Ieuw er zit een pad in mijn keuken
vrijdag 24 september 2010 om 09:30
Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
vrijdag 24 september 2010 om 10:13
Zoeb, wat jammer dat ik niet dichterbij woon, dan was ik hem wel even komen vangen.
Ik had deze in de tuin maandag, en ik heb hem maar even gevangen en naar de buurtvijver gebracht voor ie gesloopt werd door de katten ook zo goor he als ze uit elkaar spatten dan.
Ik had deze in de tuin maandag, en ik heb hem maar even gevangen en naar de buurtvijver gebracht voor ie gesloopt werd door de katten ook zo goor he als ze uit elkaar spatten dan.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 24 september 2010 om 10:13
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 09:54:
Saar ik ben nergens bang voor, alleen voor padden.
Hier is Saar Sarah van de tuin
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 09:59:
Het is echt een joekel van een beest. Saar zit nu voor de keukendeur te blaffen. Ik durf niet te gaan kijken of ie inmiddels ergens daar rondkruipt. Stel je voor zeg, dat ie dan maar blijft zitten waar ie zit.
Even gemist dat je het hier weer over de puppy had en dacht dus even dat je Sarah weer aansprak en vertelde dat de pad voor de keukendeur zat te blaffen. Zag dat al helemaal voor me
Succes ermee, ik ben blij dat hier geen padden zitten!
Saar ik ben nergens bang voor, alleen voor padden.
Hier is Saar Sarah van de tuin
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 09:59:
Het is echt een joekel van een beest. Saar zit nu voor de keukendeur te blaffen. Ik durf niet te gaan kijken of ie inmiddels ergens daar rondkruipt. Stel je voor zeg, dat ie dan maar blijft zitten waar ie zit.
Even gemist dat je het hier weer over de puppy had en dacht dus even dat je Sarah weer aansprak en vertelde dat de pad voor de keukendeur zat te blaffen. Zag dat al helemaal voor me
Succes ermee, ik ben blij dat hier geen padden zitten!
vrijdag 24 september 2010 om 10:14
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 10:02:
Dacht het niet Whiskers. Ik wacht wel tot de buurman thuis komt. Ik zit hier veilig in mijn kamer. En werp af en toe een blik naar buiten of ie al door de open achterdeur terug is naar zijn stekkie.
Als ik dichterbij had gewoond was ik naar je toe gekomen
Dacht het niet Whiskers. Ik wacht wel tot de buurman thuis komt. Ik zit hier veilig in mijn kamer. En werp af en toe een blik naar buiten of ie al door de open achterdeur terug is naar zijn stekkie.
Als ik dichterbij had gewoond was ik naar je toe gekomen
vrijdag 24 september 2010 om 10:15
Ehhh Mims dat is dan ook het enige waar ik van griezel. Vannacht liep er een dikke spin in de kamer. Ik pakte een glas, om hem te vangen, maar dat beest was zo snel, dat ik hem niet te pakken kreeg. Hij zit hier dus nog ergens en dat kan me helemaal niets schelen. Maar een pad. Nee echt. Daar ben ik zooooo bang van.
vrijdag 24 september 2010 om 10:23
quote:Biekkie schreef op 24 september 2010 @ 10:21:
[...]
Die vaatwasser deed t niet en de klep zit er niet voor,daarom zit ie er ook onder... Ah ja dat is waar. Maar ik vind de zaklamp wel echt een goed idee (tenzij hij dan verder kan gaan lopen onder de keukenkastjes, dat zou bij ons het geval zijn. Maar dat kan hij dan nu al ook..)
[...]
Die vaatwasser deed t niet en de klep zit er niet voor,daarom zit ie er ook onder... Ah ja dat is waar. Maar ik vind de zaklamp wel echt een goed idee (tenzij hij dan verder kan gaan lopen onder de keukenkastjes, dat zou bij ons het geval zijn. Maar dat kan hij dan nu al ook..)
vrijdag 24 september 2010 om 10:23
quote:Maleficent schreef op 24 september 2010 @ 10:13:
Zoeb, wat jammer dat ik niet dichterbij woon, dan was ik hem wel even komen vangen.
[afbeelding]Zo, dat zit op mijn netvlies. Bedankt!
[afbeelding]Zo, dat zit op mijn netvlies. Bedankt!
vrijdag 24 september 2010 om 10:25