3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
dinsdag 28 september 2010 om 21:21
dinsdag 28 september 2010 om 21:24
quote:josje37 schreef op 28 september 2010 @ 21:20:
Das wel een beetje dom niet zo slim Pop!!
Volgens lief zusje valt het wel mee, en ik werd niet heel vreemd aangekeken vandaag!
Ik wil die kapster wel houden voor man en grote pop, voor hun is het noodzakelijk dat ze thuis worden geknipt, zelf heb ik al wel een vervangster gevonden
Das wel een beetje dom niet zo slim Pop!!
Volgens lief zusje valt het wel mee, en ik werd niet heel vreemd aangekeken vandaag!
Ik wil die kapster wel houden voor man en grote pop, voor hun is het noodzakelijk dat ze thuis worden geknipt, zelf heb ik al wel een vervangster gevonden
dinsdag 28 september 2010 om 21:25
dinsdag 28 september 2010 om 21:33
quote:josje37 schreef op 28 september 2010 @ 21:00:
Francisca is het ook handig om boeken op te lezen, als e-reader?
Jaaa! Kunnen heul veul boeken op. Prima te gebruiken als e-reader. Ook voor leuke spellen en internetten.
Je kan je mail binnen halen via dat ding en allerlei handige tooltjes op zetten.
Francisca is het ook handig om boeken op te lezen, als e-reader?
Jaaa! Kunnen heul veul boeken op. Prima te gebruiken als e-reader. Ook voor leuke spellen en internetten.
Je kan je mail binnen halen via dat ding en allerlei handige tooltjes op zetten.
dinsdag 28 september 2010 om 21:40
Wij hebben er 2. Vriend met 3g functie en 64G en ik de 16G zonder 3g. Ik internet er alleen thuis mee en in bed dmv wireles en vriend neemt hem nog wel eens mee onderweg en heeft er een abo voor.
Die boeken kan je via FTD downloaden of via de appstore kopen of gratis downloden. Ook bij bol.com kan je ze kopen
En ja, ik zou er eentje kopen als ik jou was
Die boeken kan je via FTD downloaden of via de appstore kopen of gratis downloden. Ook bij bol.com kan je ze kopen
En ja, ik zou er eentje kopen als ik jou was