* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Alle reacties Link kopieren
Krijg wat



Ik vroeg me al af waarom het posten zo lang duurde
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben wel veel gangpaden bij jullie he :P
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Yette, trouwens, ik kwam even binnenvallen omdat ik dat hoefijzerwief mistte.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Yet



Berbke, kan je niet meer terugvinden..
Alle reacties Link kopieren
Mij niet meer vinden?

En ik ben nog wel zo opvallend.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
quote:berbke schreef op 24 september 2010 @ 15:39:

Ze hebben wel veel gangpaden bij jullie he :PGroots en meeslepend wil Yette Leven!
Alle reacties Link kopieren
Enorm veel, Berbke voor je het weet ben je uren zoet, terwijl je voor iets futiels als bouillonblokjes kwam.



Ook hoi trouwens.

Ik miste Hoef ook. Blij weer ff wat te horen.
Alle reacties Link kopieren
Nicotinepauze!
Alle reacties Link kopieren
Ja he, vind ik dus ook.

Bij ons zit in de nieuwe reeks van boer zoekt vrouw een amerikaanse boer.

Ik zag van de week een stukje daarvan , en ik stond er echt van te kijken hoe het echte leven in Amerika lijkt op wat je in de films ziet.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Berb, geef een hint.



Yet, de bouillonblokjes zijn zeker ook heel groot .

Ik mis jullie ook maar ja, het is niet anders. Big Brother is watching you enzo en nee, ik ben niet para.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:45:

Nicotinepauze!Kijk maar uit, volgens mij mag je in the USA niet meer buiten roken.
Alle reacties Link kopieren
Dat was toch in new york dacht ik?
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Dan volgt de rest vanzelf...
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat anti-roken valt reuze mee hoor. Ik hoorde in Nederland dat je continu commentaar zou krijgen als je er een opstak, maar heb nog geen commentaar gehad. Eigenlijk is het net als in Nederland. Bij eetgelegenheden staan de rokers buiten voor de deur.
Alle reacties Link kopieren
Maar..ik had een rondje gegeven, wat willen jullie drinken?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:53:

Oh, dat anti-roken valt reuze mee hoor. Ik hoorde in Nederland dat je continu commentaar zou krijgen als je er een opstak, maar heb nog geen commentaar gehad. Eigenlijk is het net als in Nederland. Bij eetgelegenheden staan de rokers buiten voor de deur.Krijg nooit commentaar over m'n rookgedrag maar ik rook dan ook niet waar het niet mag.
Alle reacties Link kopieren
Drum is trouwens wel lastig te krijgen. Als we nu ergens een blik zien, openen we het ter plekke, om te zien of het nog goed is.



Dat hebben we geleerd na een miskoop (ik had al de hele dag zuinig aan gedaan met een restje, toen snakkend naar een peuk een pokke-end gereden naar de apotheek -jawel- voor een blik shag, en kwam vervolgens thuis tot de ontdekking dat er een laag groene schimmel op zat). Had toevallig net Wiesje aan de foon toen ik die gore groene schimmelwolk opentrok. En die was natuurlijk niet te beroerd om te suggereren dat het tijd werd om te stoppen
Alle reacties Link kopieren
Het is een verdorven land Yet.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou idd reden genoeg zijn geweest lijkt me zo/

Hoefding, er zit in een 5 in de klok dan kan ik wel aan de martini.

Ik heb al weekend denk ik.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, neem een Atlas. Het mag.
Alle reacties Link kopieren
Een atlas?

*frons boven wenkbrauw*
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
*denkt dat Hoef zich met een atlas op d'r kop slaat vanwege het hallucinerende effect*
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mezelf trouwens die trap voor m'n kont geven. Iets met de vaatwasser rechttrekken en de stofzuiger in de was doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven