***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ze slapen allebei, ik ga ook even niksen!

Hai Yasmijn!

Spitsmuis, dat staat wel heel bot! Ik bedoel natuurlijk dat je - naast je zeer goede smaak - ook houdt van dingen die fout zijn.

Fachat, leuke plek om te wonen zeg, ik ken het daar wel van fietstochtjes. Leuk dat jullie op een schip gewoond hebben, maar inderdaad niet zo handig met kleintjes.

Zo, hangen!
o.k we zijn eruit...We gaan courmetten bij onze volgende meet

fachat denk dat jij de enige bent die kan beslissen of je wel of niet alleen blijft vanavond...tis echt een gevoelskwestie...Kan je als extra controle niet een babyphone op de kamer van je schoonmoeder laten zetten?

Probeer jezelf wel een beetje rust en plezier te gunnen want moeder zijn en ook nog van 2 kids is niet niets!

Heeft iedereen hier Nutrilon? Witch heeft Smilac ofzoiets weet ik toevallig, maar de rest?

Wij kochten deze week voor nood Friso de Nutrilon was op...

maar wat daar dus in zit DHA/AA vetzuren voor een goede hersenontwikkeling. Uit onderzoek is ook gebleken dat kinderen met deze vetzuren slimmer worden (zit ook in vette vis)

Dit goedje zat volgens vriend niet in Nutrilon! Wij houden dit dus voorlopig maar even, tommy vind het prima. Oja, en het is bijna 4euro goedkoper!!
anoniem_43240 wijzigde dit bericht op 23-11-2007 14:32
Reden: mag ook wel een beetje van die vetzuren!
% gewijzigd
heb nog een leuk adresje voor superleuke leren slofjes:

www.babykoffer.nl

prijs is incl. verzendkosten...ik had ze binnen 2dg in huis
Hoi Framboos,

Ik heb toch maar weer een paar Zootjes besteld, ik ben zo bang dat die slofjes met elastiek snel uitgeschopt worden. Ik had laatste een site gevonden waar ze incl. verzendkosten 23 nog wat euro's waren. Ik gebruik ook Nutrilon, maar hoor ook goede verhalen over Similac en die waren laatst bij Dirk van de Broek 2 halen 1 betalen. Dus dan heb je 2 blikken voor 7 euro, echt megagoedkoop. ik durf eigenlijk niet zomaar te veranderen van voeding.
layla heb je van de site besteld bedoel je? Ik had ook al van die slofjes die 30euro waren! vond dit dus ook echt een koopje! Het elastiek is erg strak (kost even moeite om aan te doen) maar de schoentjes zitten vervolgens als gegoten!

Vond het ook wel even spannend om van voeding te wisselen, maar Tommy reageerd er prima op. (eeehh nee, die diaree had ie al!)
en ik heb ook zoiets van zolang ze eenmaal vast voedsel krijgen kan een wisseling van de melk ook niet meer zoveel kwaad...
ff rechtzetten ik gebruik geen similac hoor, gebruik nutrilon soya
quote:Witchke55 schreef op 23 november 2007 @ 15:50:

ff rechtzetten ik gebruik geen similac hoor, gebruik nutrilon soya nou vind toch eigenlijk dat jij smilac gebruikt! Deed je dat niet ooit?
Framboos, die slofjes zijn wel erg leuk! We hebben hier al boumy's, maar ik ga het onthouden voor de volgende keer!

Leen, ik moest zo hard lachen om Luna en haar valhelm! Natuurlijk kijkt iedereen naar haar omdat ze zo'n plaatje is!

Fachat, sterkte vanavond! Muisman stelde laatst voor om de jongens eens uit logeren te sturen, maar ik geloof niet dat ik daar al aan toe ben...

Vanavond ga ik voor het eerst in ruim een jaar trainen. Nu was ik dus vanmiddag op zoek naar mijn hockeyschoenen, maar ze waren dus nergens te vinden! Ook kon ik maar een scheenbeschermer vinden in plaats van twee en zat mijn trainingsbroek ietwat (lees: veel te) strak. Ben net maar even met de jongens naar de stad geweest om schoenen, scheenbeschermers en een broek te kopen. Oh, Hugo huilt...
framboos : neen, nooit gebruikt, misschien verwar je me met iemand anders

muis : veel fun met het hockeyen vanavond

Robbie is vandaag voor het eerst de héle dag koortsvrij geweest! Meestal 's middags had hij nog een steeds kleiner wordende piek, maar vanmiddag om 17 uur was zijn temp 37 rond!

Ben ik blij dat ik woensdag doorgezet heb om naar huis te gaan. Anders was het maandag geworden... ze wilden hem eigenlijk helemaal koortsvrij hebben. En aangezien het nu vrijdag is hadden we dus nog een weekend 'vast' gezeten in Groningen.

Wat een goed nieuws!! EINDELIJK!!!!
Oh Wat een goed nieuws! En ook al zo,n goede nacht gehad!

Robbie je bent een kanjerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!
quote:layla1969 schreef op 23 november 2007 @ 15:09:

Hoi Framboos,

Ik heb toch maar weer een paar Zootjes besteld, ik ben zo bang dat die slofjes met elastiek snel uitgeschopt worden. Ik had laatste een site gevonden waar ze incl. verzendkosten 23 nog wat euro's waren. Ik gebruik ook Nutrilon, maar hoor ook goede verhalen over Similac en die waren laatst bij Dirk van de Broek 2 halen 1 betalen. Dus dan heb je 2 blikken voor 7 euro, echt megagoedkoop. ik durf eigenlijk niet zomaar te veranderen van voeding.Welke site was dat Layla?
Wow, wat goed van Robbie!!!!!
Hebben jullie al nieuwe autostoeltjes? Robbie is 75 cm en 9,5 kilo. Zijn voetjes steken uit de Cosi en zijn hoofdje zit tegen het doekje aan! Ik ga maandag een grotere halen, die mag je vanaf 9 kilo gebruiken en die willen we persé hier halen want goedkoper (denk ik, zonder gecheckt te hebben).
Leen, het was op deze site. Zahra heeft 1 paar Zootjes in maatje S die ze nog nèt past en ik heb nu een paar in maatje M besteld. Ik vind ze erg fijn, omdat ze met klitteband sluiten en dus goed blijven zitten. Xaloy ik heb al een Maxicosi tobi, die heb ik een paar maanden geleden al gekocht bij Prenatal toen ze weer eens mamadagen hadden met 20% korting.
Nee, nog geen nieuw stoeltje..aar ben wel al aan het rondkijken, want zeker met zijn winterjasje aan wordt het wat krap in de maxi-cosi.

Mooi zo trouwens, Robbemans koortsvrij, op naar een witte kerst in CH!
Aiaiai! We hebben net door gebrek aan chauffeurs op de 14de moeten besluiten dat we de 7de al gaan verhuizen! Argh! Wat snel!

Stress!
De Tobi's zijn het goedkoopst bij de ANWB, als je lid bent. 180 Euro, bij de Prenatal 240. Nu hebben wij nog 140 Euro aan Irischeques liggen van het huwelijk en van Robbie;s geboorte (wie wat bewaard die heeft wat) en dus kost hij ons maar 40 Euro. Cool, in deze financieel zware tijden.
Morris zit tegenwoordig ook in de Tobi, en Lars is gepromoveerd naar de Rodi (als ik het goed heb). Niet duur trouwens bij de ANWB!

Zoho, 7 december, dat is lekker snel!
Waa, dat was mijn 666-ste bericht, snel een 667-ste.
Haha, ik zit even te googelen op kinderstoeltjes, komt de site van Romer King, en er is in 2008 een stoeltje die heet 'Robbie'! Nou eeh.. krijg ik 'm dan gratis!
7 december is belachelijk snel! Dat zijn nog precies 14 dagen! Oei! En onze hele zolder ligt nog vol en er moet nog laminaat gelegd worden en en en en ik heb een ENORME To Do Lijst die moet allemaal afgecheckt worden, en Robbie moet nog een ID kaart!!! Stress!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven