Verward en verdrietig..

28-09-2010 13:42 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
6 weken geleden leerde ik de man van mijn dromen kennen, op onze eerste date via internet sloeg de vonk gelijk over.

Hij uitte gelijk zijn verliefdheid en dat hij wist dat wij het voor elkaar waren, in het begin hield ik wat afstand maar op de 2e date gaf ik toe ook verliefd te zijn.

Hij droeg mij op handen nam mij mee uit eten en naar leuke festivals het was super, en hij was super lief en we konden uren praten, dit had ik in mijn vorige relaties gemist. En toen 2 weken later, was meneer ineens boos omdat ik naar zijn idee niet genoeg contact opnam en op een bericht om mijn facebook van een andere man.

Hij smsde ineens dat het over was, ik heb hem gebeld en hij nam niet op. ik smsde een paar keer dat ik het wou uitleggen pas een dag daarna kreeg ik antwoord dat ik ''mocht'' langskomen. Op het moment dat ik bij hem was, was alles weer goed.

Nu 3 weken later weer ellende, hij wou het weekend samen doorbregen en belt dan vrijdag middag ineens op met de mededeling dat ik hem met rust moet laten omdat hij in een enorme dip zit en dat we anders alleen maar ruzie krijgen... Ik ben toch langs gegaan omdat ik er voor hem wou zijn, hij heeft alleen maar lullig gedaan tegen mij en ik ben maar gebleven en al zijn gezeik over mij heen laten komen. Ik herkende mijzelf geen eens meer. Ik deed dit om het feit omdat hij ook onwijs lief kan zijn en het super fijn was. Uiteindelijk werd hij boos op mij omdat ik ook een opmerking terug maakte.. toen ik boos weg wou gaan zei hij ga maar het is over en je gaat toch niet weg... ik toch gebleven.. stom weet niet wat ik had en wat ik nu heb. later sprak ik hem nog via msn en toen vertelde hij dat ik beter niet had kunnen komen en dat het dan niet zo was fout gegaan.

Moest dit even van mij afschrijven, ik weet dat jullie zullen denken wat een domme meid, maar het rare is dat ik nog steeds verliefd ben, dit is natuurlijk niet normaal.

Ik wil graag weten wat er met hem aan de hand is. Iemand zoiets gelijks meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Paar lange dates gehad, waarvan een weekend met kerst. Was heel gezellig, niks van te zeggen. Hij was koud thuis, de laatste keer, en kwam op de chat. Zijn gezicht stond op onweer. En idd... meneer was boos over een onbenullig iets ( sloeg echt nergens op!). Ook raar, want hij was hier een paar uur eerder vrolijk en zoenend weg gegaan.

Nu ben ik de 40 gepasseerd, en herken toch wel alarmbellen. Hij was ook wel juist super voorkomend op de dates!!! Erg hard van stapel lopen enzo. En dan ineens DIT? Heb hem meteen vaarwel gezegd tijdens die chat! Dit soort dingen wordt nooit beter, alleen maar erger!

Denk dat jij ook een vergelijkbaar exemplaar aan de haak hebt geslagen. Echt, verliefd of niet, gebruik je verstand. Deze man zou je binnen no time maken tot een groot WRAK. Leuk DOEN is niet leuk ZIJN. Knoop dat in je oren, want deze meneer is NIET LEUK. Echt, wegwezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven