* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat lief! Gaat best goed whore en met jou?
Alle reacties Link kopieren
Mwah, de ene dag al wat beter.

En jij dan ?

best goed? wat is best goed?
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Best goed is niet slecht..
Alle reacties Link kopieren
Ha die Hoef

Kom maar op met die brieven, da's sowieso (leesbaar of niet) veel leuker dan internet



Sterke bak en een trap onder m'n kont graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:12:

Ha die Hoef

Kom maar op met die brieven, da's sowieso (leesbaar of niet) veel leuker dan internet



Sterke bak en een trap onder m'n kont graag.
Alle reacties Link kopieren
Euhm , een brief hoeft niet maar af en toe een kaartje zou wel leuk zijn ja.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ah lekker, bier

Het is hier net 9 uur geweest. Kan het bier mooi ff zakken voor ik om 11.20 bij de ene school moet staan. En om 1.11 bij de andere school. En om 1.38 weer bij de ene. Geen idee waarom ze zulke vreemde tijden hebben waarop de school uit gaat.
Alle reacties Link kopieren
Omdat je in the USA zit!
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry, ze schrijven hier 1.11 en 1.38, maar dat dus 13.11 en 13.38.
Alle reacties Link kopieren
Heineken is daar wel duur he?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:22:

Oh sorry, ze schrijven hier 1.11 en 1.38, maar dat dus 13.11 en 13.38.Weet ik toch
Alle reacties Link kopieren
Niet dat jullie denken dat ze hier midden in de nacht nog van school gehaald motten
Alle reacties Link kopieren
am en pm, ik hou dat nooit uit elkaar
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:22:

Niet dat jullie denken dat ze hier midden in de nacht nog van school gehaald motten Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Heineken is niet te zuipen, dus dat maakt me niet uit of het duur is. Gelukkig hebben we Adams en -jawel- Hoegaarden en Grolsch!
Alle reacties Link kopieren
Geen Bud?
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, dat is Duits..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ook nooit. Vraag het altijd aan de kinderen. Op de een of andere manier heb ik in mijn systeem zitten dat AM een afkorting is voor After Midday, maar da's fout, AM is before midday. Het is (ff opgezocht) een latijnse afkorting die staat voor ante meridiem, voor de middag. En PM is post meridiem, dus erna.



Nou, hopen dat ik het nu kan onthouden. Een ezelsbruggetje zou wel handig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs Hoegaarden?

wow
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven