Nachtbraken deel 12
maandag 27 september 2010 om 00:16
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
maandag 27 september 2010 om 00:24
maandag 27 september 2010 om 00:29
quote:angel1971 schreef op 27 september 2010 @ 00:24:
lovestar, dank je wel dat ik mee mag tikken hier,voel me wel een beetje een inbreker hier.
ik lees afentoe mee via me mobiel ,het internet lig er thuis al een geruime tijd uit,hopelijk vd week weer online.
nu tik ik hier even via de pc van mij werk.
groetjes engel
Gek wijf!!! Natuurlijk ben je welkom. Dat heeft volgens mij in elke topic (12x dus) in de OP gestaan
Gewoon meekletsen!!
lovestar, dank je wel dat ik mee mag tikken hier,voel me wel een beetje een inbreker hier.
ik lees afentoe mee via me mobiel ,het internet lig er thuis al een geruime tijd uit,hopelijk vd week weer online.
nu tik ik hier even via de pc van mij werk.
groetjes engel
Gek wijf!!! Natuurlijk ben je welkom. Dat heeft volgens mij in elke topic (12x dus) in de OP gestaan
Gewoon meekletsen!!
maandag 27 september 2010 om 00:44
Ik ga ook slapen Love.
En ja, die kisten zijn duur maar via marktplaats natuurlijk veel voordeliger. Ik denk er nog even over na maar ik denk dat het wel kan in mijn interieur. Het wordt geen standaar VT Wonen interieurtje op die manier maar dat hoeft ook niet
Welterusten Love. Noa en Angel, slaap lekker straks
En ja, die kisten zijn duur maar via marktplaats natuurlijk veel voordeliger. Ik denk er nog even over na maar ik denk dat het wel kan in mijn interieur. Het wordt geen standaar VT Wonen interieurtje op die manier maar dat hoeft ook niet
Welterusten Love. Noa en Angel, slaap lekker straks
maandag 27 september 2010 om 01:01
Angel heb alle zogenaamde huismiddeltjes al geprobeerd maar slapen blijft voor mij met tijden echt een probleem. Het lukt alleen als ik ECHT moe ben. Vooral 's avonds word ik juist heel actief. Moet ook zeggen dat ik momenteel weinig ritme heb. Kan daar alleen niet aan toegeven en gewoon ontspannen.
Minder gezond dan een glas melk maar heb nu een glaasje rosé hoef morgen niet te werken dat scheelt...
Minder gezond dan een glas melk maar heb nu een glaasje rosé hoef morgen niet te werken dat scheelt...
maandag 27 september 2010 om 01:12
Ja dat scheelt dag en nacht (toepasselijke uitdrukking) als je ritme hebt. Wel ben ik gewoon altijd enorm druk in mijn hoofd. Lezen ed helpt wel maar zodra ik het boek neerleg komt alles alsnog mijn hoofdje in wandelen. Dat hoeft niets negatiefs te zijn het ratelt alleen aan 1 stuk door haha.
Wat doe je voor werk als ik vragen mag?
Wat doe je voor werk als ik vragen mag?