Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!



Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Alle reacties Link kopieren
AgentL, je foto's zien er goed uit!

Wat een werk zeg, zoveel pesto maken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vergeten te vertellen wat ik vandaag ga eten.



Vandaag ga ik bij een goede vriendin eten die hoogzwanger is, nog even bijpraten voordat haar kleintje er is. Dus het is nog een verrassing wat ik ga eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivacity schreef op 29 september 2010 @ 14:27:



Als hoofdgerecht had ik kalfsoester op een bedje van groene asperger, champignons, paprika en een bolletje rijst.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:AgentL schreef op 29 september 2010 @ 14:24:

[...]



Oh grappig, ik werk minimaal tot 18u, ben momenteel tegen 18:15u thuis of 18:30u als ik boodschappen ga halen maar ga daarna nog uitgebreid koken

Zin om te koken heb ik altijd

Ik dus niet,ben ook erg moe de laatste tijd vandaar dat ik het zo oplos.
Alle reacties Link kopieren
Stukje pizza straks denk ik.

MV was net even online vanuit bieb op het angelgedoetopic.
Alle reacties Link kopieren
spinazie met flinke schep kruidenkaas erdoor met Apuree en cordonbleu.ben gelukkig weer beter van die stomme griep.
@suuz: dankjewel voor je opmerking. Heb m doorgestuurd.



@dames die tot nu toe verzoeken hebben ingediend voor de hyves. Niet om lullig te doen, echt niet. Maar ineens wordt de hyves een stuk groter, en sommigen van de leden vinden dat onprettig. Wij staan er allemaal met foto's en echte namen op. Dit is internet. Zeker met de rellen / gedoe / narigheid van de laatste dagen op het forum, voelt het niet goed om iedereen zomaar te accepteren. Er zijn nu heel wat verzoeken binnengekomen en van sommige mensen hebben we geen idee wie het zijn. Winnie, twijfelmeid en Suuz, bij jullie is het helder. Verder zijn er nog wat andere verzoeken binnengekomen van mensen waarvan we niet weten wie het is. Voor alle duidelijkheid: niet iedereen wordt geaccepteerd, vanwege bovenstaande redenen (privacy met name). Daarnaast is het doel van de hyve communicatie over een meet, dus als je niet meet, heb je ook de hyve niet nodig. We schrijven hier over eten, kletsen soms een beetje over wat anders, maar iedereen die wil praten over eten is hier welkom. De meet willen we echter niet te groot maken / houden.



*strenge modus uit*



Ik heb me de afgelopen dagen veel beziggehouden met hyves enzo. Vandaar dat ik me enigszins geroepen voel om het hele hyves-gebeuren een soort van halt toe te roepen.



Ofwel: laat hier even weten dat je een verzoek hebt gedaan en onder welke (voorletter) naam je dat hebt gedaan. Er wordt dan gekeken of je wel of niet wordt geaccepteerd. Ik wil absoluut niemand voor t hoofd stoten of hier wegjagen, maar ik hoop dat bovenstaand verhaal een beetje duidelijk is.
Ik eet alleen dus wilde niet te moeilijk doen, maar wel gezond want dat is er de afgelopen dagen bij in geschoten.



Dus het is geworden:

aardappeltjes a la Hiltje, met daarbij ingegooid: sperziebonen, 3 in stukjes gesneden tomaten, een gesnipperd uitje, champignons en een paar stukjes appel. Oh, en een gekookt eitje er doorheen gedaan. Wilde er nog wat blokjes mozzarella doorheen doen, maar die was verrot helaas.
Alle reacties Link kopieren
vandaag is het het restje draadjesvlees geworden en patatjes. had ineens zoooo een zit in patat hihi
Alle reacties Link kopieren
Teigera duidelijk verhaal mijn voorletter op hyves is een Y maar accepteer mij dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat Hyves betreft ga ik er toch vanuit dat ik er bij mag; mijn naam begint met een M en op mijn profielfoto sta ik met mijn dochtertje terwijl ik een kus van haar krijg .



Ik heb hier op werk gegeten; aardappels, sperciebonen en een schnitzel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cherise1981 schreef op 28 september 2010 @ 15:49:



Ik weet het nog niet, misschien chili con carne? Of misschien veranderd dat nog als ik in de super ben. Ga zo lopen.



Oh en iemand vroeg waarom ik ben gestopt met roken, toch? Nou ik heb dus een dochter van 21 maanden en vind het een slecht voorbeeld, ik stink, het is ongezond, ik heb 's morgens een hele vieze hoest, nu de winter er weer aan komt is buiten staan niet fijn, je mag toch al nergens meer roken, ik haat de afhankelijkheid en de stress die er bij komt kijken en omdat ik niet meer wil roken! Super goed!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank u! Dag 3 vandaag
Cherise, Hightea, duidelijk so far, thanks .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weeeekend Vandaag was het Ajam Pedis met daarnaast nog champignons, rijst en komkommer om te blussen! Mmm
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw op dit topic,normaal las ik altijd alleen mee,hoop dat ik welcom ben! Mag ik ook bij de hyves Lijkt me leuk om jullie te zien! Vandaag waren het zelfgemaakte poffertjes,heerlyk!
Alle reacties Link kopieren
Weer laat uit het werk. Loop zo langzamerhand op m'n tandvlees. Gelukkig vrijdag vrij.

Lief had een lekker pastaatje gemaakt met 1 van m'n bakjes ingevroren bolognesesaus.
Oh, Koreveen, dat is wel heel fijn thuiskomen dan . Lief van hem!



@sabbb: weekend?? Zo, dat doe je goed!! Geniet ervan. Ik moet nog een dagje werken, dan begint mijn weekend ook.
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!



Ben net thuis.. onverwachts moest ik even langs mijn ouders om even iets uit te zoeken voor mijn vader dus ben daar blijven plakken voor 't eten. Aardappeltjes met spinazie, gekookt eitje en rosbieflapjes. Lekker lekker, helemaal omdat ik even een avondje gewoon aan kon schuiven. En bij mams smaakt het toch allemaal lekkerder



Gaaaap, geloof dat Winnie vanavond een beetje op tijd richting d'r bedje gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik studeer en heb vaak lekker maar 3 dagen in de week college. En dat zijn meestal ma t/m wo. Heerlijk genieten vandaag en morgen en dan zaterdag wat boeken doornemen. Oh en ontopic: ik ga dit weekend nieuwe dingen proberen. Ik dacht te beginnen met parmezaanse kip.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag bij een vriendin gegeten, ze had heerlijke pangasiusfilet (schrijf ik het goed?) gemaakt met bosuien, paprika, gebakken aardappelen met dillesaus.
Alle reacties Link kopieren
Teig; ik ben eigenlijk wel blij met jouw opmerking want ik twijfelde alweer even of ik me wilde aansluiten maar ik wil graag wel meeten en denk dat ik daar inmiddels ook wel voor in aanmerking kom Anyway ik denk dat ik niet hoef te vertellen waarmee wat de eerste letter van mijn voornaam is en mocht je nog twijfelen of er meer met deze voorletter hebben dan zal mijn profielfoto zeker de doorslag geven. Wat dat betreft ben ik veuls te herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
Perline gevuld met rauwe ham met verse pesto, krullen parmezaanse kaas en wat uitgebakken rauwe ham met wederom een gemengde salade met kerstomaatjes, komkommer, knoflookolijven, pijnboompitten, wat mozzarella en ook wat gebakken rauwe ham. Dressing van olijfolie met basilicum en balsamico.
Alle reacties Link kopieren
Age hoe staat het trouwens met je webwinkel om de spullen van Raya aan de man te brengen? Ik opteer nog steeds voor het schort !
Alle reacties Link kopieren
Teigera, duidelijk en begrijpelijk wat je schrijft! Zou het nog steeds wel leuk vinden om toegelaten te worden, wil jullie ook graag ontmoeten, maar daar moet wel iedereen zich senang bij voelen! Als jullie het fijner vinden dat ik me onder mijn eigen naam aanmeld is dat ook prima.



OT: de kip parmezaan a la Age was een succes hier! Gaat vaker gemaakt worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven