Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

Happy new topic!!

De bar is bij deze geopend! Ik neem er nog eentje voor ik ga slapen

lovestar, dank je wel dat ik mee mag tikken hier,voel me wel een beetje een inbreker hier.

ik lees afentoe mee via me mobiel ,het internet lig er thuis al een geruime tijd uit,hopelijk vd week weer online.

nu tik ik hier even via de pc van mij werk.

groetjes engel
Happy new topic

Cum non tum age
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappy new topic!!!!!!!!!!!!!

De OP is bril-jant!!!
Hallo Angel, wees welkom. Ook ik ben hier een paar topics terug begonnen als inbreekster hoor en zie, ik mag nu zelfs al een vervolgtopic openen
quote:angel1971 schreef op 27 september 2010 @ 00:24:

lovestar, dank je wel dat ik mee mag tikken hier,voel me wel een beetje een inbreker hier.

ik lees afentoe mee via me mobiel ,het internet lig er thuis al een geruime tijd uit,hopelijk vd week weer online.

nu tik ik hier even via de pc van mij werk.

groetjes engel

Gek wijf!!! Natuurlijk ben je welkom. Dat heeft volgens mij in elke topic (12x dus) in de OP gestaan

Gewoon meekletsen!!
Dank je Love
Ik heb trouwens een paar mooie koloniale eiken kisten gezien die je kan gebruiken als salontafel. Ik vind dat altijd erg mooi maar verder heb ik niks met eiken dus ik vraag me af of het wel in het interieur past. Lastig ....
Ik trek het niet meer Ik ga slapen

Koloniale kisten zijn best leuk, maar ja je zegt het zelf: moet wel in je interieur passen. Dus goed nadenken. Zijn volgens mij ook niet goedkoop toch??

Babes, slaap lekker en droom fijn!!
Dag dames, heerlijk...nachtelijke topics. Ben vaak nog tot laat op

en jullie nachtbrakers lees ik graag :-)

Ps vriendin van me heeft zo n kist als salontafel, loop er altijd tegen aan

Maar ja, ik heb helemaal geen salontafel
Ik ga ook slapen. Slaap lekker.
Cum non tum age
Ik ga ook slapen Love.

En ja, die kisten zijn duur maar via marktplaats natuurlijk veel voordeliger. Ik denk er nog even over na maar ik denk dat het wel kan in mijn interieur. Het wordt geen standaar VT Wonen interieurtje op die manier maar dat hoeft ook niet

Welterusten Love. Noa en Angel, slaap lekker straks
Hallo VZN tot een volgende keer, mijn ogen vallen dicht

Welterusten No
hahaha ja ik ben best wel een gek mens.

niet overal zijn ze zo aardig hoor.

naomii heb jij het erebaantje gekregen dit keer om een nieuw topic te openen,leuk!

weltrusten allemaal ik ga verder met mij werk.
Waarom ben ik zo'n moeilijke slaper......
Haha, ik ben ook nog aan t werk (thuis) voorbereiden voor morgen...

Voor alle slapers, Truste
ik zit gewoon gezellig op mij werk,niet thuis,was het maar waar.

sun,warme melk geen optie??
anoniem_90160 wijzigde dit bericht op 27-09-2010 00:57
Reden: vervelend toetsenbord
% gewijzigd
Angel heb alle zogenaamde huismiddeltjes al geprobeerd maar slapen blijft voor mij met tijden echt een probleem. Het lukt alleen als ik ECHT moe ben. Vooral 's avonds word ik juist heel actief. Moet ook zeggen dat ik momenteel weinig ritme heb. Kan daar alleen niet aan toegeven en gewoon ontspannen.

Minder gezond dan een glas melk maar heb nu een glaasje rosé hoef morgen niet te werken dat scheelt...
glaasje rose is niks mis mee

als je alles al uitgeprobeerd heb dan wordt het lastig,maar een beetje ritme is wel handig om te kunnen slapen.

ik werk continudiensten waardoor mij ritme ook vaak zoek is en dus ook wakker lig.
Ja dat scheelt dag en nacht (toepasselijke uitdrukking) als je ritme hebt. Wel ben ik gewoon altijd enorm druk in mijn hoofd. Lezen ed helpt wel maar zodra ik het boek neerleg komt alles alsnog mijn hoofdje in wandelen. Dat hoeft niets negatiefs te zijn het ratelt alleen aan 1 stuk door haha.

Wat doe je voor werk als ik vragen mag?
Vaak helpt het als je zorgt dat je echt moe bent, bij mij dan.

Als je overdag b.v. gesport hebt.

Ik ga pas morgenavond na het eten slapen. En dan lukt het echt wel.
Ja dat is zo. Heb dit weekend ook echt behalve boodschappen en huishouden NIETS gedaan en gister laat gaan slapen dus dan is het cirkeltje rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven