Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder wordt de bijbaanqueen. Heeft vandaag alleen gewerkt en heeft het wederom zeer naar d'r zin gehad. Erg grappig.

***gaat op zoek naar iets eetbaars om over heen te niezen voordat Lief thuiskomt***
Ik had over de tiramisu geniesd. Vervelend!

Wow, wat wordt ik blij van de bijbaanqueen! Erg leuk dat ze zoveel plezier heeft in dat werk. (Bentetje, had ik al verteld dat je een schat bent? )
Dankzij Bentetje kan ik mijn belastingschuld afbetalen!

Ben toruwens op zoek naar een vakantiehuisachtig iets om komende zomer met mijn ouders en gezin van broertje een week vakantie te houden. Als ik de postcodeloterij win dan heb ik al een paar zeer mooie locaties gezien voor een Cheersweekend! Als ik niet win maar iemand anders wel geef ik wel wat sites door! ;)
Oh ja, ik weet ook wel dat je trouwens niet als toruwens schrijft, maar wilde nog wel even zeggen dat als meelezers goede ideetjes hebben over waar ik in midden NL een leuke vakantiehuis kan vinden dat ook nog eens betaalbaar is in hoogseizoen dat ze dan gerust mogen mailen naar toetjeweblog@hotmail.com natuurlijk!
Ik had een tientje, in de postcodeloterij! Biertje?
Gefeliciteerd. En. Nee hoor. Geef gerust aan iemand anders.

~hatsjieee~

Even up voordat u in verkeerde kroeg gaat hangen!
Tssss, mijn favo vrijdagavondserie is er opeens niet meer.
Vakantiehuizen in hoogseizoen voor zes personen en vier kinderen zijn best duur! Zal ik maar een decemberlot gaan kopen? (en wie koopt zo'n ding en doet dan echt braaf maar 1 vakje per dag open???)
Dat wordt huizenruil. Of particularia huren.
Ik zie dubbel geloof ik.

Tijd om zo naar bed te gaan. Morgen wederom werken. Fijn hoor.
Da's balen Meave.

Hadden we je niet even kunnen helpen??
Toet, ik ga je nu even mailen. Ik heb namelijk wel een ideetje...
-
Ik ben dol op ideetjes!
Tenzij je morgen voor mij in de plaats naar een ALV wilt, niet nee Toet. Maar bedankt voor het aanbod.
Het ideetje zit in je mailbox
-
quote:Toet schreef op 23 november 2007 @ 21:43:

Vakantiehuizen in hoogseizoen voor zes personen en vier kinderen zijn best duur! Zal ik maar een decemberlot gaan kopen? (en wie koopt zo'n ding en doet dan echt braaf maar 1 vakje per dag open???)Toet, zo'n lot koop ik niet, ik houd het bij de staatsloterij, had ik afgelopen maand 105 euro van.

Enneh, de huur deel je toch door 3 gezinnen, dan is het toch wat makkelijk op te hoesten?
Als huizen 1500 euro kosten is het nog steeds 500 euro per gezin,

zoek dus nu maar naar huizen van max 1000 euro..... maar liefst minder. Zo rijk ben ik nl niet....
Jeutje! Nee, dat heb ik ook niet dagelijks in m'n kontzak zitten.
Hmpf... Pompel en ik zouden een gezellig avondje met z'n tweeën hebben: eindelijk! Hebben heerlijk gekaasfondeud waarna ik prompt in slaap val... ben net wakker geworden. Zonde!

En ik bedacht me vanmiddag nog zo trots dat ik toch wel erg goed tegen dat slaaptekort kan... valt dus toch tegen. Ik ga gauw verder slapen; maar nu in bed.

Truste!
*sluipt zachtjes naar binnen en pakt voorzichtig een kop koffie*

AAAARGH, wat maakt dat cappuccino-apparaat een herrie, sorry

Wat een bedragen zijn dat voor huisjes he Toet. Belachelijk.

Wat jammer van jullie avond, Pimpel, dat Pompel je niet wakker heeft kunnen houden.

Pff, had ik al verteld dat ik me opgegeven had voor 'sponsorspinning' ?

Er is bij ons in een sportschool een Spinningmarathon voor een bieb in het R. McDonaldshuis, of zoiets. Mijn werkgever had 30 fietsen gereserveerd, vanmorgen om 8 uur. Mèn, wat een tijd. En ik wil er wel ruim op tijd zijn, zodat ik even rustig daar kan zitten (is toch weer zo'n half uur fietsen om er te komen, denk ik, en ja, ik kan de auto nemen, maar wil erna de stad in, en dan zit de auto weer in de weg...) dus ik ben er nogal vroeg uit, kun je wel zeggen.

maarja, gezien verhalen hier op het forum, kon ik toch niet anders dan meedoen aan het sponsoren van ook maar iets dat voor ouders van zieke kinderen is? En ik heb altijd al eens willen spinnen en had geen zin een proefles te nemen

Ik stap dus zo maar eens op de fiets. Hopelijk regent het niet!

En ik ga zo een nieuwe bril uitzoeken. Heb ik wel zin in. Die van mij valt eigelijk wel van ellende uit elkaar. Van de ziekenkostenverzekering mag ik elke 2 jaar een nieuwe bril en mijn huidige is denk ik alweer 4 jaar oud. M"n zonnebril is nóg ouder en als ik dit jaar nou een nieuwe bril neem, kan ik over 1 jaar en 2 maanden een nieuwe zonnebril

Toedels
Later is nu
Jep, die huizen zijn zeker duur. Nu zoeken we dus ook wel iets met 5 slaapkamers (of vier, maar dan moet er een slaapkamer groot genoeg zijn voor Lief, BJ, Meis en moi), en op niet meer dan ca anderhalf uur reizen van Roosendaal, en dan dat reizen graag niet in zuidelijke richting, want anders moeten mijn ouders en wij weer zo'n eind reizen. Snapt u het nog.

Er zitten mooie huizen bij hoor, maar 1500 euro lijkt soms niks.

Hoogseizoen he, en door vakantie van schoonzus moeten we wel in dat hoogseizoen op pad. Gelukkig zijn er ook huizen te vinden die met alle extra kosten onder of rond de duizend euro uitkomen. Nog steeds veel geld, maar goed....

Wel lief dat Anemoon en Fussie meedenken. Wie er nog een leuk betaalbaar vakantiehuis in middenNL zoekt mailt naar Anemoon en voor NoordFrankrijk heeft Fussie echt een superlocatie (ik ga nog steeds voor de postcodeloterij en dan met alle vivameiden een vuurtje stoken in Frankrijk!)

Lekker binnen en buiten gefietst Dream?

Pimpel en Pompel dan maar in de herkansing vanavond?

Goede vergadering gehad Meave?

Ik voelde me achteraf een beetje lullig over dat omhoog halen van het oude topic. Omdat ik opeens besefte dat Hero nog leefde toen we al die dingen schreven, en dat dat voor Mims misschien best niet leuk zou zijn om te lezen/zien. Ecxuses dus voor ondoordacht handelen!

Ik ga eens even niezen over wat lekkere lunchdingen.
Hai

Ik word hier ff gek van 2 meiden met een telefoon, die als fotocamera/videocamera gebruikt wordt, op mij

Fietsen, zwáár Heb nu ook best spierpijn.

Heb wel 2 leuke brillen uitgezocht nog, vanmorgen! Bij Pearl. Heel leuk geholpen. Wel enorm stom dat je een 'gratis 2e bril' krijgt, en dan nog 111 euro kwijt bent, voor de glazen En dan hoefde ik nog maar 1 glas te betalen, ook nog. De bril, die ik moet betalen, komt ook al boven het bedrag dat de verz. vergoed en dan heb ik zo'n beetje het goedkoopste montuur. Dure boel hoor. Maar wel 2 moderne brillen, wow. En een paarse

M"n ogen zijn trouwens ook enorm goed, volgens de medewerkster. Ik zie meer dan 100% (huh?), maar ik merkte bij de meting alleen dat ik de onderste rij niet meer kon zien en m'n zicht dus slechter geworden is. Bril heb ik trouwens voor cilinder, voor het zien dus niet nodig, maar zonder krijg ik (nog meer) hoofdpijn.

Zo

nog cadeautjes gekocht voor de kinders. En net kwam de buurman aan de deur, of een cadeautje van een feestje van een vriendje van buurjongetje bij ons in de voortuin "verstopt" mocht worden. Grote schrik, want LE was ook bij dat feestje uitgenodigd. Dus.. die hebben we gelijk de deur uit geschopt en ik ben met LD en haar vriendinnetje snel cadeautje gaan kopen Lullig.

Zo

ff nog verder lezen hier en daar en dan aan 't naaien, voor Elvis
Later is nu
Met Elvis lijkt me een leuker plan!
Sja, maarja.. dat zit er even niet in. Omdat hij er niet is, bijvoorbeeld
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven