vreemd sms
maandag 20 september 2010 om 21:11
Ik weet niet met wie ik dit moet bespreken.... Dus ik hoop op advies van jullie....
Ik ben nu 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend. Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is. Onze relatie is heel goed en we hebben bijna nooit ruzie (natuurlijk wel eens
Maar dat is gezond!). We hebben samenwoon plannen en zijn dit weekend zelfs al gaan kijken wat voor meubels we mooi vinden.
De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).
Mijn vriend en ik hebben beide eigenlijk geen echte vrienden... en ons leventje bestaat eigenlijk alleen uit elkaar.
Mijn vriend is het type dat het leuk vind om geadoreert te worden (denk ik!). Hij vind het leuk om te horen dat hij knap is, dat een ander hem niet verdient, dat hij zo geweldig is.... Hij is ook redelijk een charmeur.... Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij). Hij is ook het type dat vroeger veel met meiden van internet afsprak, zo heb ik hem ook leren kennen....
Nu ben ik een heel onzeker persoon.... Heb door verschillende ervaringen in mijn leven de vervelende eigenschap gekregen om overal iets achter te zoeken en mensen heel moeilijk te vertrouwen. Ik zou mijn vriend mijn leven toevertrouwen, maar met meiden vind ik het erg moeilijk!
Nu wilde ik laatst zijn mobiel lenen om even het weer te checken en toen ik langs zijn smsjes kwam (is een tabblad) reageerde hij nogal paniekerig.... Dit zette mij aan het denken... Waarom was dat? Heeft hij geheimen voor mij?
Nu moest ik vanochtend zijn wekker uitzetten (wat dus ook zijn mobiel is)... en ik heb (tegen al mijn princiepes in!!!!!! En ik schaam mij rot!) een smsje gelezen van een of ander meisje.
Hierin stond iets over dat hij open kaart moest spelen, hij (of zij) andere dingen wilt als zij (of hij) en dat ze hem niet waard is.....
Ik heb nog nooit van haar gehoord... en op de een of andere manier gaan bij mij alarmbellen rinkelen.... Het probleem is dus... wat moet ik hiermee!!! Ik heb deze informatie niet eerlijk gekregen.... hij zou me nooit meer vertrouwen....
Maar hij reageerde zo paniekerig!? En als dit smsje over gewoon vriendschap zou gaan is dat toch niet nodig!?
Ik wil graag jullie mening!
Alvast bedankt....
Onzeker leeuwtje
Ik ben nu 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend. Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is. Onze relatie is heel goed en we hebben bijna nooit ruzie (natuurlijk wel eens
De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).
Mijn vriend en ik hebben beide eigenlijk geen echte vrienden... en ons leventje bestaat eigenlijk alleen uit elkaar.
Mijn vriend is het type dat het leuk vind om geadoreert te worden (denk ik!). Hij vind het leuk om te horen dat hij knap is, dat een ander hem niet verdient, dat hij zo geweldig is.... Hij is ook redelijk een charmeur.... Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij). Hij is ook het type dat vroeger veel met meiden van internet afsprak, zo heb ik hem ook leren kennen....
Nu ben ik een heel onzeker persoon.... Heb door verschillende ervaringen in mijn leven de vervelende eigenschap gekregen om overal iets achter te zoeken en mensen heel moeilijk te vertrouwen. Ik zou mijn vriend mijn leven toevertrouwen, maar met meiden vind ik het erg moeilijk!
Nu wilde ik laatst zijn mobiel lenen om even het weer te checken en toen ik langs zijn smsjes kwam (is een tabblad) reageerde hij nogal paniekerig.... Dit zette mij aan het denken... Waarom was dat? Heeft hij geheimen voor mij?
Nu moest ik vanochtend zijn wekker uitzetten (wat dus ook zijn mobiel is)... en ik heb (tegen al mijn princiepes in!!!!!! En ik schaam mij rot!) een smsje gelezen van een of ander meisje.
Hierin stond iets over dat hij open kaart moest spelen, hij (of zij) andere dingen wilt als zij (of hij) en dat ze hem niet waard is.....
Ik heb nog nooit van haar gehoord... en op de een of andere manier gaan bij mij alarmbellen rinkelen.... Het probleem is dus... wat moet ik hiermee!!! Ik heb deze informatie niet eerlijk gekregen.... hij zou me nooit meer vertrouwen....
Maar hij reageerde zo paniekerig!? En als dit smsje over gewoon vriendschap zou gaan is dat toch niet nodig!?
Ik wil graag jullie mening!
Alvast bedankt....
Onzeker leeuwtje
dinsdag 21 september 2010 om 14:57
"Men prioritize their lust over your love"
Voor jou betekent liefde heel veel. Voor mannen betekent het ook veel, maar seks betekent meestal meer voor hen. Als je vriend nu al laat zien dat zijn seksdrift sterker is dan zijn liefde, kan je een stabiele relatie met hem vergeten. Nu, en overmorgen nog steeds. En ook volgend jaar. Uitermate klote, maar zo zit het.
Ooh... soms wil ik jongere vrouwen wel door elkaar schudden. Omdat ik achteraf zó graag de juiste inzichten in mannen had willen hebben op mijn twintigste... Dat had me vreselijk veel pijn bespaard. Die pijn wil ik jongere meiden ook zo graag (helpen) besparen.
Voor jou betekent liefde heel veel. Voor mannen betekent het ook veel, maar seks betekent meestal meer voor hen. Als je vriend nu al laat zien dat zijn seksdrift sterker is dan zijn liefde, kan je een stabiele relatie met hem vergeten. Nu, en overmorgen nog steeds. En ook volgend jaar. Uitermate klote, maar zo zit het.
Ooh... soms wil ik jongere vrouwen wel door elkaar schudden. Omdat ik achteraf zó graag de juiste inzichten in mannen had willen hebben op mijn twintigste... Dat had me vreselijk veel pijn bespaard. Die pijn wil ik jongere meiden ook zo graag (helpen) besparen.
dinsdag 21 september 2010 om 15:18
dinsdag 21 september 2010 om 15:29
En gezien de posts van TO, wil ze er niet aan geloven, vergoeilijkt ze zijn eventuele excuses al op voorhand en denk ik dat de enige manier zal zijn voor haar dat ze keihard op dr snufferd gaat om dit soort situaties de volgende keer beter aan te pakken.
Willen we allemaal niet geloven in de prins op het witte paard wanneer we 20 zijn?
(dat die prins niet bestaat, daar kom je na vele fouterds wel achter)
Willen we allemaal niet geloven in de prins op het witte paard wanneer we 20 zijn?
(dat die prins niet bestaat, daar kom je na vele fouterds wel achter)
dinsdag 21 september 2010 om 15:41
dinsdag 21 september 2010 om 15:50
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:11:
Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is.
Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden...
Dit gaat voor mij - tenzij je er onderling afspraken over hebt gemaakt - niet samen.
Ook snap ik vaak dat geblaat over 'de ware' niet zo.
Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is.
Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden...
Dit gaat voor mij - tenzij je er onderling afspraken over hebt gemaakt - niet samen.
dinsdag 21 september 2010 om 15:59
quote:Christiane04 schreef op 21 september 2010 @ 15:50:
[...]
Ik ook niet Christiane.
Maar in dit geval is het duidelijk. Hij is de ware voor haar, zij niet voor hem.....................
Zo klaar als een klontje.
[...]
Ik ook niet Christiane.
Maar in dit geval is het duidelijk. Hij is de ware voor haar, zij niet voor hem.....................
Zo klaar als een klontje.
dinsdag 21 september 2010 om 17:02
quote:Frankie33 schreef op 21 september 2010 @ 15:41:
Kier & Lunari
Wat een wijsheid. Jullie hebben gelijk. Kan het me ook zo helemaal voorstellen dat Little Lion er nog voor wil gaan, dat ze zich aan haar zoete droom vastklampt... En ja, de echte lessen leer je pas door je eigen builen te vallen.
Kier is groot geworden door schade en schande
(lees: de fouterds die ik toeliet en ik die ik maar bleef geloven en geloven en geloven en....)
Kier & Lunari
Wat een wijsheid. Jullie hebben gelijk. Kan het me ook zo helemaal voorstellen dat Little Lion er nog voor wil gaan, dat ze zich aan haar zoete droom vastklampt... En ja, de echte lessen leer je pas door je eigen builen te vallen.
Kier is groot geworden door schade en schande
(lees: de fouterds die ik toeliet en ik die ik maar bleef geloven en geloven en geloven en....)
dinsdag 21 september 2010 om 21:07
Oei.....
Tja, ik snap jouw reactie wel.
Je was helemaal niet van plan om smsjes te lezen,
je wilde het weer checken, en alleen omdat je langs 't tabblad
gaat flipt hij.... Als hij "normale" smsjes had gehad en dus
geen stiekem-gedoe-smsjes dan had hij zo natuurlijk nooit
gereageerd... Dat weet jij ook en daarom werd jij wantrouwig..
Terecht! Na die sekschatsessies van hem, lijkt mij.
Maar nu zit je opeens met een dilemma,
Je wilt weten wat dat smsje te betekenen heeft,
maar als je dat gaat doen, beken je ook dat je in zijn smsjes
heb zitten snuffelen.... oei!
Ik vind dat je de goede beslissing hebt genomen!
Je gaat naar hem toe en vraagt hem er face-to-face naar.
Dan maar met je billen bloot meid! Dapper!
Ik denk dat ik meteen had gevraagd waarom hij zo flipt om
smsjes. Ik bedoel, mijn vriend zou altijd mijn smsjes mogen
lezen omdat ik weet dat ik geen geheimen heb voor hem.
Zo zou de band in een relatie moeten zijn, toch?!
Dus als mijn vriend zo zou reageren, zou ik hem er meteen
naar vragen. Maar... dat is achteraf gelul!
Nogmaals, ik vind het dapper van je.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt....
Toytoytoy (ook al ben je nu waarschijnlijk al bij hem!)
Tja, ik snap jouw reactie wel.
Je was helemaal niet van plan om smsjes te lezen,
je wilde het weer checken, en alleen omdat je langs 't tabblad
gaat flipt hij.... Als hij "normale" smsjes had gehad en dus
geen stiekem-gedoe-smsjes dan had hij zo natuurlijk nooit
gereageerd... Dat weet jij ook en daarom werd jij wantrouwig..
Terecht! Na die sekschatsessies van hem, lijkt mij.
Maar nu zit je opeens met een dilemma,
Je wilt weten wat dat smsje te betekenen heeft,
maar als je dat gaat doen, beken je ook dat je in zijn smsjes
heb zitten snuffelen.... oei!
Ik vind dat je de goede beslissing hebt genomen!
Je gaat naar hem toe en vraagt hem er face-to-face naar.
Dan maar met je billen bloot meid! Dapper!
Ik denk dat ik meteen had gevraagd waarom hij zo flipt om
smsjes. Ik bedoel, mijn vriend zou altijd mijn smsjes mogen
lezen omdat ik weet dat ik geen geheimen heb voor hem.
Zo zou de band in een relatie moeten zijn, toch?!
Dus als mijn vriend zo zou reageren, zou ik hem er meteen
naar vragen. Maar... dat is achteraf gelul!
Nogmaals, ik vind het dapper van je.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt....
Toytoytoy (ook al ben je nu waarschijnlijk al bij hem!)
dinsdag 21 september 2010 om 22:51
dinsdag 21 september 2010 om 23:05
Daar wil ik er wel 1 op drinken!
Jammer dat ze niet doorheeft dat ze zonder hem beter af is. Hopelijk beseft ze dat na vanavond wel en heeft ze met een volgende vriend meer geluk...
Jammer dat ze niet doorheeft dat ze zonder hem beter af is. Hopelijk beseft ze dat na vanavond wel en heeft ze met een volgende vriend meer geluk...
anoniem_112728 wijzigde dit bericht op 21-09-2010 23:07
Reden: moet eens stoppen met quoten na een aansluitend bericht :-p
Reden: moet eens stoppen met quoten na een aansluitend bericht :-p
% gewijzigd
dinsdag 21 september 2010 om 23:11