Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Ik heb ook altijd gezegd; als ik zwanger wordt, dán stop ik! Helaas was het ook; zodra ik bevallen ben, begin ik weer direct. Maar nu dus een nieuwe kans.
@Cherise: ik heb gisteravond een mail gestuurd naar de foodmeetdames, o.a. over de hyves.

@twijfelmeid: nog even geduld please .

@Age: goede nieuwe openingspost! You make M'leentje proud .

Vanavond eten we een gehaktschnitzeltje, met gebakken krieltjes en gekookte wortelen. Geheel inspiratieloos een bezoek aan de supermarkt gebracht en dit kwam eruit...

@suuz: gaat inderdaad snel zeg, je zoontjes alweer 3,5 maand oud!!!
Hoi, ik heb jullie gelukkig weer gevonden was jullie kwijt

Vanavond heb ik spinazie, aardappels en hamburger gegeten, lekker hollands maar het smaakte mij goed.

Wat een toestanden allemaal op het viva-forum zeg
Misschien een nieuwe hyves starten??
En idd, wat een gedoe hier. Heb het allemaal gelezen en ik geloof wel dat er fouten zijn gemaakt, maar ook dat het heel erg opgeblazen word allemaal. Ik forum nu toch al zo'n jaar of 8, maar zo erg als dit heb ik het nog niet mee gemaakt...
Leuk leuk leuk, ik ben inmiddels geaccepteerd als lid van hyve-groep!

Leuk om te zien hoe jullie eruit zien. Je maakt je vaak toch een voorstelling van hoe iemand eruit zou kunnen zien, maar als je dan een foto ziet is dat toch vaak anders. En das positief bedoeld hoor!

Jeetje AgentL, jouw avatar hier op Viva doet je geen recht hoor... Hahaha onbewust denk je toch dat je er dan zo ongeveer uitziet, maar dat blijkt dan niet zo te zijn. Leuke meiden allemaal!! Ben nu wel benieuwd naar de andere dames die nog toegevoegd moeten worden!

OT: aardappelpuree met paturain erdoor, hamburgertje en broccoli met een roomsausje (zo'n zakje), welke ik heb opgepimpt met de restjes belegen- en parmezaanse kaas uit de koelkast.
Kunnen jullie me een korte update geven van de gebeurtenissen op het forum? Ben de hele dag niet online geweest en heb de energie en tijd niet om alles na te lezen...
Oh fijn, winnie, je bent toegevoegd? Dan kan de rest dus ook toegevoegd worden die aangaf dat te willen en deel wil nemen aan een volgende meet. No meet, no hyves .
Ik zou ook wel heel graag lid willen worden van de hyves wat eten we vandaag.Dan beloof ik plechtig iedere dag hier te schrijven

Wtp ik heb het ook vluchtig gelezen maar het heeft alles te maken met Angels en integer. Het heeft ook te maken met een mail van een Angel aan een andere forumlid over weer een ander forumlid. En het was niet zo nette mail en dat kan je als Angel natuurlijk helemaal niet maken.
Hihi we zullen de Haaifs-groep even uitbreiden...;-)

Hmmm als ik jouw korte samenvatting zo lees Hightea is de integriteit inderdaad ver te zoeken. Vraag me af waar al dat gedoe vandaan komt. Weet van mezelf dat ik ook wel eens buien heb dat ik wat minder kan hebben van mijn omgeving, maar ik vind dat er wel erg lichtgeraakt wordt gereageerd op het moment.
Winnie, ik heb jou even vriend gemaakt, kan jij mij op de een of andere manier toevoegen op hyves?? Ik snap er helemaal niks meer van...
@Cherise: heb je verzoek geaccepteerd hier op Viva. Heb je net ook meteen een berichtje gestuurd...
Vanavond voor mijn bezoek kipdrumsticks met citroenaardappelen gemaakt met een rucolasalade met mozzarella, knoflookolijven, kerstomaten en komkommer. Toe thee met een amandel florentine, yum!
Heee, een vers topic. Leuke opening, Age!!

Ik was weer eens laat thuis, tis een gekkenhuis op het werk. M'n sporten schoot er dus ook bij in. Baalbaal. Net maar bak yoghurt met muesli en appeltje erdoor gegeten. Zit nu te lonken naar de bonbonbloc die ik altijd maandag tijdens mijn "ik-heb-geen-leven-avond-en-kijk-alleen-maar-pulp-tv" eet en waar nog wat van over is. Die gaat er dus aan.

Winnie, welkom op de Haajfs. Ben ook benieuwd naar de andere ladies.
Winnie, heb je me een bericht of een mail gestuurd? Heb namelijk geen bericht hier op viva en kan niet meer op dat email adres. Moet dat eens laten veranderen, maar denk dat de angels het wel met andere dingen druk hebben. Ik heb even een viva email aangemaakt: ***
Verse poster meldt zich!

Vanavond spinazietaart
Teigera heeft me inmiddels gevonden op hyves zag ik:)

Ik heb ook niet veel meegekregen van al het gedoe hier op de viva maar ik post en lees ook niet in heel veel topics.

Ben meer van het oppervlakkige geklets over tv programma's en reizen en lekker eten natuurlijk

Morgen ga ik wokken met gehakt en groente(tauge,peen,kool,prei oftewel een bami pakket ) erbij denk ik bami.

Donderdag moet ik tot half 6 werken en dan geen zin meer om te koken maar heb nog lasagna in de diepvries en heb sla gekocht voor erbij.

Vrijdag ook weer tot zo laat maar dan gooien we denk ik een pizza in de oven maar ik heb ook nog nasi van gisteren in de diepvries.

Zaterdag wil ik Tom Ka Kai maken en wil s'middags naar de toko dus wie weet met wat ik nog meer thuis kom...
Vanavond hele simpele snelle pasta gegeten.

Had er ineens zin in.
@Cherise: mail is naar je onderweg!
Winnie, found it! You've got mail! Heb me aangemeld voor de hyves, dus nu afwachten tot ik word geaccepteerd!
Je hebt mail terug Cherise!
WtP ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd.

maar ik heb ook een viva mail aangemaakt:xxxxxxx

wat kan ik nog doen om mij aan te melden voor Hyves?
anoniem_110882 wijzigde dit bericht op 28-09-2010 23:03
Reden: mailadres verwijderd
% gewijzigd
You've got mail Hightea... op Gmail.

Ben nu offline, morgen weer vroeg op en mag morgen ook weer training geven, dus moet even batterijtje opladen.

Slaap lekker allemaal!
WtP dank je wel! Succes morgen met de training
Trusten allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven