Chips met .... smaak
maandag 20 september 2010 om 13:29
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
maandag 20 september 2010 om 20:21
maandag 20 september 2010 om 21:09
Babi Pangang vind ik zo gek nog niet. Hier bij de Vreetchinees bestel je ook een patatje babi pangang, dus waarom geen chips met die smaak?
Joppie is toch echt wel heel bekend hoor, dus degene die zei dat het een onbekend iets is, moet ff onder de steen vandaan komen.
En die met mango lijkt me echt niet lekker.
Joppie is toch echt wel heel bekend hoor, dus degene die zei dat het een onbekend iets is, moet ff onder de steen vandaan komen.
En die met mango lijkt me echt niet lekker.
Ik krijg er een punthoofd van!
dinsdag 21 september 2010 om 08:00
woensdag 22 september 2010 om 22:21
donderdag 23 september 2010 om 17:00
donderdag 23 september 2010 om 20:35
zaterdag 25 september 2010 om 15:36
woensdag 29 september 2010 om 08:38
Net even naar de AH in de plaats waar ik werk geweest en daar zijn wel alle smaken voorradig. Heb nu dus ook de Joppie en Babipangang in mijn bezit. Zoals ik al dacht vind ik de Joppie 't lekkerst, maar evengoed niet super bijzonder. Babi vind ik viezer dan de mango/chili. Lijkt wel of ze bij Lays Nederland niet zo heel goed in smaakjes zijn. Heb in Thailand wel 'ns smaken van Lays geproefd waar je je vingers bij op at. Die hadden ook gewoon 3 smaaksensaties in één hap.
woensdag 29 september 2010 om 15:40
Als ik in het buitenland ben vind ik het ook altijd leuk om de bijzondere chips smaken te proberen.
In thailand bijv. seaweed, ik dacht dat moet heel vies zijn..maar was lekker! Jammer dat het in nederland toch een beetje standaard blijft.
Ik ga zo nog maar eens kijken of de Joppie al verkrijgbaar is bij mijn supermarkt.
In thailand bijv. seaweed, ik dacht dat moet heel vies zijn..maar was lekker! Jammer dat het in nederland toch een beetje standaard blijft.
Ik ga zo nog maar eens kijken of de Joppie al verkrijgbaar is bij mijn supermarkt.
woensdag 29 september 2010 om 17:38
woensdag 29 september 2010 om 18:41
Inmiddels zijn de maak de smaak chips ook bij de (voor mij) dichtsbijzijnde AH in Deventer te krijgen. Dus gelijk even alle varianten gekocht. Vanavond maar eens proberen
Zakken van 100 gram inderdaad, ze zijn ¤ 0,65 per zak. Ze lagen overigens ergens helemaal onderin bij de chips en maar een klein vak dus het was even zoeken.
Zakken van 100 gram inderdaad, ze zijn ¤ 0,65 per zak. Ze lagen overigens ergens helemaal onderin bij de chips en maar een klein vak dus het was even zoeken.
woensdag 29 september 2010 om 18:55