vreemd sms

20-09-2010 21:11 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet met wie ik dit moet bespreken.... Dus ik hoop op advies van jullie....

Ik ben nu 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend. Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is. Onze relatie is heel goed en we hebben bijna nooit ruzie (natuurlijk wel eens :P Maar dat is gezond!). We hebben samenwoon plannen en zijn dit weekend zelfs al gaan kijken wat voor meubels we mooi vinden.

De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).

Mijn vriend en ik hebben beide eigenlijk geen echte vrienden... en ons leventje bestaat eigenlijk alleen uit elkaar.

Mijn vriend is het type dat het leuk vind om geadoreert te worden (denk ik!). Hij vind het leuk om te horen dat hij knap is, dat een ander hem niet verdient, dat hij zo geweldig is.... Hij is ook redelijk een charmeur.... Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij). Hij is ook het type dat vroeger veel met meiden van internet afsprak, zo heb ik hem ook leren kennen....

Nu ben ik een heel onzeker persoon.... Heb door verschillende ervaringen in mijn leven de vervelende eigenschap gekregen om overal iets achter te zoeken en mensen heel moeilijk te vertrouwen. Ik zou mijn vriend mijn leven toevertrouwen, maar met meiden vind ik het erg moeilijk!

Nu wilde ik laatst zijn mobiel lenen om even het weer te checken en toen ik langs zijn smsjes kwam (is een tabblad) reageerde hij nogal paniekerig.... Dit zette mij aan het denken... Waarom was dat? Heeft hij geheimen voor mij?

Nu moest ik vanochtend zijn wekker uitzetten (wat dus ook zijn mobiel is)... en ik heb (tegen al mijn princiepes in!!!!!! En ik schaam mij rot!) een smsje gelezen van een of ander meisje.

Hierin stond iets over dat hij open kaart moest spelen, hij (of zij) andere dingen wilt als zij (of hij) en dat ze hem niet waard is.....

Ik heb nog nooit van haar gehoord... en op de een of andere manier gaan bij mij alarmbellen rinkelen.... Het probleem is dus... wat moet ik hiermee!!! Ik heb deze informatie niet eerlijk gekregen.... hij zou me nooit meer vertrouwen....

Maar hij reageerde zo paniekerig!? En als dit smsje over gewoon vriendschap zou gaan is dat toch niet nodig!?

Ik wil graag jullie mening!

Alvast bedankt....

Onzeker leeuwtje
Tsjah... best kans van idd.

Hoe vaak moet iemand op zijn plaat gaan voor hij/zij door heeft dat het niet gaat werken zo?
ja maar....

waarom open je dan een topic?

dat doe je toch omdat je een onderbuik gevoel hebt?

dan vermoed je toch al iets?

waarom hem dan toch nog verdedigen?

open dan geen topic.

zucht, vrouwen kunnen soms zo moeilijk zijn

ik mag het zeggen, ik ben er 1

:P
quote:Grungy schreef op 21 september 2010 @ 23:13:

ja maar....

waarom open je dan een topic?

dat doe je toch omdat je een onderbuik gevoel hebt?

dan vermoed je toch al iets?

waarom hem dan toch nog verdedigen?

open dan geen topic.

zucht, vrouwen kunnen soms zo moeilijk zijn

ik mag het zeggen, ik ben er 1

:P

omdat TO eigenlijk wilde horen van ons allemaal dat ze een kanjer van een vriend aan de haak heeft geslagen met zijn geniepige gedoe!

Maar dat antwoord kreeg ze héél gek genoeg niet
ja heel gek

nu je het zegt; das wel gek van ons he?

zo'n vriend gun je toch iedereen?

jeetje, ik ben sarcastisch vanavond
Toch raar eigenlijk, want hun relatie is verder zo perfect...

Nee dat is flauw. Ik vind het echt sneu voor haar. Ooit baalt ze als een stekker dat ze niet naar ons geluisterd heeft maar haar hoofd in het zand heeft gestoken. Maargoed. Ik zal niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens wachten op haar verhaal, hoe het gegaan is. Zal vanavond wel niet meer worden... :(
hier nog eentje Grungy

Ik word bijna gemeen zelfs op een ander topic.

(zo ben ik niet geboren hoor, zo ben ik gemaakt)
GMTA ;)
topicvervuiling
Als ze haar moed heeft gebruikt, dan komt ze het ons vanavond nog vertellen natuurlijk!

Want bij hem slapen kon niet, ze was er al 4 dagen geweest, de afgelopen dagen.

Tuurlijk gun ik dit meisje geen verdriet! Maar je komt er helaas niet onderuit en dan zeg ik in dit geval: kom er dan NU maar achter en neem de les die je geheid krijgen gaat mee naar de volgende kandidaat
ik ben al gemeen op een ander topic, hahaha

ik zit te wachten op nieuws

steeds weer kijken, dan zie ik weer dat er iemand gepost heeft, ik weer kijken, nog steeds de virtuele zakdoekjes in de aanslag.
Ik duik erin, denk niet dat we vandaag nog verlichting gaan krijgen.

Ik hoop op het beste maar vrees het ergste.
welterusten!
quote:Kier_V schreef op 21 september 2010 @ 23:25:

Als ze haar moed heeft gebruikt, dan komt ze het ons vanavond nog vertellen natuurlijk!

...Of ze is verdrietig..? En is het forum niet het eerste waar ze aan denkt?
Helaas.... Nog niks.

*Blijf in spanning afwachten*
Hee, leeuwtje. Hoe is het nu met je?

Ik vind 't rot voor je, dat we allemaal zo over je heen tuimelen met precies het antwoord waar jij niet klaar voor bent. Je zou je bijna schuldig gaan voelen als jij je vriend tóch nog een kans geeft. Niet schuldig voelen of schamen hoor. Je bent jong, en jij hebt recht op jouw eigen pad. Als er meer tijd voor nodig is om de lessen te leren, dan moet je die tijd gewoon nemen. We willen je alleen niet kapot zien gaan. Daar zijn leeuwtjes veel te leuk voor.

Ik hoop iets van je te horen en anders: veel kracht, wijsheid en geluk...!
Hoe dan ook.....dat sms-je duidt niet op vriendschap! Alarmbellen zijn niet voor niks alarmbellen. Vraag hem wat er aan de hand is en dat je kunt zien dat er meer aan de hand is. Biedt wel je excuses aan dat je het hebt gezien.
voer eendjes geen oorlog!
ik zit steeds te kijken of er al nieuws is
Ik ook. Helaas nog niks... Hoop dat het berichtje van Frankie33 door komt en dat ze óók als het wel weer helemaal goed is tussen die twee, dat even komt vertellen zonder dat ze bang is voor kritiek o.i.d. Ben echt heel benieuwd...
ik ook, en ja, het is ook haar leven.

zij moet haar keuzes maken.

Misschien is die goserT wel in janken uitgebarsten, heeft haar ettelijke malen zijn liefde verklaard, vervolgens hebben ze in de kroonluchter gehangen en zijn ze nu innig verloofd.
quote:Grungy schreef op 22 september 2010 @ 15:37:

ik zit steeds te kijken of er al nieuws isVan werken komt weinig dus? :-)
quote:Grungy schreef op 22 september 2010 @ 15:42:

ik ook, en ja, het is ook haar leven.

zij moet haar keuzes maken.

Misschien is die goserT wel in janken uitgebarsten, heeft haar ettelijke malen zijn liefde verklaard, vervolgens hebben ze in de kroonluchter gehangen en zijn ze nu innig verloofd.Whuhahaha
ik ben vrij vandaag.

ben altijd op woensdag vrij, maar deze week helemaal, ben ziek.
Hoi meiden,

Ik ben gisteren avond het gesprek aangegaan. Ik lees veel van jullie dat jullie het niet begrijpen waarom ik een topic heb geopend omdat ik hem toch al verdedigde... het antwoord is simpel: Ik wilde gewoon horen dat het niet klopte en dat ik het moest bespreken. Waarschijnlijk had ik het anders zo gelaten omdat ik er dan toch niet achter zou zoeken. Ik had een duwtje in mijn rug nodig en bevestiging dat sommige dingen gewoon niet OK zijn.

Mijn vriend en ik hebben gisteren heel lang gepraat. Het smsje viel nogal mee. Dit zou een meisje zijn waar hij 3 jaar geleden ooit mee heeft afgesproken. Hij heeft haar daarna heel lang niet meer gesproken en sinds kort praten ze op msn weer. Dat meisje blijft echter drammen dat ze hem zo leuk vind. Zij is er ook heilig van overtuigd dat hij haar leuk zou vinden (wat niet is). Ze denkt dus dat de relatie van mij en mijn vriend niet goed zou zijn en probeer mijn vriend dus over te halen om met haar te gaan. Dit wilt hij niet.... (Jup, vreemd verhaal, maar hij lijkt te waarheid te vertellen).

Hij heeft wel toegegeven dat hij nog wel eens op msn flirt met meiden (geen seksueel getinte gesprekken meer). Hij geeft ook toe dat deze meiden niet allemaal weten dat hij een vriendin heeft. Ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben en als ik dit ooit nog eens merk het over en uit is. Ik wil dat hij alleen voor mij gaat.... Hij flirt met mij of gewoon niet. Hij heeft ook uitgelegd waarom hij dit deed. We zien elkaar natuurlijk te weinig en hij heeft de behoefte om het gevoel te krijgen dat hij geliefd is en dat andere hem bijzonder vinden... We hebben dus ook afgesproken dat we elkaar vanaf nu ook minimaal 1 x per week zien en dat elke keer als hij die behoefte heeft MIJ gewoon belt.... (SIMPEL!... maar iets waar hij dan nooit op is gekomen). Hij begrijp heel goed dat wat hij deed niet ok is. Hij is sinds ik met hem heb al heel veel (in positieve zin) veranderd en ik geloof ook wel dat dit goed kan komen. Hij wilt mij absoluut niet kwijt en is heel oprecht geweest met het uiten van zijn gevoelens en wat hij nu wel en niet doet. Hij gaat al zijn profielen site (hyves, netlog e.d.) verwijderen zodat hij ook niet meer in de verleiding kan komen.

Sommige zullen misschien denken hij liegt, sommige zullen denken dit komt niet goed.... Maar hij was heel oprecht en naar mijn mening eerlijk (hij had immers ook niks hoeven zeggen over het flirten met andere meiden, hier had ik geen bewijs van). Hij wilt er voor vechten en eraan werken en ik geloof hem.

In ieder geval bedankt meiden. Jullie hebben me er toe gezet om te praten en dat was heel goed.

dank jullie!
Ben je nu niet bang dat hij het nu allemaal nog stiekemer gaat doen. Daar zou ik namelijk heel bang voor zijn.
succes ermee.

In elk geval: een gewaarschuwd mens etc etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven