Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
jemig, al 2000 postings
Ringel, wil je niet bang maken, maar we hebben dat op kantoor gehad (jeukende enkels), ik werkte toen naast een afdeling met allemaal jonge knullen. Bleek er bij hun op de vloer een vlooien uitbraak te zijn....

MMoi, ik zie dat ik Ruben veel meer voed dan Annie (zo'n vijf keer in 24 uur). Kennelijk zorgen de hormonen dat het zo'n pijn doet. En de smaak zou ook verandert zijn maar kleine man vindt het nog steeds prima. Ik wil hem door blijven voeden zolang ik kan (het liefste ook nog als beeb nummer 2 er is, krijgt ie alle goede weerstand nog een keer extra mee), maar als hij groter is wel alleen 's morgens en 's avonds. Het is gewoon zo ideaal als hij niet lekker in zijn velletje zit, hij relaxed er gewoon helemaal van. Vond het zelf altijd belachelijk, zo'n groot kind voeden, maar kijk er nu anders tegenaan. Zou niet over de 2 jaar gaan, dat vind ik dan net weer te oud.
@mmoi, poepbroeken hier altijd in de ochtend. Vaak als hij wakker wordt en na de ochtendslaap. Monster wil ook nog wel eens gaan poepen als hij net 5 minuten een schone luier om heeft. Die drol kieper ik dan gewoon in de prullebak (als hij gevormd is) en de luier gaat weer om. Lekker praatje.

@ringel, moet zeggen dat ik ook weleens gehoord heb van vlooien bij jeukende enkels. Heeft lief er ook last van?
Nee dat is het nou net..........hij heeft helemaal nergens last van en ik zat me af te vragen waar ik die vlooien dan opgelopen zou moetne hebben. Het is ook alleen de achterkant (dat stukje tussen enkel bot en de hak zeg maar) He getver het zou toch niet, moet ik al het beddengoed verbranden en alles nieuw kopen en het hele huis ondersteboven gooien.......(maar vind het dan niet erg om nieuw spul te kopen.)
Hoi hoi,

Nou, lief is op weg naar de schouwburg, vanavond de premiere, ik ga morgen maar over een uurtje is het hele huis even vol met mensen die wel gaan. Ik ga oppassen op dochter van vrienden en zij passen morgen op Mats, mooie deal!

Ris; ik was er van uit gegaan dat het wel even zou duren, maar het was in 1 keer raak. Ik ben begin okt voor het eerst sinds maanden weer ongesteld geworden (was na Mats nog niet gebuerd en ik heb ook nog even minipil geslikt. 9 sept laatste pil, 1 okt ongesteld en het was raak. Supermazzel! Lief en ik hadden de grap dat het wel mmoi zou zijn als het binnen nu en 3 maanden raak zou zijn, ik ben namelijk in de zomer uitgerekend en dan zou mijn studie er niet zo veel onder lijden. Maar dat was alleen maar hopen, aangezien ik ook altijd te horen kreeg dat bostvoeding de boel ook kan vertragen.

Bloem, ik ben nu sinds 2 weken gestopt met derde voeding, ik merkte meteen hoe het er in hakte qua zwangerschap. Maar wat drinkt Ruben nog vaak bij je! Ik meende me te herinneren dat je 1 borst geeft, maar daar kan dat niet aan liggen toch? Mats krijgt zijn vocht nou ook uit pap en ander drinken, en heeft niet meer zoveel bv nodig. Komt Ruben s nachts ook nog voor voeding?

Qua smaak is het pas tegen het einde van je zwangerschap dat het vooral kan veranderen. ik merk ook niks aan Mats dat het nu anders is, die tepels is echt niet leuk, ook heb ik weer van die zweetaanvallen tijdens voeden wat ik net na de geboorte ook had. Raar toch wat zo'n lijf allemaal gaat doen als je zwanger bent!

Ringel, is het niet gewoon droogte waar je last van hebt? Je hiel is nou niet bepaald een stukje lijf waar ik veel aan doe qua verzoging, hihihih. Ga eens lekker je hiel verwennen met een lik vaseline!

Mmmoi, jammer dat het zulk takkeweer was bij je, je had beter ri. oosten kunnen komen, hier heeft hele dag zon wel geschenen. Jasmijn is wel bezig zeg, poepbroeken en al. Vervelend voor jou ook, want jij of je lief moeten het weer opruimen!

Nou, ik ga weer wat anders doen.

Toedeledokie

Vavavond Babyboom, yeahhhhhhhh!!!! Ik vind er echt hele rara mensen bijzitten en heb veel last van plaatsvervangende schaamte, maar man, als er weer een postieve test is, kan ik me niet inhouden!! Jammer van die gekko's en dat Caroline het presenteerd! Er zitten stellen bij waar ik echt zo met meevoel!

Even een yell voor Ris!!!

Ris, Ris, Ris, ik hoop voor jullie dat het snel raak is!!!! Kussie ook voor jou en alle anderen!
Meiden!

Ik vorige week vragen wie Babyboom kijkt, hoor ik niks, nu kijkt ineens iedereen het toch wel blijkbaar! Ik vind het ook zo leuk om naar te kijken...nou zijn wij natuurlijk wel enorm de doelgroep. Dus als WIJ het al niet leuk vinden, hahaha! Ik lach me rot om die 'foute' stellen, die ene gast dan, die continu met een Ajax petje loopt. En steeds dezelfde!!!

Ik was onderweg naar de douche maar kon het niet laten hier te reageren. Trouwens, heeft 1 van jullie msn? Kunnen we daar ook een keer live kletsen, haha!

Nou tot later weer!
Heyyyy ben weer back...

Was heftige week, maar ook mooi afscheid en ook fijn om iedereen weer te zien. Vooral voor vriend begint het verwerken nu.

Aimee was eerste paar dagen flink ziek. Wilde niets eten. Dus dan klopt er iets niet. Daar naar arts geweest, had ze keelontsteking. Antibioticum en ze knapte meteen op. Daarna helemaal happy met alle aandacht.

In ZA is het normaal om je kindje altijd in slaap te wiegen. Gerust tot ze 1 jaar of 3 zijn. Ze vinden het zo onderhand mishandeling dat wij haar laten huilen, zelfs kletsen in bed. Kind moet je warmte voelen, stevig vastgehouden worden etc. Haha en hier vinden we het dan weer fout als kind niet zelf in slaap kan vallen, daar dus absoluut niet. Kind wordt juist vanaf geboorte aangeleerd om in slaap te vallen bij moeder/vader etc. Maar eind van het verhaal, AImee is daar dus gruwelijk verwend. En net krijspartij in bed en pappa gewigd en haar gewiegd. Dus ze moet maar cold turkey afkicken...Gemene mamma.

Aimee heeft dit jaar in totaal 12 vliegtuigen gezeten, da's dan wel weer stoer. Naar ZA elke x 3 heen en 3 terug. Deed het super goed. We hadden een rij van 4 stoelen, dus bedje van 2 stoelen voor haar gemaakt.

Verder Annie en Bloem gefeliciteerd. Super zeg weer een kleintje.

Heb alles effe snel gelezen. Ga niet meer reageren, hou het vanaf nu weer bij.
Heeeeey baba welcome back! Fijn dat het een mooi afscheid was. En fijn dat Aimee weer opgeknapt is.....

@mmmoi, ben er vorige week bij langs gezapt, maar nu ik weet dat er iemand mee doet die ik ken (vertelde net aan lief dat ik de jongen in kwestie al ken vanaf dat hij een jaar of 13 is....zo raaaaaar) vond ik het wel geinig om hem te spotten (en ja ook gezien, jongen met mega lang blond haarin een staart, zwarte bril en knalgeel T-shirt, zat in het rook hok helemaal rechts achterin)

ga zo te bedde, want mega moe en morgen gaat de wekker weer om 5.45......
Mijn werkweek zit er ook weer op. Even reageren op iedereen.

@babba: fijn om te horen dat jullie weer veilig terug zijn en dat het een mooi afscheid was. Wel vreemd zeker voor je vriend dat hij dan "thuis" komt en zijn vader er niet meer is.

Wat een luxe dat jullie stoelen over hadden om Aimee op te laten slapen.

Wij willen volgend jaar 2 keer op vliegvakantie gaan dus het is wel fijn om te horen dat dat best te doen is met zo'n kleintje.

@mmmoi: ik kijk dus geen babyboom want dan ben ik altijd aan het dansen. Wel jammer want het lijkt me wel grappig.

Ik heb mijn MSN trouwens op de groep gezet.

Ik zie het al helemaal voor me zo'n ondergepoepte jasmijn in de badkuip. Hier is het poepen weer redelijk normaal volgens mij.

@ringel: bij kinderen denk je toch eerder aan hoofdluis dan aan vlooien op je enkels. Heel vreemd.

Wat grappig dat je dan iemand kent van dat programma. Ik heb volgens mij nog nooit een bekende op tv gezien, alleen mijn vader wel eens voor zijn werk.

Wij zijn trouwens ook naar een duwkar aan het kijken. Ik heb een hele stoere gezien, ff plaatje zoeken........................

Maar die is 60 euro. Bij de ikea hebben ze er ook eentje en die is maar 20 euro dus we gaan nog even kijken wat we doen.

Voor haar verjaardag willen we een loopauto geven. Vorig jaar heb ik een hele leuke gezien van hout met gekleurde onderdelen er op. Die was toen maar 30 euro omdat het de laatste was en hij ging uit het assortiment en ik kan hem dus nergens meer vinden. Balen dat ik hem toen niet heb gehaald. De big bobby is ook leuk trouwsens.

@annie: snel zeg, in 1 keer. Ben je nog aan het oppassen?

@krokus: haha, bedankt voor de info van de 2000 posts. We hoeven nu in ieder geval niet bang te zijn dat we oude postings kwijtraken want alles blijft staan. Volgens mij is het nieuwe forum in augustus gekomen dus dat is ook al best een tijd geleden, toen waren de kinders nog maar net 7 maanden.

@bloempje: grappig is dat he, dat je je grenzen voor borstvoeding steeds verlegd. Ik was van te voren eigenlijk van plan om te voeden tot ik weer ging werken met 10 weken. Toen ging het net lekker dus wilde ik nog even kijken hoe het in combinatie met werk ging. Met 4,5 maand had ik een zware dip door de eerste ongesteldheid en toen was ik zo verdrietig dat het misschien afgelopen zou zijn dat ik toen heel erg hard mijn best heb gedaan om het weer op gang te krijgen om in ieder geval die 6 maanden te halen. Tegen die tijd ging het zo lekker dat ik eigenlijk nog niet wilde stoppen en nu heb ik een jaar in mijn hoofd maar dat is ook al over een maand. Vooral 's ochtens en af en toe 's nachts vind ik erg makkelijk en dan is ze ook zo heerlijk rustig.

@niniane: rustig aan doen hoor, de uk moet er nog een paar weekjes inbijven. Over een week of 5 mag je al bevallen toch? Heel gek idee.

Succes met de laatste loodjes van de verhuizing, laat je niet gek maken door de schoonfamilie.

Net mijn moeder aan de telefoon, die had dinsdag waarschijnlijk hetzelfde als manlief en ik toen dat weekend van Landal hebben gehad. Heel misselijk enzo. Alleen zat mijn moeder in de trein en heeft ze heel erg het overgeven tegengehouden en toen ze uitendelijk de treing uit kon is ze op een bankje flauwgevallen. Waarschijnlijk is ze gaan hyperventileren omdat ze zo bang was dat ze moest overgeven in de trein.

Mijn zusje was erbij en die was helemaal in paniek natuurlijk. 112 gebeld en ambulance erbij. Gelukkig hoefde ze niet mee en kon mijn vader ze ophalen maar hij was ondertussen ook misselijk dus toen lagen ze met zijn tweeen in bed.

Mijn moeder zag er wel weer het positieve van in: ze was nog nooit flauwgevallen en dan had ze dat ook een keer meegemaakt en ze vond het zo fijn dat er veel mensen waren die kwamen helpen enzo. Maatschappij is toch nog niet helemaal naar de K*****.

Ondertussen is er vast alweer gepost, de laatste die ik nu zie is van ringel van half 10 dus iedereen die daarna heeft gepost: sorry.

ff snel, heb zo'n raar bericht gehoord gisteravond. Nichtje van man blijkt zwanger te zijn. 32 weken, nooit wat gemerkt. Had op een gegeven moment zoiets van "ik word wat dikker, raar" Bij een doktersbezoek bleek ze dus 32 weken zwanger te zijn. Meisje zit nog midden in het studentenleven. Pfff, haar leventje staat goed op z'n kop zeg.
Goedemorgen!

Goede nacht gehad, Jasmijn heeft doorgeslapen...heerlijk! Ze was wel na een uurtje slapen al wakker, maar na een flesje ging ze weer heerlijk haar bedje in. Nu heb ik haar er ook weer in gelegd, maar ik ben benieuwd of ze wel slapen wil.

Hebben jullie er ook zo'n last van dat de peuterpuberteit begonnen is? Jasmijn wil ineens niet meer in de box, dat is gelijk huilen. Maar buiten de box is ze watervlug en zit ze overal aan, daar word je echt gek van. Verder heeft ze ontdekt dat ze gaat kotsen als ze haar handje maar ver genoeg in haar mond steekt en dat doet ze ook steeds. Ik snap niet waarom en ik vind het een eng gezicht. Als ik haar afleid houdt ze er wel mee op maar later begint ze dan weer. Overal vlekken gelijk; in de box, op haar pop, op haar shirt...enz. enz. Wacht ff, even naar haar toe...

Heeft ze dus haar knuffeldoekje buiten bed gegooid, hangt ze helemaal met haar handjes gestrekt door de spijlen heen, maar ze kan er niet bij Het is af en toe zo'n ongelooflijke knurft maar ze is wel heel lief. Nu ze ouder en wijzer wordt gaat ze ook heel bijdehandte dingen doen en dat is zo leuk om te zien.

O ja, ze heeft trouwens vandaag weer staartjes! Ik heb het er in gekregen! Ze zijn nog wel kort maar al wel behoorlijk dik. Ze vindt het helemaal niet leuk als ik het er in doe dus ik moet haar erg afleiden. Maar als het eenmaal zit, zit ze er gelukkig (nog) niet aan. Dus het is de moeite van het priegelen waard, want het staat heel leuk.

Ik zal zo even foto's op de groep zetten, want ik heb vanochtend een reeks nieuwe gemaakt. Shirt van de foto heeft ze inmiddels al niet meer aan; die is ondergekotst

@Babba: Super dat je weer veilig terug bent. Wat moeten jullie veel overstappen zeg, met vliegen! Wel lekker dat Aimee zo lief was. Sterkte nog voor jou en vooral voor manlief!

@Ringel: Ik zal volgende keer beter opletten als ik Babyboom kijk, want ik kan me die gozer nu niet voor me halen. Is zeker nog niet uitgebreid geïnterviewd ofzo?

@Pebbles: Wat een leuke duwkar zeg, waar heb je die gezien? Hij is idd wel heel erg duur...ik wil binnenkort ook weer een keer naar Ikea, want je hebt er zoveel leuke dingen! Wat een avontuur van je moeder zeg, ze had beter even in het toilet van de trein kunnen gaan spugen...maar ja, dat weet je van tevoren ook niet natuurlijk!

@Krokus: Wat een naar verhaal...kan ze er wel blij mee zijn? Was ze gewoon ongesteld geworden al die tijd? Weet ze wie de vader is? Wil ze het kind wel gewoon zelf op gaan voeden? Jeetje, ga er maar eens aan staan...

Heeft ze ouders die het accepteren en haar steunen?

Nou, ik ga even de camera halen beneden en foto's laden. Later!
@krokus: wat een verhaal! Je hoort het wel eens maar dan meer als een broodje aap verhaal maar dit soort dingen gebeuren dus echt. Die heeft gewoon over een paar weken een kind en moet alles nog regelen. Hou oud is ze?

Misschien kan ze wat spulletjes van jullie lenen of zijn jullie niet zo close?

@mmmoi: ha, zo ken ik Jasmijn weer met haar mooie staartjes. Ik zit nog steeds op het haar van Floor te wachten zodat ik staartjes kan maken.

Wat een leuke loopkar zeg. En dan ben ik naar dingen van 60 euro aan het kijken.

Het lullige van die actie van mijn moeder was ook dat ze helemaal naar de andere kant van Nederland waren gegaan met de trein omdat mijn zusje daar iets leuks voor Floor had gezien. Het bleek een loopauto te zijn en die willen wij haar al voor haar verjaardag geven en dat wist mijn moeder dus ze zijn helemaal voor niks daarheen gegaan.

Vanmorgen was het weer zo leuk op babyzwemmen. De les stond in het teken van sinterklaas dus de kinderen waren eerst boot en daarna bij mama op de rug paardrijden. De juf had een grote drijfmat meegenomen en daar mochten alle kindjes op varen, zo'n schattig gezicht. Floor was de enige die al zelf kon zitten en ze kroop meteen de hele mat over. Ze is ook wel de oudste maar toch was het leuk.

@mmmoi: gisteren ga ik trouwens niet meer redden om naar je toe te komen maar over 3 weken heb ik vakantie en dan lijkt het me wel gezellig om wat af te spreken. Kunnen we nog lekker even voor de kerst en de verjaardagen shoppen.
WWWAAAAAAHHHHH

Om gek van te worden, het ding staat er nog steeds.....

Het huis is zo onderhand leeg maar de compu en alle bijbehorende spullen staan nog onaangeraakt.

Ik was nieuwsgierig of Babba al terug was en ben toch even gaan lezen hier. N-man is even spullen naar nieuwe huis aan het brengen. Kan ik even hier zijn zonder dat men zich ergert aan mijn onzinnige bezigheid. Want moet natuurlijk druk zijn met verhuizen.

Maar goed dat je er weer bent Babba. En fijn dat de reis goed gegaan is. Nog maar even rustig aan doen jullie en alles even laten bezinken. Het zal best heftig geweest zijn allemaal.

Voor de rest knuffel van mij.
@niniane: volgens mij moet jij juist druk zij met niet druk zijn volgens de verloskundige. Daar ben je dus hard mee bezig dankzij ons

@ris: was ik nog helemaal vergeten te reageren op je vraag over het zwanger worden. Ik verwacht inderdaad niet op binnen 1 (of 2 of 3) keer zwanger te zijn maar ik hoop het natuurlijk wel. Ik kan me ook wel voorstellen dat jij daar heel anders in staat. Zover als jij vooruitkijk (in mei naar de arts) kijk ik echt niet. De kans dat je binnen een half jaar nog niet zwanger bent is volgens mij net zo groot ongeveer als de kans dat je een miskraam krijgt en daar houd ik ook niet echt rekening mee al weet ik dat het allebei kan gebeuren. Als ik er zo over nadenk dan lijkt me die combinatie helemaal een drama. Lang doen over zwanger worden en dan nog eens een miskraam krijgen.

Nou zat ik van de week wel te denken dat ik heel graag meer kinderen zou willen maar als het echt niet meer zou lukken dan zou ik daar wel overheen komen omdat ik al zo blij met Floor ben. Als je helemaal geen kinderen kunt krijgen lijkt me dat een stuk moeilijker.

Pebbles; ik snap wat je bedoelt hoor! Toen wij een eeuw geleden graag een kindje wilden, hoopten we natuurlijk ook dat het snel zou lukken. Dat doet denk ik iedereen. Maar ik ben door schade en schande wel wat relativerender geworden. Ik ga er nu dus ook niet vanuit dat het ineens spontaan zou lukken. Dat is daarvoor nml ook niet gebeurd

Als een tweede niet zou lukken, zou ik dat zeker jammer vinden, maar we zijn net als jullie met Floor; zo blij met Ella. Als je nog geen kindjes hebt, kun je je ook niet voorstellen hoe het zou zijn met kindje en blijft het zo'n onbestemd verlangen.

He wat diepgaand weer...

Babba; fijn je weer terug te zien. Klinkt heavy, maar ook mooi. goed dat je vriend nu aan het proces van rouwen toe kan komen.

Mmmoi, dat het jou lukt om staartjes in het haar van Jasmijn te frotten! Ik heb al moeite om een speldje in Ella's haar te schuiven! Dat is me pas een keer gelukt en toen heeft het ook redelijk gezeten de hele dag.

Ik heb me net toch een bult post gekregen! Verzekeringen, homeopatische middeltjes voor Ella, de bevestiging voor de muziekcursus die Ella en ik gaan volgen, haar uitnodigingen voor haar 1e verjaardag (cute!!!). Wel leuk al die post.

Ik heb trouwens een mega koortslip... Ik werd vannacht wakker van een roepende Ella en voelde gelijk zo'n branderig gevoel. Ella heb ik laten liggen (in overleg met de man; als ze zou gaan huilen was het nog tijd genoeg om haar te halen). Dus ik de badkamer in, met dikke ogen... lampen aan om zo'n stomme Compeed sticker er op te plakken. Vanmorgen zit er gewoon nóg een blaar naast! En nog 1... dus ik heb al 3 op een rij.... En die stickers eraf halen.... dat doet pas zeer!

Ik heb ze er net afgehaald en mijn hele bovenlip ingesmeerd. Kan het even luchten. Zodra Ella wakker is, plak ik 'm wel weer vol. MOet nog wel ff nieuwe halen, dit gaat wel rap zo.

Ik ga zelf ook ff pitten denk ik, ik ben heel moe! (heb het ook veel te druk gehad van de week; elke avond weggeweest bah).

Doei!
@ris: je verwoord goed wat ik bedoel wat betreft het blij zijn met 1 kind ook al zou je er liever meer willen.

Is dat zo'n muziek op schoot cursus? Daar heb ik gisteren ook naar gekeken maar ze zijn nu niet meer bij ons in het dorp maar 15 kilomter verderop en ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Ik ga ook al elke week met haar zwemmen.

Wat voor kaartjes hebben jullie?

Succes met je koortslip, slapen is dan een heel goed idee want het is toch meestal een gebrek aan weerstand waardoor je de koorstlip krijgt?

Nog heerlijk wassen draaien hier bah saai.

Ris: koortslip heb ik ook regelmatig en nu meer bang dat Aimee het ook krijgt. Tot nu toe niet.

Leuk een muziekcursus. Wat houdt het precies in?

Haha gaat hier steeds meer over zwanger worden en nieuwe babies.

Het blijft altijd afwachten of het weer lukt en zo. Verder ben ik soms meer bezorgd, zo van zou het een tweede x weer lukken en gezond zijn. Nog een keer zoveel geluk als nu. Niet dat we al plannen hebben. Soms wel kriebels, maar genieten nu ook super.

Zou het wel heel erg vinden als het alleen bij Aimee blijft. Juist omdat ik nu weet hoe het is. Nooit meer zwanger, babytijd.

Krokus: wat een verhaal van nichtje. En weet ze wat ze wil, jeetje ze heeft nog maar paar weken om aan idee te wennen en dan is het kindje er al.

Niniane: hoeveel weken ben je nu dan precies? Aftellen kan beginnen. Ben echt benieuwd wat het wordt en de naam etc.

Mmmoi: Jasmijn aan het puberen. Echt een wijsneus. Box is hier al maanden drama...Dus tips niet. Behalve er gewoon inzetten en niet in de buurt zijn.

Leuke foto met staartjes, krijgt volgens mij mooi dik haar.

Pepita: Nog gefeliciteerd met je baan. Wanneer begin je? Zeker veel zin in?

Annie: ahhh zag net foto's van Mats op msn. Echt een knappe jongen heb je.

Ga even koken nu.
@mmmoi, Mayte heeft dat ook een poos gedaan, d'r vingers (hand) achter in d'r keel duwen zum kotzen.....is (weer) een manier van aandacht vragen, zoals je het nu doet, afleiden (en niet op reageren) dan heb je de grootste kans dat ze er binnenkort weer mee ophoudt.

@Krokus, echt bizar! enneuh...dezelfde vragen als de rest.

peuterpubertijd: check, aanweizg hier. Ook al druk bezig met opvoeden. Zo heeft dametje de neiging om tijdens het eten achterstevoren te gaan zitten, met mond open, in de verwachting dat er dan wel wat in komt. Nou nee dus, wij haar steeds consequet omdraaien, benoemen dat ze vooruit moet blijven zitten en dan hap. Na 3,4 keer (met de nodige huilpartijen) damt ze in en blijft ze zitten.

Vandaag dus een loopauto gekocht!!! (lijkt op het treinmodel van chicco) ff posten, ga proberen plaatje plakken.
huh!!!!!!!!!!!! net m'n bericht geplaatst en nu istie weg!!!!!! krijg nou wat!!!!!
was de bedoeling plaatje te plakken!
anoniem_24589 wijzigde dit bericht op 23-11-2007 19:33
Reden: plaatje doetutniet hoe doe jedat eigenlijk????
% gewijzigd
Wat geven jullie eigenlijk straks met Sinterklaas en de verjaardag? Ik hoor dat de meesten nu al een duwauto en/of loopauto hebben en dat was juist wat wij voor sinterklaas en de verjaardag willen geven.

haha gaat lekker ringel
wij doen nu nog niet aan sinterklaas, verjaardag weet ik eigenlijk nog niet. Loopauto hebben we aangeschaft, omdat ze er gewoon overduidelijk aan toe was (schuiven met meubels en ook bij de oppas met de auto in de weer)
Pebbles, waar had je die leuke loopauto gezien. Mijn man vindt hem zo leuk dat ik moest vragen waar je die kunt kopen.

Even ego, onze kleine man heeft vanmorgen zijn eerste stapjes gezet!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven