* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
maandag 20 september 2010 om 18:40
Helemaal leuk vindt hij het helaas niet, maar ik heb het idee dat dat het nieuwe is. Hij zegt bijvoorbeeld dat hij geen vriendjes heeft, toch zie ik hem steeds vrolijk samenspelen met een vast groepje kinderen. Een jongetje heeft vandaag zelfs gevraagd of ze vriendjes zouden zijn, maar Miniman durfde niet te antwoorden. Op moppermomenten geeft hij aan dat hij de vriendjes van zijn oude school mist. Da's raar, want hij had geen echte vriendjes op school in Nederland en speelde er zo vaak alleen dat we ons zorgen begonnen te maken.
maandag 20 september 2010 om 19:18
Rijst-linzensalade (voor vier personen, half uurtje werk)
Ingrediënten
Dressing
• 1 fijngehakte teen knof
• 2 lepels gehakte munt
• 2 dl olijfolie
• 3 eetlepels balsamico (en/of citroensap)
Salade
• 2 tomaten, in blokjes
• 2 handen rucola of andere pittige sla
• geroosterde pijnboompitjes
• feta
• zout en peper
• 200 g rijst of zilvervliesrijst
• 100 g groene of rode linzen
• 1 gesnipperde (rode) ui
Bereiding
Kook rijst en de linzen apart gaar, giet ze af en meng ze door elkaar. Roer de ingredienten voor de dressing ook door elkaar en voeg deze bij het rijstmengsel. Ui, tomaten en sla erbij doen en op smaak brengen met zout, peper, pijnboompitten.
Ik kwak er meestal ook nog wat yoghurt en zwarte olijven door, maar da's omdat ik niet zo recept vast ben. Valt me nu ik het recept weer opduik ineens op dat dat er niet in hoort
Ingrediënten
Dressing
• 1 fijngehakte teen knof
• 2 lepels gehakte munt
• 2 dl olijfolie
• 3 eetlepels balsamico (en/of citroensap)
Salade
• 2 tomaten, in blokjes
• 2 handen rucola of andere pittige sla
• geroosterde pijnboompitjes
• feta
• zout en peper
• 200 g rijst of zilvervliesrijst
• 100 g groene of rode linzen
• 1 gesnipperde (rode) ui
Bereiding
Kook rijst en de linzen apart gaar, giet ze af en meng ze door elkaar. Roer de ingredienten voor de dressing ook door elkaar en voeg deze bij het rijstmengsel. Ui, tomaten en sla erbij doen en op smaak brengen met zout, peper, pijnboompitten.
Ik kwak er meestal ook nog wat yoghurt en zwarte olijven door, maar da's omdat ik niet zo recept vast ben. Valt me nu ik het recept weer opduik ineens op dat dat er niet in hoort
dinsdag 21 september 2010 om 20:13
Ja hè? Nou, ik blijf gewoon elke dag even langskomen hoor.
Eindelijk eens een leuke Weekup hiernaast
Ik ga Miniman snel achter de pc laten. Hij komt net uit het badje (het is 30 graden) en heeft nog 15 minuten voor we de deur uitmoeten om de meiden te halen. Zal wel een drama worden als hij eraf moet zometeen ...
Eindelijk eens een leuke Weekup hiernaast
Ik ga Miniman snel achter de pc laten. Hij komt net uit het badje (het is 30 graden) en heeft nog 15 minuten voor we de deur uitmoeten om de meiden te halen. Zal wel een drama worden als hij eraf moet zometeen ...
woensdag 22 september 2010 om 15:40
Hooooi,
Ik lees jullie nog steeds hoor. Maar kan niet zo lang achter de pc zitten dus posten doe ik eigenlijk niet.
Breng veeeeeel minder tijd achter de pc door
Gaat heel langzaam aan wat beter, hoop dat het zo door blijft zetten en dan ben ik hier weer regelmatig te vinden.
Dikke knuf voor iedereen!!
Ik lees jullie nog steeds hoor. Maar kan niet zo lang achter de pc zitten dus posten doe ik eigenlijk niet.
Breng veeeeeel minder tijd achter de pc door
Gaat heel langzaam aan wat beter, hoop dat het zo door blijft zetten en dan ben ik hier weer regelmatig te vinden.
Dikke knuf voor iedereen!!