop richting de Chips-etage en wat zie ik daar; Premium Authentic chips met Sweet Chili. Nou mán, had ik het maar nooit ontdekt. Waarom doe ik ook in gódsnaam aan huishoudelijke artikelen??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
De babi pangangchips smaakt zoals juspoeder ruikt. Ik heb een test gedaan met mijn vriend, éérst het één, toen het ander onder z'n neus gehouden. Hij kon niet raden wat, wat was.

Patatje joppiechips is wel oke, maar niet WAUW. De mango red chili heb ik niet getest wegens een aversie tegen de combi zoet/zout.

Al met al klinkt die smoke-chips uit de USA van Elninjoo nog het lekkerst!

Trouwens, Sensations Ovenroasted Chicken Tyme vind ik ook een erg lekkere, maar deze is er (niet vaak) meer.
Ik las hier goede verhalen over Salt&Vinegar, dus ik filmpje, cola en die chips gehaald en me heerlijk gesetteld oip de bank..en Vieeesss joh! Gatver! Ik heb de hele tijd gebaald haha.

Over vieze chips gesproken ik vind die Lays Ketchup ook vies. Volgens mij kan je dan nog beter een fles Heinz Ketchup direct aan je mond zetten.
Hahaha ik snap ook niet dat mensen Salt&Vinegarchips lusten.
Als joppie wint, ligt de commercial voor de hand... Ik voorspel een glansrol voor Inge de Bruijn....
quote:Primabella schreef op 16 november 2010 @ 21:30:

Ik las hier goede verhalen over Salt&Vinegar, dus ik filmpje, cola en die chips gehaald en me heerlijk gesetteld oip de bank..en Vieeesss joh! Gatver! Ik heb de hele tijd gebaald haha.

Over vieze chips gesproken ik vind die Lays Ketchup ook vies. Volgens mij kan je dan nog beter een fles Heinz Ketchup direct aan je mond zetten.Die is inderdaad niet te (vr)eten. Doe mij maar een zak naturel met een lekkere dipsaus.
De winnaar van de Maak de Smaak actie is met 72% van de stemmen geworden: Patatje Joppie.
Was trouwens al een paar dagen bekend, maar ik las het nu pas
Patatje Joppie, dat zat er dik in, ik heb heel wat zakken daarvan opge(v)eten mmmmmjammm !
Patatje Joppie lijkt toch veel te veel op Croky Speciaal? Jammer dat er niet een zich echt onderscheidende smaak heeft gewonnen. Haring met uitjes ofzo.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven