Entertainment alle pijlers

Nu nog een man....

08-08-2010 21:33 1106 berichten
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kon helaas niet meeschrijven maar heb het programma wel gezien... De keuzes van de dames waren natuurlijk overduidelijk.

Toen Nicole moest kiezen tussen Mike en Elwin viel het me wel op dat ze als een vent stond... benen bijna 80 cm uit elkaar......

Enne, Jenifer kun je uittekenen in die witte broek zeg!

Dat het nu ook uit is tussen René en Aranka verbaasd me niets. Ze hadden beide geen oprechte intenties.

Ik kan maar een conclusie trekken, blij dat ik nee gezegd heb toen ik voor dit programma gevraagd werd!
Hebben jullie dit al gezien??
Wat een aanfluiting zèg zondag. Mike van Nicole die zegt verliefd te zijn, Melissa leren kennen e.d. en terug in Nederland is dat gevoel ineens weg... ik snap er niks van. Dan kon hij wel heel goed toneel spelen met zijn verleidingskunsten..En dan Nicole die vol overtuiging voor hem had gekozen en die arme Elwin die zielig keek hoe zij elkaar aan het zoenen waren..Als ze het over mocht doen had ze wellicht wel Elwin gekozen, wat een lieverd is dat,,

Jenifer die ook vlinders in de buik heeft, verliefd is op Mike en dat dat ook opeens over is. Die arme Mike ook, die was helemaal gek op haar, kon je echt zien, wat hij ook zei, als zij van gedachten verandert, sta ik zo bij haar op de stoep...

Rene, ook zogezegd verliefd op Aranka. Ik lees hier en op de site van Net5 dat hij het na 4 maanden uitgemaakt had, vind ik ook raar, volgens mij vond Aranka hem wel heel erg leuk.

Op naar seizoen 3!!!
It's 5 o'clock somewhere
Volgens mij was het Mike van Nicole puur om de competitie te doen. Hij kon het gewoon niet hebben dat hij niet de enige was, en moest en zou haar krijgen. Zo kwam het op mij in ieder geval over. Ik vond het al die tijd een enorme griezel, en denk dat Nicole veel beter af is zonder hem.

En ik begrijp niet dat Jenifer en Mike 'gewoon' vrienden kunnen zijn, terwijl Mike gewoon toegeeft nog verliefd op haar te zijn. Het lijkt me voor hem verschrikkelijk moeilijk om dan vriendschappelijk met haar om te gaan. In z'n hart wil hij toch meer.
...
Huh???
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven